Gå til innhold

Texpert

Gjest

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Texpert skrev:

Altså , vurdering av deres intelektualitet er det ikke jeg som skal / bør vurdere...

Grunnen til at noen reagerer på hvordan du skriver, sikkert er at du er av utenlandsk opprinnelse og formulerer deg litt spesielt. For en som er en smule intelligent bør det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
11 minutter siden, Texpert skrev:

JAAA..og hvorfor blokkerer ikke du meg da ?? slitsomt.............
Dere synes jeg er så dritt, bare blokkerer meg...ferdig med saken....

Trodde du snakket om å ha manerer. Gjelder kanskje bare menn det da. Hvorfor virker du irritert hver gang noen sier noe til deg. 

jeg blokkerer deg ikke. For av og til har du noe bra å komme med. Så da tåler jeg at du gjentar deg så mye. 

Og har jeg sagt at du er en dritt. Eller noe som helst om deg jeg vet ikke hvem du er. Bare det du skriver her er det jeg vet. Vi kan aldri møtes fordi jeg er ikke i din kategori akkurat som du ikke er i min kategori.

Men det betyr ikke at jeg hater deg eller synes du er en dritt for det er dine ord. Jeg får la det gå på utlendingskvota tenker jeg 😂

Peace out 

Lenke til kommentar

Jeg oppfordrer til alle brukere av noresk.com å være SVÆRT tilbakeholden med å kommentere hvordan folk skriver. Det være seg skrivefeil eller grammatikalske feil. Det er ikke alle som har hovedfag i norsk. Vi har ingen regel om språk, bare om hvordan det brukes, f.eks. til trakassering. Der går grensen. Når det gjelder omtale bør det begrenses til å beskrive (opplevelsen med) folk man har møtt. Forøvrig har vi underforum som burde dekke det meste av problemstillinger omkring eskortevirksomhet og sex-salg/kjøp, og det forventes å være grunnlaget for de fleste av diskusjonene våre. Og vi har INGENTING imot god humor, så lenge den ikke brukes til å mobbe andre.

Eksempel på uskyldig, god humor: "Hva er dummere enn en svenske?"  Svar: TO svensker. :)
For sikkerhets skyld: Det var altså en spøk. Men hvis du ikke forsto det, er du nok svensk. :)

Lenke til kommentar