Thomas-oslo Skrevet Januar 23, 2017 Share Skrevet Januar 23, 2017 Har vært ute av denne "hobby" i over 1.5 år, men ser at denne uken er veldig bra damer i Oslo. Perla, Johanna, April, Kamelia, Tania, Samira, SarahEsc, Jessica Swan. For en lineup... Eneste jeg savner er russiske Tonya, og Paloma fra Venezuela (hun som squirtet så mye). Nesten så det frister å begynne igjen... Noen andre som anbefales i Oslo for tiden? Meget tynt med anmeldelser her inne i hvert fall. Siter Lenke til kommentar
Speedo Skrevet Januar 23, 2017 Share Skrevet Januar 23, 2017 4 timer siden, Thomas-oslo skrev: Har vært ute av denne "hobby" i over 1.5 år, men ser at denne uken er veldig bra damer i Oslo. Perla, Johanna, April, Kamelia, Tania, Samira, SarahEsc, Jessica Swan. For en lineup... Eneste jeg savner er russiske Tonya, og Paloma fra Venezuela (hun som squirtet så mye). Nesten så det frister å begynne igjen... Noen andre som anbefales i Oslo for tiden? Meget tynt med anmeldelser her inne i hvert fall. Tonya er fra Ukraina 🤓 Siter Lenke til kommentar
Gjest i_____ Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 12 timer siden, Speedo skrev: Tonya er fra Ukraina 🤓 Næææ. Hun er fra Krim-halvøya, som var i Ukraina, men nå er blitt russisk (riktignok ikke anerkjent av noen andre enn Russland), og hun kaller seg selv for russisk nå.. Siter Lenke til kommentar
Speedo Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 1 time siden, i_____ skrev: Næææ. Hun er fra Krim-halvøya, som var i Ukraina, men nå er blitt russisk (riktignok ikke anerkjent av noen andre enn Russland), og hun kaller seg selv for russisk nå.. LOL. OK da, din jævla utenrikskverulant. Ps. hun sa hun var fra Kiev. Siter Lenke til kommentar
Gjest hamonrye Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 2 timer siden, Proffen skrev: Er mye bra på papiret her nå, men jeg syns noen av de har blitt mindre bra med tiden. Godt mulig det er jeg som har gått lei, men ikke vært det samme siste besøkene. Når du sier A, synes jeg du burde si B også. Det er vel poenget med forumet, er det ikke? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 B skal vel være hvem du mener ikke leverer liker bra som tidligere, og på hvilken måte? Raillhund Siter Lenke til kommentar
FrankS Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Skriver ikke så ofte her, men i denne tråden kan jeg uten å skulle svare for "Proffen" nevne at en kompis fortalte at SarahEsc ble litt turnoff grunnet røyklukt, og i det hele tatt virket litt "slapp". Mulig hun bare hadde en dårlig dag. ms. Swan virket litt mekanisk, øyet som ser, kanskje, men "menyen" og "regnskapet" ble gjennomgått og gjort opp, så gikk hun på naborommet en tur, og deretter var det et "ok" treff. Grei og medgjørlig, men like lite initiativ som en dukke. Er det en dukke man vil ha, så er det vel greit. Johanna var egentlig topp, men spurte litt for mye om hvorfor han som var gift ville treffe henne osv. osv. Ok med litt prat, men temaet ikke helt innafor da kompisen var ikke ute etter psykologtime. Skal man tro på andre innlegg på forumet er Bruna E verdt et kaffebesøk, virker som Johanna uten for mye prat. Han nevnte såvidt også at han var veldig fornøyd med Dandara, for de som liker en erfaren som tar mer initiativ enn mange andre. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Ja, er ikke spesielt tennende å bli minnet om at man er utro. Siter Lenke til kommentar
Thomas-oslo Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 Hun spør selvfølgelig fordi hun er forelsket og vil egentlig gifte seg. Jeg er ganske sikker på at hun er forelsket i meg i hvert fall Eller drømmer jeg nå...? Siter Lenke til kommentar
kåtmann25 Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 7 minutter siden, Thomas-oslo skrev: Hun spør selvfølgelig fordi hun er forelsket og vil egentlig gifte seg. Jeg er ganske sikker på at hun er forelsket i meg i hvert fall Eller drømmer jeg nå...? Det er lov å drømme. 😂😂 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 9 minutter siden, Thomas-oslo skrev: Hun spør selvfølgelig fordi hun er forelsket og vil egentlig gifte seg. Jeg er ganske sikker på at hun er forelsket i meg i hvert fall Eller drømmer jeg nå...? Neida; du drømmer ikke, det er helt sant Siter Lenke til kommentar
Thomas-oslo Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 Jeg ble faktisk invitert hjem til henne i landet der hun bor Så ja, hun er helt sikkert veldig forelsket i meg. Hun er helt sikkert veldig forelsket i veldig mange dessverre... Siter Lenke til kommentar
Thomas-oslo Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 9 timer siden, Texpert skrev: og så naiv.... når rundt 70-80 % av menn som kjøpe er gift... omg... så dum og unødvendige spørsmål ... skaffe bare dårlig stemning.......... .. For en enorm signaturbild du har, av en eller annen random jente på en scene. Hva er poenget liksom? Jeg bare spør. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Tja, det er mye bra. Jessica Swan, Tonya og Smira skal fortsatt være bra. Dessuten har Samira fått en lærling som kaller seg Rebecca Hot som kompisen min fikk sansen for. Men hun ville helst ikke gjøre CIM. Kamelia hadde ikke trent på et år sist kompisen var der. Ble siste gang der. Tania var og bedre første gang. Saraesc var og bedre før, samme med Shanna. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 2 timer siden, Thomas-oslo skrev: For en enorm signaturbild du har, av en eller annen random jente på en scene. Hva er poenget liksom? Jeg bare spør. Du opplever sikkert det samme som jeg gjorde for litt tilbake med Texpert. Hun har åpenbart lagt inn en lenke i sin signatur. Jeg fant ut av det, her er hva jeg skrev i den andre tråden:" Hei, nå fant jeg ut av det. Som jeg trodde, så hadde det noe med signatur å gjøre. Oppe til høyre, rett under liker, ved det lille krysset fant jeg en mulighet: "Ignorer signatur-preferanser", og "Skjul Texpert sin signatur", eller "skjul alle signaturer" " Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 1 time siden, Gjest skrev: Tja, det er mye bra. Jessica Swan, Tonya og Smira skal fortsatt være bra. Dessuten har Samira fått en lærling som kaller seg Rebecca Hot som kompisen min fikk sansen for. Men hun ville helst ikke gjøre CIM. Kamelia hadde ikke trent på et år sist kompisen var der. Ble siste gang der. Tania var og bedre første gang. Saraesc var og bedre før, samme med Shanna. Lærlingen Rebecca - hehe, sant nok det, hun er vel søsteren til Samira ☺️ Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 16 minutter siden, Texpert skrev: Ja ikke sant.... Hvis man tenker på kona der og der så kan man får "angst" og mister ereksjon ..... HA HA... ... Neida ... kanskje får man dårlig selvfølelser ... skyld følelse ... og er ikke derfor man skal betale em prostituerte... Man betale for å slapp av og ha det gøy....... ... Hvordan finner man ut om damen mener alvor? Man kan jo ikke gå rundt å tro at eskorter er avstumpet heller; forelsket kan alle bli, selv eskorter Vi liker å tro det beste om folk, dvs tolke noe positivt inn i situasjonen; å tro noe annet er vel det samme som å si at eskorter er idioter? Det et jo bare å spørre jenten om du får et nei så er det bare å rykke tilbake til start og hun mistet en kunde; verre er det ikke Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 (endret) 3 timer siden, Gjest skrev: Hvordan finner man ut om damen mener alvor? Man kan jo ikke gå rundt å tro at eskorter er avstumpet heller; forelsket kan alle bli, selv eskorter Vi liker å tro det beste om folk, dvs tolke noe positivt inn i situasjonen; å tro noe annet er vel det samme som å si at eskorter er idioter? Det et jo bare å spørre jenten om du får et nei så er det bare å rykke tilbake til start og hun mistet en kunde; verre er det ikke Hva i all verden er det du svarer på/kommenterer her, Gjest??? Finner lite sammenheng med det sitatet fra texpert som det refereres til. Om det gjelder hvor seriøst man kan/bør/skal ta en kjæresteinvitasjon fra en jente slik thomas etterlyste tidligere, så synes jeg thomas egentlig svarer veldig greit selv; " Jeg ble faktisk invitert hjem til henne i landet der hun bor Så ja, hun er helt sikkert veldig forelsket i meg. Hun er helt sikkert veldig forelsket i veldig mange dessverre." Endret Januar 25, 2017 av rubicon Siter Lenke til kommentar
fenderbender Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 På 25.1.2017 den 14.55, Thomas-oslo skrev: For en enorm signaturbild du har, av en eller annen random jente på en scene. Hva er poenget liksom? Jeg bare spør. Det er Jessica Rabbit. Jeg tror texpert er fan av hennes "persona"... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 18 timer siden, Gjest skrev: Hva i all verden er det du svarer på/kommenterer her, Gjest??? Finner lite sammenheng med det sitatet fra texpert som det refereres til. Om det gjelder hvor seriøst man kan/bør/skal ta en kjæresteinvitasjon fra en jente slik thomas etterlyste tidligere, så synes jeg thomas egentlig svarer veldig greit selv; " Jeg ble faktisk invitert hjem til henne i landet der hun bor Så ja, hun er helt sikkert veldig forelsket i meg. Hun er helt sikkert veldig forelsket i veldig mange dessverre." Det er ikke enkelt å svare og gjøre alle til lags når dette skrives på en iPhone🙄 Beklager det. Siter Lenke til kommentar
Thomas-oslo Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 4 timer siden, fenderbender skrev: Det er Jessica Rabbit. Jeg tror texpert er fan av hennes "persona"... Nei jeg mente den videon fra youtube. Spiste opp halve min skjerm Siter Lenke til kommentar
Thomas-oslo Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 Skal vi tilbake til topic kanskje? April er her og ser jeg nå. Frister nesten å begynne igjen. Takk for en oppdatering på de som var "babes" for en tid siden. Alle holder seg tydeligvis ikke like bra. PS. Det var selvfølgelig en spøk det med at jeg tror at Johanna er forelsket i meg. Selvfølgelig VET jeg det Siter Lenke til kommentar
Thomas-oslo Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 En topp-tre liste kanskje for Oslo, hva sier dere? Dette er min, basert på besøk for 1,5 år siden: 1. Johanna 2. April 3. Perla (fordi hun er så deilig kinky) Siter Lenke til kommentar
Thomas-oslo Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 På 25.1.2017 den 15.54, Gjest skrev: Tja, det er mye bra. Jessica Swan, Tonya og Smira skal fortsatt være bra. Dessuten har Samira fått en lærling som kaller seg Rebecca Hot som kompisen min fikk sansen for. Men hun ville helst ikke gjøre CIM. Kamelia hadde ikke trent på et år sist kompisen var der. Ble siste gang der. Tania var og bedre første gang. Saraesc var og bedre før, samme med Shanna. Har du møtt Rebecca? Ser jo digg ut, kan du ikke skrive en liten rapport? Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 Tråden handler vel ikke om man liker personer som er døde for mange år siden, men hvilke bra eskortejenter man finner i Oslo for tiden. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg