Gå til innhold

Normalt sexliv etter eskortesex.


Gjest

Anbefalte innlegg

2 timer siden, miss-secrets skrev:

Såklart du får 😘 Vill du att jag ska bete mig eller inte? 😇

Bete deg akkurat så pusete eller rampete du bare orker. Bare du nyter din egen seksualitet så er det ikke nøye.

Har ikke kjæreste, men elskerinne. Har en jobb hvor jeg er høyt og lavt. Pluss at jeg har har mark i ræva. så den dama som henger med i svingene er velkommen.

 

 

Gjest

Lenke til kommentar

 ingenting kommer opp mot sex i kombinasjon med ekte, ren  kjærlighet for meg.   da frister ikke kjærlighetsløs sex, overhodet!! :)  Hatt utrolig deilige og lærerike sex opplevelser som eskorte. Å betegne dem som fantastisk er å ta litt vel hardt i for meg. Mer lærerikt.  Kan jeg leve foruten å gjenta disse gode opplevelsene? Absolutt!!  Kjærlighet,  tilhørighet,  nært fellesskap med den jeg elsker er å foretrekke.  Det innebærer et forhold som ikke er bygget på avhengighet,  men gjensidighet,  og vilje. Fra begge parter.  Kanskje her det skorter for mange kjøpere, eller eskorte avhengige. En  Sitter fast i en avhengighetsrelasjon,  der begge eller den ene har gitt opp, ikke lenger er villig til å ofre noe for at selve forholdet skal blomstre. En må gi litt slipp på sitt ego, egosentriske sider. Som vi alle har i ulike mengder. Gi og ta! Svelge noen kameler! som det så populært heter. Fra begge!!9_9 tror dette er like aktuelt for begge kjønn! ( fra" klara den kloke" :S:P

Lenke til kommentar
Gjest Utromann
På 1/18/2017 den 21.03, Gjest skrev:

Jeg har fått et lite dilemma. Har vært singel i mange år, og har kjøpt meg eskorter i like mange. Jeg skal ikke stikke under en stol at med eskorter så har jeg blitt bortskjemt på sexfronten. Du betaler, kler dem opp som du vil og knuller dem som du vil. Dette har gitt meg mange helt hinsides fantastiske sex opplevelser som jeg ikke ville ha fått i mitt private liv. Nå har jeg fått meg en elskerinne. Hun er pen og alt det andre er på plass, men. Ja selfølgelig kom det et men. Hun er ikke akkurat noe fyrverkeri i senga. Jeg har jo seff foreslått endel, men å dresse seg opp og slikt er hun ikke med på dessverre. Hun er ikke den første sivile dama jeg dropper fordi de ikke er interessante nok på lakenet. Jeg er litt redd for at jeg er blitt for godt vant, har rett og slett hatt for mye bra sex med for mange bra damer at vanlig hverdags sex ikke er interessant lenger. Hva er kuren? Eller er det som jeg pleier å si: Man lever bare en gang, så livet er for kort til dårlig sex. Andre her på forumet som har synspunkter eller samme opplevelse?

 

 

Gjest

Ja, du er inne på noe der. Vet ikke om noen kur, dessverre. Klart det er flott med sex og kjærlighet sammen, men mitt absolutt beste knull var for mange år siden med en esskorte i Trondheim som kalte seg Mette. Vet ikke hvorfor, men jeg har aldri hatt en så intens følelse hverken før eller siden. At hun var pen og sexy også gjorde det ikke noe mindre opphissende.

Lenke til kommentar

Klart skulle den rett frøkna komme forbi, så er jeg jo selfølgelig villig til å ofre mye for at man skal få det bra sammen. Hadde en lengre  samtale med henne som jeg startet tråden med, i løpet av samtalen kom det frem at sex egentlig ikke hadde så stor plass hos henne. Derfor gadd hun heller ikke å legge så mye i det. Jeg sa til henne at for meg var det motsatt, at sex det betyr mye for meg. Så vi ble enige om at vi har et ganske ulikt utgangspunkt så da blir det friendzone der i gården. Eller så må jeg få takke for mange gode svar. Det er klart at jeg er jo ikke avstumpet. Skulle jeg bli skikkelig forelsket og dama har kvaliteter som jeg vil ha, så finner man ut av det med sex også. Litt av poenget med tråden var at det er stor fare for å bli bortskjemt på sexfronten når man er sammen med eskorter. Jeg har stort sett bare positive erfaringer ved det. Noen av de har vært helt utrolige. Det klart at når man kommer i en slik setting hvor man velger dame etter egne preferanser, kler henne opp etter egne preferanser og har sex etter dine ønsker så skal det mye til for at det går galt. Og en ting til. fagfolk er nå fortsatt fagfolk.

