Gå til innhold

Du vet at du er hore når...


Gjest

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Gjest skrev:

Vet ikke med andre eskorter, men jeg er der jeg skal være; sammen med dere andre. Dere MÅ slutte å ta alt så bokstavelig! 

Det er kanskje en refleksjon over hvor vi er, på utsiden om du vil, for min egen del.

Jeg tar ingenting her inne bokstavelig:o

Lenke til kommentar
1 time siden, Gjest skrev:

Etter noen år i bransjen begynner heldigvis ting å falle til ro. I begynnelsen,  ja, full fart, utrolig fasinerende med så mye sex, erfaringer, penger. Etterhvert,  begynner bi jobben å bli en daglig dags del av meg selv som jeg ikke bruker mye tid på å reflektere over, eller moralisere over.  Og det fungerer helt greit. Innimellom blir man sliten som i alle jobber, men henter seg inn igjen ved å ta det rolig, leve sunt, bruke tid på venner. Sex er fremdeles deilig,  en verdsetter kanskje kunder på annen og befre måte enn i starten når det var full fart. Det vanlige livet er balanserende på eskorte livet, gjør at jeg ikke tar av, men føler en god balanse. Føler meg ikke på " utsiden",  eller definitivt ikke fucked up. Tvertimot.  Jeg har mange prosjekter jeg jobber med, og eskorte er bare en av dem.  :) må jo minne om at mange,  både, kjendiser og til og med kvinner m politiske verv har ikke vært ukjent for eskorte livet i sin bakgrunn... Oslo har bla en som har innrømmet noe fra sin fortid.  

Å selge sex eller kjøpe, gjør noe med deg; du flytter grenser. Du flytter på mange grenser psykologisk sett og du tenker helt sikkert ulikt de fleste andre du treffer på din vei. Og det er ikke noe negativt i det; i det moderne arbeidslivet er det å tenke "ut av boksen" ansett for å være verdifullt. Men det koster å være på "utsiden" fordi det er strevsomt og alle vil før eller siden gli inn mot normalen igjen.

Grunnen til at jeg ble litt opptatt av dette er at jeg ganske nylig hadde to opplevelser fra dette miljøet som fikk meg til å stoppe opp og se meg tilbake, litt slik som Railhund beskrev det.

Lenke til kommentar
35 minutter siden, Gjest skrev:

Jeg er i normalen.  Når jeg slutter m eskorte er jg fremdeles i normalen. Snakk for deg selv.  ;):)

Jeg er normalenxD  dette kunne jeg sagt litt om, men kan anbefale en bok ; Thinking Fast and slow.

Lenke til kommentar
16 timer siden, Gjest skrev:

Så. Gentlemen.  

Du vet du er en ( Ex kunde for min del ) horekunde når.... 

- Ex horekunde når en skaffer seg all info en kan komme over. 

- Har pult seg Sør Amerika rundt og kun sitter igjen med minnene med et sukk.

- men som en tidligere kollega av med sa - glemt er dager og uker i sjøen, - glemt er kulda og vinden, - glemt er dager med  sjøgang så alt skaffetøyet ble knust, - glemt er alt slitet og all jobbinga natt og dag og glemt er bakrusen i tropevarmen dagen derpå. Hva fan har jeg pult i natt?????

:)

 

Lenke til kommentar

Du vet du er horekunde når...

 

...du til stadighet tar ut noen kontanter her og der for å samle et lite depot i bilen.

...når du kan relevante gateadresser i Køben utenat.

...når du sitter på en date og skal be dama fortelle litt om seg selv, men glemmer deg bort og istedet ber henne fortelle litt om hva hun tilbyr.

...når du syns det er driit kjedelig og helt unødvendig å drive med timesvis med kurtise og forspill for å kanskje få ei dame i bingen. Åsså skjønner hun ikke engang at hun må ha PÅ de høye hælene og stay-upsene, men dropper dem på badet når hun pudrer nesen.

Endret av MOslo
  • Like 1
Lenke til kommentar

-Ikke flørter ute på en lørdagskveld pga du får betalt i tusenlapper av en kjekkere fyr på søndags kveld

- Når du reiser på ferie og jakter etter sexy jobbklær i ferien :D ( shoppet jobb klær i varmen)

 

Lenke til kommentar

- når du ikke kan gå forbi et apotek uten å lure på om de har kondomer i str Grande. 

- når du blir overøst med all verdens deilige fetisj klær av en fremmed mann.

- når du må gå,  men har lyst å pule masse mer. 

:S

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 4.2.2017 den 10.58, Gjest skrev:

Jeg er i normalen.  Når jeg slutter m eskorte er jg fremdeles i normalen. Snakk for deg selv.  

Kjenner meg heller ikke helt igjen i det Gjest skriver. Føler meg lik som før. Bare at jeg har fått bedre selvtillit og er mer seksuell erfaren kanskje. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar

 Du vet du er en dårlig horekunde  når du liker har kontroll av jentene du møte...
og når  du oppsøker den "privat" ...
 Du vet du er en dritt helvetes kunde når du oppsøker eskortes på arbeidsplassser sine... og gjør de mister (vanlig) jobb...
Du vet du er en jaevla helvetes kunde når du ikke gi en shit for respekt til jentene du møte.

Og enda verre: du tar deg ikke sammen...du oppsøker dem på nytt om og om igjen.....
Selv om du er klar over at jenta aldri mere vil ser deg igjen - du klarer  ikke (akseptere ikke bli avvist og da setter du fyr enda mere på jenta...)

HA HA... noen jenter vil helst brenner i livet enn å møte sånne "psykopatisk" menn...^_^ ...

Lenke til kommentar
1 time siden, Gjest skrev:

 Du vet du er en dårlig horekunde  når du liker har kontroll av jentene du møte...
og når  du oppsøker den "privat" ...
 Du vet du er en dritt helvetes kunde når du oppsøker eskortes på arbeidsplassser sine... og gjør de mister (vanlig) jobb...
Du vet du er en jaevla helvetes kunde når du ikke gi en shit for respekt til jentene du møte.

Og enda verre: du tar deg ikke sammen...du oppsøker dem på nytt om og om igjen.....
Selv om du er klar over at jenta aldri mere vil ser deg igjen - du klarer  ikke (akseptere ikke bli avvist og da setter du fyr enda mere på jenta...)

HA HA... noen jenter vil helst brenner i livet enn å møte sånne "psykopatisk" menn...^_^ ...

Jeg leser med sjokk og vanntro det som Texpert skriver her.

Det er selvsagt psykopater der ute, og Texpert må tydeligvis ha truffet noen slike..

Lurer bare på om det er andre av jentene her inne som har lignende erfaringer?  Stalking i ulike former vet jeg at noen av jentene jeg har vært i kontakt med har opplevd. Men det med å møte opp på de ordinære arbeidsplassene deres og medvirke/forårsake at de mister jobben - det har jeg aldri hørt om før.

Er det noen andre av jenten som kan melde om tilsvarende?

Lenke til kommentar

Jeg går ikke inn på min egen historie og den er dessverre noe selvforskyldt, men det var "venner", ikke gutter jeg har truffet som gjorde livet vanskelig for meg.

Har aldri opplevd noe negativt i denne grad med herrer, men er heller ikke så erfaren og har ikke så lang fartstid. Håper det ikke skjer ofte og håper at vi alle får slippe:) 

Lenke til kommentar
29 minutter siden, Gjest skrev:

Jeg leser med sjokk og vanntro det som Texpert skriver her.

Det er selvsagt psykopater der ute, og Texpert må tydeligvis ha truffet noen slike..

Lurer bare på om det er andre av jentene her inne som har lignende erfaringer?  Stalking i ulike former vet jeg at noen av jentene jeg har vært i kontakt med har opplevd. Men det med å møte opp på de ordinære arbeidsplassene deres og medvirke/forårsake at de mister jobben - det har jeg aldri hørt om før.

Er det noen andre av jenten som kan melde om tilsvarende?

 

Jeg  måte si opp 2 jobb pga disse "typer"...
Og alle disse som gjørt meg mister 2 vanlige jobb er medlemmer i denne fórum.  Det er 3 stk. og det er ikke  vanskelig  å igjennkjenner dem.

 

Lenke til kommentar
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...