Gå til innhold

Normalt sexliv etter eskortesex.


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et lite dilemma. Har vært singel i mange år, og har kjøpt meg eskorter i like mange. Jeg skal ikke stikke under en stol at med eskorter så har jeg blitt bortskjemt på sexfronten. Du betaler, kler dem opp som du vil og knuller dem som du vil. Dette har gitt meg mange helt hinsides fantastiske sex opplevelser som jeg ikke ville ha fått i mitt private liv. Nå har jeg fått meg en elskerinne. Hun er pen og alt det andre er på plass, men. Ja selfølgelig kom det et men. Hun er ikke akkurat noe fyrverkeri i senga. Jeg har jo seff foreslått endel, men å dresse seg opp og slikt er hun ikke med på dessverre. Hun er ikke den første sivile dama jeg dropper fordi de ikke er interessante nok på lakenet. Jeg er litt redd for at jeg er blitt for godt vant, har rett og slett hatt for mye bra sex med for mange bra damer at vanlig hverdags sex ikke er interessant lenger. Hva er kuren? Eller er det som jeg pleier å si: Man lever bare en gang, så livet er for kort til dårlig sex. Andre her på forumet som har synspunkter eller samme opplevelse?

 

 

Gjest

Lenke til kommentar
1 time siden, Gjest skrev:

Jeg har fått et lite dilemma. Har vært singel i mange år, og har kjøpt meg eskorter i like mange. Jeg skal ikke stikke under en stol at med eskorter så har jeg blitt bortskjemt på sexfronten. Du betaler, kler dem opp som du vil og knuller dem som du vil. Dette har gitt meg mange helt hinsides fantastiske sex opplevelser som jeg ikke ville ha fått i mitt private liv. Nå har jeg fått meg en elskerinne. Hun er pen og alt det andre er på plass, men. Ja selfølgelig kom det et men. Hun er ikke akkurat noe fyrverkeri i senga. Jeg har jo seff foreslått endel, men å dresse seg opp og slikt er hun ikke med på dessverre. Hun er ikke den første sivile dama jeg dropper fordi de ikke er interessante nok på lakenet. Jeg er litt redd for at jeg er blitt for godt vant, har rett og slett hatt for mye bra sex med for mange bra damer at vanlig hverdags sex ikke er interessant lenger. Hva er kuren? Eller er det som jeg pleier å si: Man lever bare en gang, så livet er for kort til dårlig sex. Andre her på forumet som har synspunkter eller samme opplevelse?

 

 

Gjest

Bra skrevet. Har dessverre ikke svaret, men har opplevd noe lignende. Etterhvert mister en bakkekontakten og setter referansen etter eskortesexen. Jeg tenker litt at det er spennende å begynne på null igjen, dvs å lære ting sammen fra bunn av. En vanlige kjæreste har tross alt uendelig mange kvaliteter enn det du kan oppleve med en eskorte.

Gi henne en sjanse:)

Lenke til kommentar

Jeg har det motsatt. Enten har jeg hatt uflaks med eskorter, eller flaks med dame ;) Har aldri hatt i nærheten så bra sex med eskorter som med kjærester. Fordelen med eskorter (for meg) var i hovedsak å få variasjon. 

Lenke til kommentar
5 timer siden, Texpert skrev:

 

... med mindre dere har kjent hverandrer lenge og kanskje har  så  god kjemi, at hun trives i deres selskap som em venn (og ikke som em kunde).. 9_9...

Hehe. Har noen sånne Textpert. Har en stygg tendens til å bli gode venner med mange

Lenke til kommentar
20 timer siden, Gjest skrev:

Nå har jeg fått meg en elskerinne. Hun er pen og alt det andre er på plass, men. Ja selfølgelig kom det et men. Hun er ikke akkurat noe fyrverkeri i senga. Jeg har jo seff foreslått endel, men å dresse seg opp og slikt er hun ikke med på dessverre. Hun er ikke den første sivile dama jeg dropper fordi de ikke er interessante nok på lakenet. Jeg er litt redd for at jeg er blitt for godt vant, har rett og slett hatt for mye bra sex med for mange bra damer at vanlig hverdags sex ikke er interessant lenger. Hva er kuren? Eller er det som jeg pleier å si: Man lever bare en gang, så livet er for kort til dårlig sex. Andre her på forumet som har synspunkter eller samme opplevelse?

 

 

Gjest

Ikke ta det ille opp eller misforstå meg. Jeg mener ikke å kritisere deg. Du spør etter synspunkter, og det skal du få på godt og vondt. Innlegget ditt får meg umiddelbart til å spørre om årsaken til at du ikke klarer å tenne fyrverkeriet i elskerinna di. Du sier videre at det ikke er den første "sivile" dama du dropper fordi de ikke er interessante nok på lakenet. Er det dama det er feil med, er det deg eller kanskje en kombinasjon? Og hva mener du med at hun ikke lar seg "dresse opp"? Vil hun ikke ha på sex sexy undertøy, eller vil hun ikke kle seg opp som uskyldig skolepike?

Hvorfor er det først og fremst med eskorter du opplever fantastisk sex? Kan det være fordi de som du har hatt suksess med har valgt et yrke hvor de vil gjøre mye for å tilfredsstille kundene, og som har knekt kodene ift å sikre gjenkjøp? Kjøper man sex så gjelder prinsippet "money talks". Uansett hva man måtte tro. Jeg er venn med et par eskorter som stort sett har svært gode tilbakemeldinger, og de har begge forklart meg sin suksessoppskrift. Begges "forretningsstrategi" er temmelig lik selv om de ikke kjenner hverandre. For det første så handler det om å behandle enhver kunde på en så god måte at det sikrer gjenkjøp. En misfornøyd kunde innebærer tapte fremtidige inntekter. Og så handler det om impression management. Det vil i denne sammenheng si at man prøver å påvirke kundens selvbilde, at han får en følelse av å være foretrukket kunde, er en fantastisk elsker etc etc. De skaper da en avhengighet til seg selv, og en kunde som alltid kommer tilbake. Hun ene jeg kjenner som nå har sluttet som eskorte, fortalte at hun finjusterte reiseruten sine i Norge når hun var her. Poenget var å ikke komme for ofte til samme område. En måned var hun her nede i sør, mens neste gang hun var i Norge var hun oppe i Nord. Hun forklarte meg at reisene fra sted til sted var nesten som å reise rundt å samle inn pengene sine, og hvis hun ikke var for ofte på samme sted, så økte sjansene for gjenkjøp. Hun hadde også andre triks for å sikre gjenkjøp hos sine faste kunder, og det var f.eks å trekke ut tiden. Det vil si gi dem mer tid enn de betalte for.

Hva har dette med innlegget til Raillhund å gjøre? Kanskje ingenting... Men jeg tror at hvis man er så heldig å treffe en eskorte som dette, så vil man oppleve fantastisk sex. Men det er ikke dermed sagt at eskorten opplever det på samme måte, selv om hun på ulike måter gir inntrykk av det. For eskorten er dette yrket hennes. Hun har tatt noen valg og er også innstilt på å yte ekstra (dette gjelder selvsagt ikke mange) uten at kunden trenger å yte så mye tilbake annet enn betalingen. Utfordringen er at vi som kunder "glemmer" hva som skal til for å vekke villdyret i sivile damer. Vi er blitt for godt vant rett og slett. Ting kommer for lett med eskorter. Og da snakker jeg selvfølgelig om de virkelige gode eskortene, ikke alle de middelmådige eller dårlige. Vi har vel alle gått på noen smeller, men har noen favoritter.

Raillhund spør om hva som er kuren... Det finnes nok ikke noen piller. Hadde du bodd i USA og hatt nok penger, så hadde du kanskje lagt deg inn på en klinikk for avlæring og avvenning. Og så måtte du lære deg på nytt å like det du kaller hverdagssex. Hvis det har blitt sånn at det er et mønster i at du ikke opplever god sex med sivile damer, da har du et problem. Løsningen vil være å enten slutte å møte sivile damer å kun forholde deg til de eskortene som gir deg god sex. Eller du kan slutte å møte eskorter, og så vil du nok etterhvert møte en sivil dame som med litt trening og innsats fra deg, vil ta deg til nye høyder helt gratis. Eller du kan fortsette som nå og bare akseptere situasjonen som den er.

Jeg kjenner meg for så vidt igjen i det Raillhund forteller. Jeg har vært der, men har gjort noe med det. Jeg har redusert min eksortevirksomhet til et minimum. Jeg har i snart 2 år regelmessig kun møtt den samme eksorten. Effekten? Jeg sparer masse penger, og har god sex både med min favoritt eskorte og sivile damer.  

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg visste at akkurat dette ville være en issue, og en kostnad, med å i det hele tatt å tre inn i denne arenaen; å ha sex med eskorter. Det fucker med psyken og endrer forståelseshorisonten omkring sex på en måte. Jeg er på en måte midt oppe i det selv, men jeg tenker at jeg kommer til å holde på litt til. Hva kuren er? Tror det nok er så enkelt som å ta pause, stoppe, trene hjernen til å resette parameterene, regulering av spenningsnivået tilbake til "normalt". Og det finnes jo andre ting i livet enn sex også da å ha fokus på. Å overføre oppmerksomhet og fokus til det kan hjelpe. Men hvis grunnholdningen din er: "Eller er det som jeg pleier å si: Man lever bare en gang, så livet er for kort til dårlig sex.", så kan jo dette bli tricky å bli fornøyd.  Så jeg sier: Livet er så langt at dårlig sex nok vil forekomme! ;) Dette velger jeg nå som min grunnholdning. Jeg forventer ingenting!, og/eller kjedelig sex fra og med nå! :P Hvem av oss kommer til å være mest fornøyd med sexen vi kommer til å ha i fremtiden? ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så stor erfaring med kjøpedamer når det gjelder samleier, men tar det igjen på det sivile markedet. Jeg har møtt damer jeg har hatt en utrolig sex med, og jeg har møtt damer jeg har kunnet snakke  med i timesvis og det flyter som bare rakkeren....men, jeg har aldri møtt en dame som jeg både kan snakke med og som er god i senga. Det forstår ikke jeg noe av.

Lenke til kommentar
På 18 January 2017 den 22.03, Gjest skrev:

..... de ikke er interessante nok på lakenet. Jeg er litt redd for at jeg er blitt for godt vant, har rett og slett hatt for mye bra sex med for mange bra damer at vanlig hverdags sex ikke er interessant lenger. Hva er kuren? Eller er det som jeg pleier å si: Man lever bare en gang, så livet er for kort til dårlig sex. Andre her på forumet som har synspunkter eller samme opplevelse?

Gjest

En kjent situasjon. Om du forventer at sexlivet med bare en kjæreste skal være hot i åresvis blir du før eller siden frustrert.

Men vil ikke kalle det dilemma. Det kan være greit å ha girlfriend, bare ikke la del komme i veien for sexlivet. Det må pleies utenfor faste forhold som varer lenger enn 6-9 måneder. 

Lenke til kommentar

Åpne forhold er derfor en fin greie. Det skaper følelser, litt dramatikk, og utvider spekteret for begge. For selv om en elsker bare en, kan en fint ha uforpliktende sex med andre. Det er jo de fleste av dere menn her inne, eksempler på, vil jeg tro.  ;) Problemet blir vel da at en ikke kan ta innover seg at dama faktisk kan ha fantastisk sex med andre,  men likevel ha deg som nr 1. Begrensninger vil redusere følelseskspasiteten, men å la den flyte litt fritt, kan gi en uendelig dyp kjærlighet og tilhørighet,  til denne ene, og en ekstatisk sex. :x Mine erfaringer så langt....

Lenke til kommentar
45 minutter siden, Texpert skrev:

...tenker egentlig aldri mere har sånn *vanlige kjaereste* eller samboer da... 9_9...
..tenker bare at menn er brukt og laget kun for sex og kanskje noen reparasjoner hjemme ^_^..
OG ikke noe ant.... 

xD9_9 trenger du en reparatør, nytt bad...whatever, call mexD

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært i fast forhold en god stund og har ikke holdt meg helt oppdatert, men synes å huske at "regelen" i Norge var 1 time eller til man spruter, altså den av de to tingene som kommer først konkluderer besøket, med mindre det annonseres med GFE (Girlfriend Experience, der man kan kose nusse snakke ut den betalte timen dersom ting går for fort :))

Det viktigste å huske er at man betaler gledespiker for at de skal gi deg det du vil ha...

 

Når man er i et forhold så kan man ikke, med mindre man er griseheldig og finner en som er like glad i sex som en selv, forvente at fruen skal bli et sex monster i sengen bare fordi man sparker av seg boxeren og strekker seg rundt og klår på brystene hennes med store pølsefingrer mens man Gjestr manndommen mot skinkene hennes og peser "ååååh, du gjør meg så kååååååt" hest i øret hennes.

-For det første, så må man snakke om sex...

Første gangen for hun jeg er sammen med og meg, var en katastrofe fordi jeg hadde vært singel for lenge og hadde benyttet meg av profesjonelle i mellomperioden. Det var hun som tok initiativ. Vi var hjemme hos henne, hadde laget mat ilag og satt å så film tett omslynget, etter en stund (med én hånd, kjappere enn en lastebilsjåfør med en liter kaffe innabords på vei inn på ett bensinstasjontoalett), så fikk hun løsnet beltet mitt, løsnet knappene på buksen min og hadde hånden på utstyret (utenpå boxeren).

Dette var min invitasjon, så jeg fikk klossete løsnet stroppene på bh'n med en hånd, slik at jeg kunne legge høyre armen bak nakken på henne og stikke den ned fronten på genseren hennes og leke med brystene hennes.

(filmen vi så var forresten "the Notebook" mushy mushy, men det var en god film synes jeg)

Uansett, når filmen var over, så var ihvertfall jeg sprengkåt, og hun var klar og sa "har du lyst til å prøve soverommet?"

Jeg løftet henne opp og sa "vis vei", hun pekte ut retningen og jeg bar henne inn på soverommet og la henne ned på køyen.

Her begynner det å gå galt:

Mer klining, mens jeg jobbet med buksene hennes, fikk åpnet det som måtte åpnes, så var det først av med genser og singlet, og med det samme brystene var fri, så var det rett på brystvortene med munnen mens jeg jobbet med buksene, når buksene var løse nok så var det å trekke av buksene og trusene i samme rennet, (hun var forresten så våt at det var en mørk flekk gjennom jeansen), for så å dykke rett ned for å smake på godsakene for å smake på, og som om en bryter ble vridd over så ble hun litt mindre aktiv. (la merke til det, men tenkte ikke skikkelig over det før etterpå)

Det luktet kvinne, det var varmt, og det smakte fantastisk...

Når jeg følte jeg hadde gjort mitt der nede så var det opp igjen for å komme til med sGjest, og mere klining.

(Misjonær stilling)

når jeg kom inn for leppe kontakt, så fikk jeg igjen denne bittelille følelsen av at hun stivnet litt til før leppene møttes...

Hun jeg var sammen med før (ex altså), ble helt spinnvill dersom jeg la hodet mot åpningen og presset det sakte inn til rett før muskulaturen hennes "sugde" inn resten og terget henne med dette noen ganger før jeg lot henne brøke føttene og så støte til bunns.

Så selvfølgelig så prøvde jeg dette igjen, og når hun ikke brukte føttene så støtte jeg til bunns selv... uten det helt store resultatet.

Jeg tok kontrollen over samleiet og flyttet henne rundt i forskjellige posisjoner.

 

Hva gikk galt?

1. Hun var ikke forberedt på at jeg skulle slikke henne, og hadde ikke vasket seg nedentil siden før filmen og fikk dermed "panikk" for at hun skulle være "skitten" der nede

2. Når jeg kom opp igjen og skulle til å kysse henne, så tenkte hun selvfølgelig at hun var "skitten" der nede og at det kom til å smake rart eller lukte rart.

3. Hun liker å bli fyllt opp sakte, ikke med et plutselig støt til bunns.

4. Isteden for å tease med tuppen, så liker hun at jeg presser hele lengden flat mot henne uten å penetrere, slik at det også stimulerer klitoris

5. Hun er 20 cm kortere enn meg og 30 kg lettere enn meg, og hun elsker all den kosen og leken vi gjør i køyen, men når hun er klar til å komme så sier hun "Kom deg på ryggen!" og slenger meg rundt som om jeg skulle vært en filledukke slik at hun får tredd seg nedpå og rir som en gudinne... Nåde meg hvis jeg kommer før henne, og hvis jeg kommer før henne, så nåde meg hvis jeg blir slapp før hun kommer...

Hvordan vet jeg dette?

Etter den forferdelige første runden så lå vi der i køyen... Jeg hadde fått tømt meg og hadde mest lyst til å sove ;)  men jeg kunne se for meg en fremtid med henne, så jeg sa rett ut "en av to personer i denne sengen kom godt ut av de siste femten minuttene, og utifra slik jeg ser det, så er ikke du en av de personene"

Jeg var veldig heldig med akkurat den, for hun har god humor :)

Fikk meg en knyttneve skulderen.

Etter diverse videre utveksling av ord angående vår fremtid, der vi begge var enige om at vi hadde en sammen, så sa jeg "siden kun jeg kom seirende ut av første runde, så må du fortelle meg, helt ærlig, hva du liker hva du vil osv, for jeg kan forandre meg"

Det var også under denne samtalen at grunnen til at hun stivnet til når jeg dukket ned for å slikke henne og når jeg kom opp igjen for å kline, var at hun var redd for at det skulle lukte noe, at hun ikke skulle være ren, eller at der skulle være dopapir rester der fra siste do besøk, og at grunnen til at hun trakk seg tilbake når jeg kom opp for å kline var at hun prøvde å lukte om det luktet noe rundt munnen min :)

Hun insisterer fortsatt på å vaske seg der nede før jeg får tilgang, men jeg sier som Napoleon muligens sa til sin elskerinne "Je reviens en trois jours; ne te laves pas!" ("Jeg er der om tre dager, ikke vask deg")

og det med kyssing etter at jeg har vært der nede, det ble greit etter at hun gikk ned på meg for første gang og kom slangende opp igjen og sa "mmm, la oss se hvor godt du liker det" og jeg bare dro henne mot meg og ja.. went to town, som om det spiller noen rolle, det er vel ikke verre om jeg slikker meg selv på fingrene hvis jeg har sølt mat :D

En annen ting, er at det er mulig å legge opp til fantastisk sex allerede under frokosten.

uten barn:

"Oj, God morgen sexy, det var ikke måte på hvor spisbar du var idag... jeg tror frokosten min idag kommer til å bestå av deg" også få henne opp på en benkeplate med trusene til siden for en liten smakebit.

 

Med barn:

"Oj, God morgen sexy, det var ikke måte på hvor spisbar du var idag... jeg tror frokosten min idag kommer til å bestå av deg"

Så en nuss og et hint om å komme inn på badet for ett lite møte.

 

Uansett:

Shopping!

Alle kvinner elsker Shopping, skal ikke gå dypere inn i det en det... Men ja, alle kvinner elsker shopping :D

Hvorfor? fordi de elsker fine ting, særlig fine ting som får dem til å føle seg fine :)

Når kvinner går på shopping sammen med venninner, så kommer de alltid hjem med 30 forskjellige plagg som de vil vise frem til sin hjertes utkårede når hun kommer hjem... Her må vi menn trå forsiktig, dette private moteshowet kan være forskjellen på fantastisk sex, eller en ukes sølibat...

Hvis du faktisk følger med på hva hun har på seg og kommer med konstruktiv kritikk, så kan du ikke bare få fantastisk sex, men også spare en masse penger når hun returnerer 99% av det hun har kjøpt :) Du må ikke bare sitte der å si "ja den var fin" du må tenke at "hun kommer ikke til å se hva hun har på seg, mens du og alle rundt deg kommer til å se henne med dette plagget på"

Hun tenker at "plagget var fint på mannekengen så da er det fint på meg" da må du være klar med konstruktiv kritikk og ikke vær redd for å si ting som "Nei... det får deg til å se slutty ut" eller "du ser ut som en fjortis" kanskje i finere ordelag, men du må også bruke like gode ord når hun har på seg noe som virkelig får det til å Krible :)

Jeg vet ikke om jeg er Pussy whipped eller om jeg er et Geni, men til å begynne med i forholdet så var hun ofte ute på shopping turer med venniner og kom hjem med de mest fantastisk stygge plagg og sammensetninger av plagg som hun ville paradere forran meg, som jeg sa nei til, og vi endte opp med å returnere 99% av det hun hadde kjøpt.

Så en gang spurte hun om jeg ville bli med på shopping, ja sa jeg, og vi brukte endeløse timer i kles butikker, men mens vi var ilag så kunne jeg si nei til plagg før hun idetheletatt tok de til prøverommet.

Har også vært på shopping som "veske holder/shopping bag holder" sammen med hele venninne gjengen, og de ser på meg som så "ufarlig" at jeg har plukket ut undertøy til sikkert hele venninnegjengen hennes. (det er viktig å ikke være for aktiv i køyen etter en sånn tur)

Snakket meg bort litt, men kvinner, ihvertfall min, får en turn-on av shopping, og de å føle at de får oppmerksomhet.

Hvis jeg bestiller bord på en restaurant mens hun paraderer klær foran meg og når hun har plukket ut de plaggene som jeg sier er fantastiske på henne,  slik at hun kommer hjem med klær hun kommer til å beholde, isteden for en masse som må returneres, og sier "Alle på [navnet på restaurant] kommer til å stirre på deg når du har på deg den sorte playsuiten fra asos

image1xl.jpg

et par cocktails til maten, så er dette oppskriften til fantastisk sex....

kanskje en av grunnene til at Nordmenn har "kjedelig" sex er at etter at man er i et forhold så blir det "en tur på rema 100 og Spar for å handle inn til lasagne på tirsdag og taco på torsdag" for det er vel det alle andre gjør...

 

Jeg er ikke millionær, og jeg skulle gjerne hatt mere penger tilovers når lønningen kommer, men en gang i månden så har jeg bestillt bord på en bedre restaurant uten å si det til fruen før hun kommer hjem fra jobb, jeg sier mye rart, denne mnd sa jeg "se på deg, en så flott dame som deg, du burde vært en prinsesse på et slott og vanket sammen med prinser, ikke sammen med meg, hva sier du til at jeg tar på meg noe fint så jeg kan late som jeg er prinsen din ikveld og spiser på [restarant navn]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så har vi eskorter...

Vi leter på internett etter de vi liker, som utfører de tjenestene vi er ute etter, så ringer vi, og får bekreftet at de er ledige og at de utfører de tjenestene vi er ute etter.

F.eks at de skal være kledd opp som en schoolgirl når vi møter opp, eller noe sånnt :)

I mine tidligere forhold har sexen vært trist, jeg har måttet ta kontrollen, og tilslutt så blir det nesten som å ha sex med et slakt som bare ligger der mens jeg staker på, og flere ganger enn mindre, så når damen bare ligger der, så mister jeg lysten også, når det skjer så våkner plutselig damen og vil vite hva som er galt.

Hvis de er virkelig iverige, så begynner de å nappe i løken for å få den til å stå igjen, kanskje prøver de å hjelpe på ved å late som om de er en stakkars skolejente (ja har hatt damer tett på 40 som prøver på det), men det blir bare trist...

De gangene jeg har benyttet meg av Eskorter (som ikke er få over årene, og rundt om i verden), så har det som regel vært en hyggelig og avslappet opplevelse for begge parter....  med gjensidig respekt så er det de fleste plasser utenfor norge mulig å "kose" så lenge det ikke er noe mer action, og eskorten ikke har en annen kunde som venter. (man tipser som regel etter en sånn utvidet stund)

I mitt område av landet så står valget mellom afrikanske og østeuropeere, afrikanske holder jeg meg langt unna siden det mest sannsynlig er trafficing, østeuropeere er samlebånd... betal - pop - out knapt nok tid til å kle på seg før man blir skysset ut døren.

Det var ihvertfall sånn i min tid.

 

Vet ikke om jeg svarte på spørsmålet, men jeg fikk ihvertfall skrivd litt  :)

 

Leste igjennom igjen... kanskje jeg skal begynne å skrive erotiske noveller, akkurat den delen er ihvertfall en sann historie :)

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Texpert skrev:

Ærlig talt TExpert, dette laaaange innlegget har vi allerede lest - hvorfor skal vi ta bryet og tiden med å scrolle ned hele innlegge for å lese dine 5 linjer?

Om du redigerer dette på en moderne telefon er det vanskelig (umulig) å fjerne det som ikke er relevantO.o

"Moderne" telefoner er no' dritt. Det er derfor jeg kaller dem idiot-phone. Jeg skal skaffe meg en hvis de noen gang blir en smule brukervennilge, men det blir de neppe før de får et skikkelig tastatur.

Her i det nye forumet mangler det tydeligvis også muligheten til å sitere riktig og i flere nivåer. Det var dumt med denne nedgraderingen, men de nye eierne vill ha noe de var kjent  med.

Forøvrig: Det er mulig å "svare" istedenfor å "sitere". Da kommer ikke sitatet med, men det er vel mulig å kopiere tekst på en mobil, er det ikke? Eller er de for dumme til det også? Ærlig talt, jeg gidder ikke bruke halve tiden min til å fikle med noe sånt.

Lenke til kommentar

Det er nå litt forunderlig, at for å bli kjent prater vi sammen, og blir bedre kjent. Det kan ta litt tid eller det kan gå fort. Men sex prater en ikke om. Da forventes det at alt skal stemme i sengen  med en gang. En må jo bruke tid på å bli kjent i sengen, og! :)( eskorte sex er noe helt annet!  En får dekket et behov profesjonelt)

Lenke til kommentar
11 timer siden, Texpert skrev:

ikke sant.....
nOen sluttet med meg...  skjønner vel ikke hvorfor... når vi ha så sex og god kjemi og alt .... 9_9...
Dét er vel ikke jeg som lage "drama" ...  :$

Jeg synes man må bare nyter selskap til hverandrer når man er sammen med noen man har god sex med...... ^_^ ... (uten forpliktelse, selvfølgelig ) ..

Man slutter ikke å ha sex med partneren selv om en har sex med andre. Tvertimot,  en kan dele sine erfaringer med hverandre, som kan gi en sterk kåthet på hverandre, spenning og nysgjerrighet.  Å kjenne på sjalusi blir en del av pakken, men tør påstå det kan være konstruktivt,  når en skjønner at andre ikke er en trussel for forholdet. Åpent forhold kan øke det erotiske rommet en har sammen. I tillegg til alt det andre en deler sammen som en ikke deler med andre. Da blir sexlivet aldri " kjedelig "...sier ikke at sånn er det for alle.  Sånn kan det være for noen. :x

Lenke til kommentar
1 time siden, Gjest skrev:

Om du redigerer dette på en moderne telefon er det vanskelig (umulig) å fjerne det som ikke er relevant

"Moderne" telefoner er no' dritt. Det er derfor jeg kaller dem idiot-phone. Jeg skal skaffe meg en hvis de noen gang blir en smule brukervennilge, men det blir de neppe før de får et skikkelig tastatur.

Her i det nye forumet mangler det tydeligvis også muligheten til å sitere riktig og i flere nivåer. Det var dumt med denne nedgraderingen, men de nye eierne vill ha noe de var kjent  med.

Forøvrig: Det er mulig å "svare" istedenfor å "sitere". Da kommer ikke sitatet med, men det er vel mulig å kopiere tekst på en mobil, er det ikke? Eller er de for dumme til det også? Ærlig talt, jeg gidder ikke bruke halve tiden min til å fikle med noe sånt.

Beklager, jeg brukte visst "Endre" istedenfor "sitere". Dette forumet driver meg nøtts. Det er så primitivt i forhold til det vi hadde.

Lenke til kommentar
4 timer siden, Texpert skrev:

 

beklager, men bare tull dette her...
Jeg har ikke skrevet det du sittert meg til... bare tull dette...
 

Det var siteringen din jeg siktet til. Du siterte absolutt alt fra et nesten uendelig innlegg. Sånt er en uting, men så blir jeg fortalt at det ikke er mulig å redigere på en "moderne" mobiltelefon. Vel, det er vel en god grunn til å slutte å bruke sånt primitivt verktøy til forum-virksomhet. En telefon er til for å ringe med. Punktum. Forresten, SMS er også tillatt nå. :)

Lenke til kommentar
40 minutter siden, Moderator skrev:

Det var siteringen din jeg siktet til. Du siterte absolutt alt fra et nesten uendelig innlegg. Sånt er en uting, men så blir jeg fortalt at det ikke er mulig å redigere på en "moderne" mobiltelefon. Vel, det er vel en god grunn til å slutte å bruke sånt primitivt verktøy til forum-virksomhet. En telefon er til for å ringe med. Punktum. Forresten, SMS er også tillatt nå. :)

Du lever i steinalderenxD

Lenke til kommentar
2 timer siden, Gjest skrev:

Du lever i steinalderen

Nei. "Moderne" mobiltelefoner er i steinalderen. Minner om Windows. Like krøkkete og brukerfiendtlige. Dessuten er de helt hinsides dyre og må skiftes ut etter et år. Helt bak mål, men folk lar seg jo lure. Jeg fryder meg over en telefon med lesbar tekst, skikkelig tastatur, som er i stand til å gjøre det den skal. Jeg er faktisk også glad for at den har klokke, alarm og avtalekalender. Det er den god til.

Lenke til kommentar

Så trist at det er blitt slik, railhund. Det er sikkert bare det at eskorter har full fokus på Mannen, og ikke seg selv. På privaten blir jeg automatisk mer forlangende og forventer at det skal være gjensidig tilfredsstillelse. Problemet med å være eskorte er at man får så mye (både mindblowing og OK) sex at dersom Mannen ikke leverer 100 % etter min standard så er det ikke noe vits, og jeg trekker meg unna (selvfølgelig uten å skade egoet hans). Er det slik du også har det? At man gir noen få sjanser, men bortskjemte som vi (dvs. eskorter og kunder) er så gidder vi ikke å starte prosessen med å bli kjent og perfeksjonere sexen. Er det dårlig kjemi så er jo saken grei, men kan du ærlig si at du virkelig har gitt det tid og FORSØKT å få det til å bli heidundranes bra? 

Klem :) 

Lenke til kommentar

Som Christabella sier, man må gi dette en sjanse, slutt å forvente olympiske prestasjoner på lakenøvelsene.

Jeg har akkurat truffet en jente selv og går på sett og vis gjennom samme prosessen.  I begynnelsen var jeg litt frustrert, men har valgt å fokusere på andre ting. Vanlige jenter kan jo man oppleve ting med, eskorter er bare "strictly business", beklageligvis O.o

Lenke til kommentar

Jag tror ditt 'problem' kan gå lite båda vägar här.

Man blir extremt bortskämd på bra sex som eskort också, (jag måste haft tur för jag har missat allt av mindre bra erfarenheter)

Man får kos och vin och sex!

Helt plötsligt ska man dejta? Helst inte ha sex på första dejten(!?) Och jag måste få erkänna att det är en liten spänningkänsla som saknas i mig, eller det blir ju en annan slags iallafall. Men Jag gillar att bli bedd om att göra saker, klä på mig vissa slags underkläder, bli lite rundkastad, spänningen när man inte vet vem som står bakom dörren men ögonen som ler och vill se mig naken. Men plötsligt ska det vara baara romantiskt och gulligt.

 Daska till mig och ta mig hårt!

Lenke til kommentar
6 timer siden, miss-secrets skrev:

Helt plötsligt ska man dejta? Helst inte ha sex på första dejten(!?) Och jag måste få erkänna att det är en liten spänningkänsla som saknas i mig, eller det blir ju en annan slags iallafall. Men Jag gillar att bli bedd om att göra saker, klä på mig vissa slags underkläder, bli lite rundkastad, spänningen när man inte vet vem som står bakom dörren men ögonen som ler och vill se mig naken. Men plötsligt ska det vara baara romantiskt och gulligt.

 Daska till mig och ta mig hårt!

Høres farlig ut! En jente jeg lett kunne bli forelsket i :)))

Lenke til kommentar
7 timer siden, miss-secrets skrev:

Jag tror ditt 'problem' kan gå lite båda vägar här.

Man blir extremt bortskämd på bra sex som eskort också, (jag måste haft tur för jag har missat allt av mindre bra erfarenheter)

Man får kos och vin och sex!

Helt plötsligt ska man dejta? Helst inte ha sex på första dejten(!?) Och jag måste få erkänna att det är en liten spänningkänsla som saknas i mig, eller det blir ju en annan slags iallafall. Men Jag gillar att bli bedd om att göra saker, klä på mig vissa slags underkläder, bli lite rundkastad, spänningen när man inte vet vem som står bakom dörren men ögonen som ler och vill se mig naken. Men plötsligt ska det vara baara romantiskt och gulligt.

 Daska till mig och ta mig hårt!

Får jeg be deg på en date :)

 

 

Gjest

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...