 

 

Gjest

Lenke til kommentar
4 timer siden, Texpert skrev:

mange utlandske jenter som gifte seg med norske lurer på hvorfor er så mange av "de" så kald, kjølige følelser... ikke initiativ...
Noen som t.o.m deler side i senga.... helt utrolig ....

Men da forstår jeg også dette i dag...
Dette er pga de fleste av disse menn har ikke aktivert følelsene sine... liksom, alt ble så automatisk...
så synes det at det er bedre og enkelt og greit å kun betale for en stund man ønsker å ha...

Men det som skjer seinere, er at de fleste ikke pleie å fungere bra i lag med damene lenge....
Fordi man har en "vane" som mange bli *preget* av...

Jeg anbefale helst at folk prøve både ha sex med eskorte og sex også med vanlige damer....
for man ikke mister den "mannenhet" sin... viktig å trener sine ferdigheter (sosial og i sex lag) med vanlige damer også...

Dette er også derfor jeg ikke jobbe aktiv som eskorte så ofte,og kun av og til...
og jeg har merkert på meg at sex ser jeg mest som "forretning"...liksom, veldig sjelden ganger jeg bruker tid med menn som jeg ikke får betaling for...
På en måte kan man si at jeg er *ødelagt* som kvinne...fordi for meg er dette kun business... synes for mye søtt og *romantisme* er kjedelig...
Vet ikke, kanskje jeg tenker litt "tekniske" også...
At hvis man er to så skal man kjempe for felles interesser..man må "danse samme musikk" for å kun fungere bra i lag...;-)


 

Tror du tenker litt teknisk, men det er like mange oppfatninger av dette som det er menn og kvinner. Imidlertid så sier det seg selv at en eskorte kan ha "mange menn" i løpet av en arbeidsdag. Ingen skal komme å fortelle meg at dersom du er nr. 9 i rekken denne dagen så er eskorten like hot og villig. NIKS - de som tror at eskorten er super tent og at hun er våt må tro omigjen. At en eskorte kjennes våt ut, ja vel, det er mange måter å få til det på. Jeg tror at "maskin eskortene" er ødelagt for temmelig lang tid.  Derfor er det viktig som du skriver at man må ta pausr, ja gjerne hyppige pauser.   Hva med menn da? Jo det er det samme med dem. Å gå fra eskotre til eskorte, ny hver gang, gjør noe med deg. Du får et jaktinstinkt en forventning om "hurrameg rundt sex" og kravet blir større og større for hver gang.  Det kan man lese ut av endel gjengangere som skriver anmeldelser på RE. Har du imidlertid en "fast" eskorte og som du har kjemi med kan "mannens" opplevelse bli noe annet.  Det føles vaktisk som du har sex med en "ikke eskorte"  Det er mange av de Norske som er slik. 

Lenke til kommentar
På 21.1.2017 den 6.35, Texpert skrev:

 

Jeg tror hun liker romantiske sex.... eller kanskje hun  ønska romantisk sex ved først gang dere skulle prøve.......
Husk også at mange kvinner er veldig sensitiv... man må vite/huske på måte man "tar på den" ...

Måtebn en tar og  bli tatt på sie mye om "personen" ...

Arlig talt TExpert, dette laaaange innlegget har vi allerede lest - hvorfor skal vi ta bryet og tiden med å scrolle ned hele innlegge for å lese dine 5 linjer?
Jeg har kuttet alt det som allerede var lest bortsett fra de førsrte få linjene.

Regelen er: Ta med den delen av det sisterte innlegget som er nødvendig for sammenhengen. Resten tar du bort. Så blir det bedre for alle.

PS. Savner muligheten for å sette farge på teksten. Noen som har funnet ut hvordan?

Modd -mø.

 

Texpert, hvor er du fra egentlig? (utifra måten du skriver så føler jeg at du ikker er etnisk norsk 8er bare nysgjerrig)

hvem liker vel ikke romantisk sex? fruen tenner godt i køyen, men dersom kvelden begynner med en god middag der fokuset er på henne tå tenner hun desto bedre.Jeg bommet første gagen, som jeg prøvde å poengtere, man kan ikke ha sex som om man er hos en man har betalt for sammen med en man ikke har betalt for.

