Gjest Skrevet Oktober 22, 2019 Share Skrevet Oktober 22, 2019 (endret) På 12.1.2017 den 11.35, EldarElgen skrev: Tidligere har jeg deltatt på GB i Oslo (bl.a. med Goodtime) - men siste året har jeg ikke sett noe av dette, annet enn "lure-annonseringen" som ble stoppet av Admin. Det jeg selv foretrekker er "mini-GB" med bare 3-4 menn og 1 eller 2 damer (som man har møtt tidligere og vet er ok). Kjemi er jo viktig synes nå jeg. Noen som har noe info? 🙂 Mye spennende å leser her. Endret Oktober 22, 2019 av Gjest Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 22, 2019 Share Skrevet Oktober 22, 2019 (endret) På 12.1.2017 den 11.35, EldarElgen skrev: Tidligere har jeg deltatt på GB i Oslo (bl.a. med Goodtime) - men siste året har jeg ikke sett noe av dette, annet enn "lure-annonseringen" som ble stoppet av Admin. Det jeg selv foretrekker er "mini-GB" med bare 3-4 menn og 1 eller 2 damer (som man har møtt tidligere og vet er ok). Kjemi er jo viktig synes nå jeg. Noen som har noe info? Nå er det nye norske jenter som deltar med på dette. Har dere prøvd ?? Endret Oktober 22, 2019 av Gjest Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 13, 2022 Share Skrevet September 13, 2022 Få det på! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg