Gjest Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 11 timer siden, Thomas-oslo skrev: Har du møtt Rebecca? Ser jo digg ut, kan du ikke skrive en liten rapport? Veldig trivelig jente, fikk god kjemi. Ikke noe problemer med og utføre tjenester jeg spurte etter. Lite minus ➖ 500 for owo. Helt ok engelsk, Ingen misforståelser og vi kunne ha en samtale uten problemer. Siter Lenke til kommentar
spenning1 Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 11 timer siden, nelson2 skrev: Tråden handler vel ikke om man liker personer som er døde for mange år siden, men hvilke bra eskortejenter man finner i Oslo for tiden. Texpert hAr nOk aLtfoR liTe kuNdEr.... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 2 minutter siden, spenning1 skrev: Texpert hAr nOk aLtfoR liTe kuNdEr.... Hun "siler" nokk sine kunder. Diskresjon er hennes absolutte krav. Enkelte "detter" vel da utenfor. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 På 26.1.2017 den 23.14, Thomas-oslo skrev: Har du møtt Rebecca? Ser jo digg ut, kan du ikke skrive en liten rapport? Jo-a, kan skrive litt jeg. Prøver bare å følge opp trenden her inne med å underminere forumet, ref diskusjonen om dårlig aktivitet under "fillene fyker". Er visst blitt slik siden du og et par andre gode omtalere "tok pause". At man ikke skal gi fra seg nyttig informasjon her inne, men heller holde godbitene for seg selv. Siter Lenke til kommentar
Thomas-oslo Skrevet Januar 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2017 På 28.1.2017 den 20.02, Gjest skrev: Jo-a, kan skrive litt jeg. Prøver bare å følge opp trenden her inne med å underminere forumet, ref diskusjonen om dårlig aktivitet under "fillene fyker". Er visst blitt slik siden du og et par andre gode omtalere "tok pause". At man ikke skal gi fra seg nyttig informasjon her inne, men heller holde godbitene for seg selv. Så dumt da, og egoistisk. Hva har man å tape på å dele erfaringer? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg