Gjest Skrevet Februar 6, 2017 Share Skrevet Februar 6, 2017 (endret) De eskortepikene som ikke er medlem av Jenteparadiset kan kontakte meg for å få nr til de som har ranet to eskorter nå nylig. Pass på dere selv og stol på magefølelsen. Anskaff dere alarm (de har bl.a på Clas Ohlson). Endret Februar 6, 2017 av Christabelle Siter Lenke til kommentar
spenning1 Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 Clas har spray også. Vet du noe om disse karene ble tatt ? Og hvordan det gikk med hun russiske som visstnok ikke hadde penger og ble banket, bitt og havnet på sykehus ?? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 En liten spurv fortalte i dag at den ene er tatt og avventer rettsak, og de har ID på den andre raneren, men han er fremdeles på frifot. Jeg vet ikke hvordan hun russiske har det nå, men kanskje noen andre vet noe? Da jeg snakket med Johanna rett etter hendelsen var hun ved godt mot. Utrolig sterk jente! Hun slapp jo heldigvis unna med helsen i behold. Vel, den fysiske i hvert fall. Håper bare at hun hopper på hesten igjen, gir raneren fingeren og kommer sterkere tilbake på jobb her. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg