Gjest Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 * du er livredd for at et privat-ligg ber deg sette på kondomet fordi du gjør det på 4 sekunder med to fingre, og kløner det derfor til med vilje for å ikke bli avslørt. * du er livredd for at venner og familie skal åpne skuffer og skap, da sannsynligheten for at det tyter ut slutty undertøy, analplugger og kondomer i alle regnbuens farger er faretruende høy. * du hater tusenlapper fordi du føler at kassedamen som må veksle den VET hvor du har fått den fra. * du ler inni deg når venninner forteller om det "drøye" skolepike-rollespillet med kjæresten kvelden før; du har nemlig nettopp tatt en fremmed mann med strap-on mens han breket som en sau. * du ikke har hatt hårstubber på kroppen på så lenge du kan huske. * du får bilder av fremmede peniser ukentlig, og har sluttet å bli sGjestrt når det første kunder spør om er "tar du anal?" * du er på første date og synes det er kleint og kjedelig å skulle sitte rett opp og ned kun prate - og med klær på i tillegg. Når daten har dratt uten å kna deg på brystene er du overbevist om at han ikke likte deg. Så er det deres tur! Her har vi skrått blikk, humor og stor takhøyde! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 *Når innkjøp av sexleketøy, pent undertøy og sko med stiletthæler er utgifter til inntekts ervervelse *Når du er kjent hos de lokale bank i butikkene som "hun som betaler regningene sine kontant, i 2017" *Du tenker alltid koffert- fordi det er jobben din *Når du synes bilkjøring er bortkastet om det ikke er for å ha sex *Når alle veskene dine har kondomer i alle rom, alltid. Det samme med hanskerom, nattbord, lommer, lommebøker- you name it. Condoms- they're everywhere! *Når jogging, frisør og hudpleie er "produktutvikling". Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 Mentalt "fucked up" altså Det berører det samme som Railhund tar opp i tråden "normal sex etter eskorte sex". Hvordan kommer man seg tilbake til et normalt liv om det er det en ønsker seg? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 - når du plutselig finner 500 lapp el 1000 lapper i lomma eller veska, som du ikke visste du hadde. - når du begynner å se menn i et nytt lys, både på godt og vondt. - når du lærer nye sider ved din egen seksualitet å kjenne, verdsette og nyte Bla. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 7 timer siden, Gjest skrev: Mentalt "fucked up" altså Det berører det samme som Railhund tar opp i tråden "normal sex etter eskorte sex". Hvordan kommer man seg tilbake til et normalt liv om det er det en ønsker seg? Mentalt fucked up er vel å ta hardt i. Vil vel heller si at hvis man lever som fulltids eskorte så lever man et dobbeltliv. Har full forståelse for at det kan oppstå komplikasjoner. Tråden handler jo om hva som er typiske ting ved eskorte livet, og ting som man må passe på for å beskytte det livet og vice verca. Normal sex tråden handler jo om at man kan bli bortskjemt av bra eskortesex, et problem for begge sider tydligvis Jeg er skapt slik at jeg mangler evnen til å tenkte negativt. Synes dette var en morsom tråd der jentene kan lufte sine Ilands problemer. Har sansen for måten du skriver på Christa. keep it comming. Gjest Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 1 time siden, Gjest skrev: Mentalt fucked up er vel å ta hardt i. Vil vel heller si at hvis man lever som fulltids eskorte så lever man et dobbeltliv. Har full forståelse for at det kan oppstå komplikasjoner. Tråden handler jo om hva som er typiske ting ved eskorte livet, og ting som man må passe på for å beskytte det livet og vice verca. Normal sex tråden handler jo om at man kan bli bortskjemt av bra eskortesex, et problem for begge sider tydligvis Jeg er skapt slik at jeg mangler evnen til å tenkte negativt. Synes dette var en morsom tråd der jentene kan lufte sine Ilands problemer. Har sansen for måten du skriver på Christa. keep it comming. Gjest Joda; for all del, det er underholdende og jeg forsåvidt sett det skrevet her inne før, med litt andre ord. Det er litt som å leve på en yttergrense, full fart, masse spenning. Hvordan kommer man seg tilbake der de andre er? Om det er det man vil. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 Så. Gentlemen. Du vet du er en horekunde når.... - - - Siter Lenke til kommentar
Jossen Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 5 minutter siden, Gjest skrev: Så. Gentlemen. Du vet du er en horekunde når. Ettersom jeg er en ekstremt lovlydig borger kan jeg har jeg konferert med speiderlederen min fra barndommen. Han mistenkes for å være en av de nykriminelle her i landet Når man begynner å tråle nettet for nettsteder og omtaler av "engler" så snart det er muligheter for å reise til et sted. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 13 minutter siden, Gjest skrev: Så. Gentlemen. Du vet du er en horekunde når.... - - - Når du besøker RE og eskortejenter mange ganger om dagen. når du ha hatt kontakt med halvparten av jentene. truffet den samme halvparten du ender opp med flere treff i uken besøker jenter helt ukritisk Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 (endret) 1 time siden, Gjest skrev: Så. Gentlemen. Du vet du er en horekunde når.... - Du ikke bøver ikke å ha dong i lomma, du vet at dama har. - Du har over 100 favoritter på RE. - Du har ulik .....lukt på fingra hver dag. - Du starter ikke dagen med å lese nyheter på VG eller andre nettaviser, du sjekker noresk, RE, eskortejenter. ... først Endret Februar 3, 2017 av olebrum Siter Lenke til kommentar
Moderator Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 noresk.com er nok blant de første som sjekkes, ja. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 Ha litt humor nå da, gutta!!! Light'n up lizzm. Her er det nok ikke mye som er fucked up gitt. Dessuten er det H U M O R med overdrivelser. Jeg er nok en person med spesiell humor, og ikke mange forstår meg. Men siden dere må ha det inn med teskje: jeg er ikke så "mentally challenged" at jeg ikke evner å endre sosial kode på date og på jobb. Selvfølgelig tror jeg ikke at det er normalt å bli tafset på av en frier på første date, og jeg hadde blitt rasende om det hadde forekommet. På privaten er jeg sykt prippen, derfor er det befriende å slippe løs min slutty side på jobb. Noen av dere svarer som om jeg ikke sosialiserer utenom jobb, og er blitt helt skadet. Tro meg; ingen av dere hadde trodd på meg hvis jeg hadde kjent dere på privaten og jeg hadde sagt at jeg var prostituert. Uansett. Ideen var egentlig at mannfolka skulle bidra a la "når du tror at eskortetreff betyr 40 sekunders klabbing på ryggen før du kommanderer mannen til å ejakulere fordi nestemann er fem minutter unna" eller "når du tror at menn verken vet hva bakteriell vaginose er eller har luktesans". Så det var tiltenkt at vi skulle dele erfaringer (både positive og negative), med en humoristisk twist. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 6 timer siden, Gjest skrev: Joda; for all del, det er underholdende og jeg forsåvidt sett det skrevet her inne før, med litt andre ord. Det er litt som å leve på en yttergrense, full fart, masse spenning. Hvordan kommer man seg tilbake der de andre er? Om det er det man vil. Vet ikke med andre eskorter, men jeg er der jeg skal være; sammen med dere andre. Dere MÅ slutte å ta alt så bokstavelig! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 Horekunde når... Man ikke klarer å se på vanlige kvinner uten å tenke på spennende seksuelle stillinger. "Hun er sikkert god til å suge" - "de brystene er nok gode å ta på" - "la meg hjelpe deg med den øverste knappen" - "auda så trang en bukse, den må vi ta av" - Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 (endret) Du vet at du er horekunde når du sender sms med teksten "knulle?" og innbiller deg at det er en OK fremgangsmåte for å bli invitert hjem til eskorten for kos. Du vet at du er hore når du plutselig befinner deg på et fremmed bad midt på natten, omgitt av kundens barn sine badeleker og konas parfyme og tannbørste, klar for å dusje og høvle over far i huset. Du prøver å ikke reflektere over moral og samvittighet, og holde det på et profesjonelt plan, men bildet vil alltid være i bakhodet. Endret Februar 3, 2017 av Christabelle Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 9 minutter siden, Gjest skrev: Vet ikke med andre eskorter, men jeg er der jeg skal være; sammen med dere andre. Dere MÅ slutte å ta alt så bokstavelig! Tok det utelukkende som humor. Bra humor også. Vet du har en underfundig humor, og digger den Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 Du vet at du er hore når du er singel, men har likevel en skuff proppfull av hygieneprodukter for herrer. ... når du er på femte året med horeri og blir provosert av alle i media som tror at ALLE horer har det grusomt, ruser seg, har blitt utsatt for seksuelle overgrep som barn, sliter med diverse psyk.diagnoser og/eller en kombinasjon av overnevnte. Når samfunnet får se artikler/dokumentar om normale norske piker som nyter jobben, reagerer folk med vantro og rettferdiggjør uttalelsene med at eskorten sikkert bedriver selvbedrag som forsvarsmekanisme i en vanskelig situasjon, for det kan jo ikke være så enkelt at man trives med å ha sex med fremmede menn. ONS er dog helt innafor og en del av ungdommens utfoldelse. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 .. når du har en stor bunke med telefoner og må ta deg kraftig sammen når du svarer så du ikke sier feil navn. .. når du må legge unna dyre hårprodukter fordi enkelte menn tror at conditioner betyr intimsåpe .. når sårt underliv er ensbetydende med en produktiv dag på jobb! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 Du vet du er horekunde når du: : Har en hemmelig tlf. : Planlegger et knull på forhånd. : Kjenner en sitrende spenning i hele kroppen når du står foran døra til en ny eskorte, og gamle for den del. : Synes 16 kroner litern for drivsoff er rådyrt, men slenger gladelig 1500 - 2500 på bordet for en time med sex. : Er flittig bruker av inkognito modus på chrome for å sjekke ut noresk, real etc. : Når du har mer en ti horer som dine personlige venner. : Når du vet hva dette betyr. owo - gfe - cim - a level - pse - cob - bb : Når du spør en vilt fremmed dame om det er greit at du puler henne i rompa og spruter henne i ansiktet etterpå og får ja. : Når dama kler seg så slutty du bare ønsker og i tillegg gjør det du ønsker. : Når du føler deg litt dum og skamfull etter et lite heldig møte. : Når du føler at du er king of the world etter et særlig vellykket møte. : Når du tenker at dette er for dyrt å holde på med. : Når du gleder deg til den dagen at du skal stemple inn. Fordi ryktet sier at livet ditt passerer i revy og med det alle de supre opplevelsene man har hatt med mange supre eskorter. Gjest Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 15 minutter siden, Gjest skrev: Tok det utelukkende som humor. Bra humor også. Vet du har en underfundig humor, og digger den Tommel opp, Raillhund! Godt at vi weirdos har hverandre! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 7 minutter siden, Gjest skrev: for det kan jo ikke være så enkelt at man trives med å ha sex med fremmede menn. ONS er dog helt innafor og en del av ungdommens utfoldelse. Og vica versa. Gjest Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 2 minutter siden, Gjest skrev: Tommel opp, Raillhund! Godt at vi weirdos har hverandre! Tror jeg må stikke innom for egg og bacon på neste tur jeg er sørover. Alt for lenge siden sist Gjest Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 7 minutter siden, Gjest skrev: Tror jeg må stikke innom for egg og bacon på neste tur jeg er sørover. Alt for lenge siden sist Gjest Ca 4,5 år? Haha Siter Lenke til kommentar
Moderator Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 Dette var moro- Her kjenner vi oss igjen! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 14 timer siden, Gjest skrev: Joda; for all del, det er underholdende og jeg forsåvidt sett det skrevet her inne før, med litt andre ord. Det er litt som å leve på en yttergrense, full fart, masse spenning. Hvordan kommer man seg tilbake der de andre er? Om det er det man vil. Etter noen år i bransjen begynner heldigvis ting å falle til ro. I begynnelsen, ja, full fart, utrolig fasinerende med så mye sex, erfaringer, penger. Etterhvert, begynner bi jobben å bli en daglig dags del av meg selv som jeg ikke bruker mye tid på å reflektere over, eller moralisere over. Og det fungerer helt greit. Innimellom blir man sliten som i alle jobber, men henter seg inn igjen ved å ta det rolig, leve sunt, bruke tid på venner. Sex er fremdeles deilig, en verdsetter kanskje kunder på annen og befre måte enn i starten når det var full fart. Det vanlige livet er balanserende på eskorte livet, gjør at jeg ikke tar av, men føler en god balanse. Føler meg ikke på " utsiden", eller definitivt ikke fucked up. Tvertimot. Jeg har mange prosjekter jeg jobber med, og eskorte er bare en av dem. må jo minne om at mange, både, kjendiser og til og med kvinner m politiske verv har ikke vært ukjent for eskorte livet i sin bakgrunn... Oslo har bla en som har innrømmet noe fra sin fortid. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg