Gå til innhold

Norske eskorter i Agder fylkene?


Frk. Anna

Anbefalte innlegg

Jeg bedrev litt syndens hor ved Gardermoen for en tid tilbake siden (rundt 6-7 mnd siden). Jeg flyttet til Gjestsand for å bli student, men nå vurderer jeg å starte opp igjen etter pause. Da jeg bor i kollektiv er nok Incall muligheten blitt borte for meg. Jeg kan ikke på RE eller eskortejenter se at det er noe miljø for sexarbeid langs bibelbeltet, men jeg har hørt fra en "stor kar" at det var flere studenter her nede som drev med dette. Noen som vet noe? Hvor averterer de? Er det i det hele tatt ett marked for det her nede?

 

Anna

Lenke til kommentar
29 minutter siden, Frk. Anna skrev:

Jeg flyttet til Gjestsand for å bli student, men nå vurderer jeg å starte opp igjen etter pause. Da jeg bor i kollektiv er nok Incall muligheten blitt borte for meg. Jeg kan ikke på RE eller eskortejenter se at det er noe miljø for sexarbeid langs bibelbeltet, men jeg har hørt fra en "stor kar" at det var flere studenter her nede som drev med dette. Noen som vet noe? Hvor averterer de? Er det i det hele tatt ett marked for det her nede?
Anna

Det virker som det er noen som averterer ja, også av og til på eskortejenter.net, så helt alene er du nok ikke. På den annen side: Mindre konkurranse = mer på deg. :)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...