Gå til innhold

Noen som arrangerer mini-GB i Oslo?

EldarElgen

Anbefalte innlegg

Tidligere har jeg deltatt på GB i Oslo (bl.a. med Goodtime) - men siste året har jeg ikke sett noe av dette, annet enn "lure-annonseringen" som ble stoppet av Admin. Det jeg selv foretrekker er "mini-GB" med bare 3-4 menn og 1 eller 2 damer (som man har møtt tidligere og vet er ok). Kjemi er jo viktig synes nå jeg. Noen som har noe info?

Lenke til kommentar

Jeg blir (ble? - en stund siden nå) fra tid til annen invitert på noe lignende, gjennom noen mennesker jeg kjenner fra en privat swingers/fetish-klubb jeg var en del i kontakt med for noen år siden. Dette er så vidt jeg vet invitasjoner som bare sendes på mail til enkeltpersoner. Jeg har inntrykk av at de fleste nå holder seg nesten utelukkende til "kjente miljøer" gjennom klubber eller foreninger, og at du må kjenne noen som kjenner noen for å komme inn i kretsen.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne blitt med i eller være med å starte et "kjent miljø" men tok ikke opp kontakten med de som var med på GB dengang. Jeg besøkte en swingerklubb i Vika for kanskje 15 år siden og syns det ble litt for mange mennesker (ikke minst menn) i forhold til min smak og mye  bortkastet tid.

Har tenkt litt på om jeg skulle spørre noen av de mer faste/verifiserte damene på RE (så som Andy Brown) om de kan arrangere noe, men antar at de ikke er særlig interessert (ellers hadde de kanskje forsøkt å arrangere noe på egen hånd). Mulig de har dårlige erfaringer med (manglende) fremmøte?

Tar gjerne imot forslag på PM dersom noen har ideer til hvordan å få til noe og ikke minst hvordan finne ut om de som tar kontakt er reelt interesserte. .

Endret av EldarElgen
Lenke til kommentar

Trikset er nok å begynne i de litt offentlige miljøene, dvs Viproom og kanskje Cat People (vet ikke hvordan det er med aktivitet på de stedene om dagene, har hørt at det har vært litt humpete det siste året). Henge litt der, være velstelt, høflig, bidra sosialt og ikke minst ikke være så pågående, så blir man ofte invitert med og kan komme litt inn i "kretsen".

Lenke til kommentar
  På 12.1.2017 den 10.35, EldarElgen skrev:

Tidligere har jeg deltatt på GB i Oslo (bl.a. med Goodtime) - men siste året har jeg ikke sett noe av dette, annet enn "lure-annonseringen" som ble stoppet av Admin. Det jeg selv foretrekker er "mini-GB" med bare 3-4 menn og 1 eller 2 damer (som man har møtt tidligere og vet er ok). Kjemi er jo viktig synes nå jeg. Noen som har noe info?

Expand  

det var en hyggelig seanse den gangen ;-)...åpen for gjentagelse, med gamle kjente

Lenke til kommentar

Nå er jeg "gått helt ut på dato" men har fremdeles kontakt med folk som ønsker å pule i flokk. Han ene jeg har forbindelse med på FB skriver at han kunne tenkt seg en seanse med 1 dame og to - tre mann der han var sist. BB selvklart så hun var skikkelig fylt opp. Så er her noen menn i alder 50 + eller ++ så har jeg mailadresse. 

Lenke til kommentar

Tror nok folk kvier seg for å arrangere et gang bang med ukjente. Er veldig mange faktorer som spiller inn. Jeg har blitt spurt etpar ganger og prøvd å arrangere en gang. Min erfaring fra den ene gangen er at det var mange som var intersert. Men det var mye om og men. Desverre forsvant dama sporløst uten lyd og bilde, så det rant ut i sanden. Det er også mye som skal klaffe hvis man skal være bare ukjente sammen. Mye å ta hensyn til. Er man etpar kompiser sammen som kan arrangere så tror jeg ting flyter lettere. En anne mulighet er jo swingers. Var tidligere swingers selv, i det miljøet er det veldig mye som er mulig.

Gjest

Lenke til kommentar

Forsøkte selv å få til GB for et par år siden. Rente dessverre ut i sanden.

Tror man bør starte med å samle en flokk karer til øl og litt prat først så man blir kjent. Lettere å få folk til å stille i etterkant da tror jeg enn om alle er ukjente for hverandre.

Hadde sandwich med ei dame sammen med en kompis. Blei mye knær som kom i veien for hverandre. Ser kanskje kulere ut på film enn det var å gjennomføre det. 

Lenke til kommentar
  På 19.1.2017 den 0.54, spunkhunk skrev:

Forsøkte selv å få til GB for et par år siden. Rente dessverre ut i sanden.

Tror man bør starte med å samle en flokk karer til øl og litt prat først så man blir kjent. Lettere å få folk til å stille i etterkant da tror jeg enn om alle er ukjente for hverandre.

Hadde sandwich med ei dame sammen med en kompis. Blei mye knær som kom i veien for hverandre. Ser kanskje kulere ut på film enn det var å gjennomføre det. 

Expand  

Det meste ser kulere ut på film en i virkeligheten. Har samme opplevelsen som deg. Skal mye kordinasjon til for at en trekant skal bli bra. Mine beste erfaringer med trekanter er på swingers treff. Tror også å treffes i forkant er veien å gå hvis man skal få til et gang bang. Å få tak i en dame som stiller opp er ikke det største problemet.

Gjest

Lenke til kommentar
  På 18.1.2017 den 19.01, Kuksnurr skrev:

Spennende.

Var du med mange den gangen, goodtime ?

Og dersom man skulle gjøre det igjen, er du med på BB ? Bli skikkelig fylt opp og griset til ? Det tenner sinnsykt.

Expand  

Har vært med på noen  treff med varierende antall, men synes nok at 3- 4 menn er det ideelle antall. BB kommer ikke på tale, men jeg svelger jo unna da...

• Like 1
Lenke til kommentar
  På 19.1.2017 den 20.16, goodtime skrev:

Har vært med på noen  treff med varierende antall, men synes nok at 3- 4 menn er det ideelle antall. BB kommer ikke på tale, men jeg svelger jo unna da...

Expand  

Det er sikker å visst !

Riktig spermkåt vet jeg ;-)

Lenke til kommentar

Fikk senest nå rett før jul en melding fra en dame om jeg ville arrangere GB med henne. Ja og hun gjør BB og vil gjerne bli fylt skikkelig opp.

Som tidligere nevnt så tro jeg man rett og slett må sosislisere først og møtes en gjeng til noen øl og litt erfaringsutveksling for å klare å få til noe sånt.

Lenke til kommentar

Øl, som sosialt glidemiddel, er nok en forløsende faktor for å skape gb i Oslo.

Men, hvorfor? Tror det blir litt som da de forsøkte arrangere karneval i Oslo, dyrt og ikke spesielt vellykka.

Hører www.erlebniswohnung.com fremdeles er ganske bra!

Norwegian flyr fremdeles billig til Berlin..

Lenke til kommentar

For en del av oss så får vi faktisk et foklaringsproblem om vi drar til Berlin på kveldstur eller lørdagstur alene så jeg holder fortsatt en knapp på sosialisering og planlegging her på berget.

Endret av spunkhunk
  • Like 1
Lenke til kommentar

Joda spunkhunk, med all respekt.

Beklager om jeg virket sarkastisk..

Hadde forresten en dagdrøm forleden, der jeg faktisk.. var med på en gb, her i Oslo, som min kompis arrangerte.