Når man er sammen med en man har betalt for, ja så får man det man betaler for (forhåpentlig vis)

Men når man er sammen med noen andre (som man ikke har betalt for) så stilles det høyere krav til en selv :) 

Lenke til kommentar
På 19.1.2017 den 6.23, Texpert skrev:

En eskorte er opptatt av å gi deg bare sex...

Det er vel mange menn som har kjedelig kone (kjaereste,samboer) hjemme....
Og det er nettopp derfor de fleste søker sex med eskorte...

Husk: sex med eskorte er til slutt kun fantasier....

Dette er helt klart viktige poeng - litt avhengig av alder og fysisk tilstand på kona eller samboeren er nok dette virkeligheten for de fleste middelaldrende par hvor sexlivet er i ferd med å bli lagt på hylla - det blir rett og slett for kjedelig og nesten "plagsomt" for de involverte?

Det sier seg selv at en mer eller mindre uvillig partner er ganske sjanseløs mot ei slank. pen, kåt og villig 15-30 år yngre eskortejente som man kjøper tjenester av. Det er jo en grunn til at mange menn bruker såpass mye penger på denne hobbyen!

Lenke til kommentar

Må nesten le av dere her inne.

 

Dere får der til å høres ut som om kvinner ikke liker sex og at dere må betale for å få god sex.

Jeg er ikke ungdom lengre og har lært litt om både det å ha eskorte sex, one night stand, fast elsker og kjæreste sex.

En ting er sikkert, god sex fra menn kommer ikke fra penger eller kjærlighet men kreativitet og utholdenhet.

 

Dette er ikke bra for meg å si, men når jeg kommer hjem så skal jeg uansett bare ta i mot slaver og faste kunder som jeg trives med og de trives med meg.

 

Men utrolig at menn som kjøper sex har sååå mye "flotte" meninger om hva som er god og dårlig sex. Men en ting er sikkert ytre henger ikke sammen med god sex. Om en person er smart eller holder fred handler heller ikke om god sex. 

God sex handler om lekenhet, kreativitet, kjemi og utholdenhet. Helt ærlig så er vell utholdenhet som dere menn sliter med, enten for mye av det gode har jeg hørt, eller for kjapp.

Men for kjappe er kunder helt sikkert i flertall av. At dere sitter å snakker om kropp osv får meg til å le, for jeg er sikker på at fåtall av dere klarer å gi meg nok god sex. jeg er kravstor og ofte frustrert, derfor har jeg bevist tatt imot menn mellom 18 og 25  gjerne til en billig penge så jeg kan få knullet mer enn snittet som er max 10 min.

Kunsten i mitt yrke har ALDRI vært å tømme dere fort nok, det klarer dere fint, men kunsten var da jeg jobbet med dette å få dere til å holde ut i en time.

En god jente klarer å få dere til å holde ut, men ofte så er dere så kjappe at når enn dryger ut så skjer det noe uvant og dere får ikke utløsning.

 

Sex er 70% eller noe kun i hodet, resten er i kuken selv om mange her inne fremstår som om det  Minste hode som tenker mest.

Alle kan lære å knulle i timevis, eller gi ei jente en orgasme, men så fort interessen om å lære uteblir og flott 20års kropp kommer før tanken på å gi noe til kvinnen så orker ikke koner/kjærester sex med dere som er kjappe.

Jeg veit hva jeg snakker om for jeg har litt for mange sexpartnere, jeg lyver meg kraftig ned i antall. Men sikkert er det vær 20 mann kan god sex og jeg tror at kvinner er som  meg selv, "Hvorfor har sex med en mann som holder 2 jokk og ferdig?  og ikke aner hvor g-pungtet er eller for den del klitoris. Og ja mange menn veit ikke dette i alder av 60 for den del.

De unge i dag er bedre, overbevist, de søker etter informasjon og ønsker å lære. Men mange her inne gnåler om 20åringe med flott kropp og hater sex med deg på over 50.

Det er 1 av 500 av menn på over 50 år som innoperer unge jenter med annet enn lommebok.

 

Kvinner er normalt som dette :

Kvinner ute etter sex, ønsker deilig sex med masse orgasmer, ikke kjappe knull vær gang

 

kvinner i forhold ønsker å føle seg trygge før de gir sex, så ønsker de deilig sex med orgasme og ikke bare kjappe knull etter en slitsom dag.

 

 

 

TIL SLUTT LES DETTE FØR DU KOMMENTERER :

DETTE ER MIN OPPLEVELSE OG INNTRYKK JEG HAR FRA ANDRE, OG DET FINNES ALLTID UNNTAK .....

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...