Alt lovlig. Der alle som ankommer, må skrive under på en kontrakt der det tillates at gben filmes, slik loven påbyr. Hva som gjøres etter filmingen , med minnekortet der gben er filmet er opp til arrangøren(kompis). Er rimelig sikker på at min kamerat kommer til å brenne minnekortet som avslutningssermoni, med alle sittende i ring, mens gledespikene utfører felatio med deltakerne. De som er bekymret kan naturligvis benytte maske.

Han kjenner heldigvis den mest egnede jenta til dette fra erlebniswohnung og kommer veldig godt overens med henne, dersom nok folk ønsker være med vil hun ta med ei vennine:x som er med på showet!

Jeg formidler gjerne kontakt fra dere forumbrødre som sender en pm merket Gangbang.

Ballen er kastet...

Håper nok av dere viser interesse og faktisk dukker opp B|

Ps. Det vil nok ta litt tid før alt er på plass, men se etter pm regelmessig, da min venn gjør dette av veldedighet. Det blir dermed heller ikke særlig dyrt.

Om noen kompetente jurister her inne ønsker å komme med tips og råd, settes det stor pris på!

Endret av smili
skrivefeil
  • Like 1
Lenke til kommentar

Dilemmaet med å arrangere GB med en betalt tøs er selvsagt at alle de mannlige betalende deltagerne er horekunder, på samme måte som alle besøk hos en gledespike, men vesentlig mer eksponert. Hvilken som helst av de andre horekundene kan selvsagt vise seg å representere Onkel Blåskjorte. Det vil jeg tro og forvente at alle har i bakhodet i det de skal til å banke på hotelldøren hvor eventyret skal utspille seg. Det antar jeg også er grunnen til at de aller fleste forsøk på å arrangere GB med gledespiker renner ut i sanden, med siste liten kanselleringer, brå psykdom i familien, no shows, etc. Den som måtte påta seg oppgaven å arrangere noe slikt for en betalt gledespike vil selvsagt kunne rammes av hallikparagrafen, så tenk deg godt om.

Det er vanskelig nok å arrangere GB i "sivile" settinger uten at useriøse kalde føtter føkker opp moroa. Likevel skjer det støtt og stadig. Ikke fordi man har noe stort ønske om å sosialisere. Det eneste man vet man har til felles er tross alt fantasien om være med på å gangbange en frekk og kåt dame. Det er ikke et veldig godt egnet tema for small talk over et glass på en tilfeldig pub. Stort sett er det wamm bam fuck the 'mam. Søker man sosiale settinger er swingers hvor det er flere par mer egnet. Eller dersom et swingerspar arrangerer GB ved å invitere bekjente fra lignede settinger. Det er rart med det. Norge er et lite land og Oslo er en liten by så det tar ikke så mange besøkene i slike miljøer før man treffer på de samme ansiktene.

Lenke til kommentar

Heisann. Har sjekket med en av mine bekjente og fikk dette svaret: 

Hei, jeg ønsker treff på en fredag kveld eller lørdag. Jeg kommer til hotell som du/dere booker og da er jeg med på alt dere måtte ønske, utenom vold. Antall deltagere bestemmer du,  jeg kan bindes og dere kan sprute i munnen og fitta mi så mye dere måtte ønske. Jeg elsker å ligge der hjelpeløs mens dere bruker meg som dere vil (ikke vold) men ellers så er jeg klar for alt!!. Jeg er seriøs og håper at du også er det. Klem fra xxx

Lenke til kommentar

Bra spunkhunk! Mulig kameraten min vil være med, men han er mye på farten om dagen, så arrangerer ikke noe gb selv før om tidligst to mnd... Han takker forøvrig for svar fra dere og oppfordrer flere til å vise interesse. Dersom nok folk melder seg på og han får arrangert det lovlig med filming, kan det bli arrangert regelmessige treff.. Så send en mld, dere som vil, men ikke har fått ut fingeren..

Endret av smili
skrivefeil
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 2 years later...