Gå til innhold

Mia90

Anony12

Anbefalte innlegg

Har besøkt henne en gang. Angrer ikke på besøket. En veldig petit liten jente. Var veldig med under selve akten og når vi var ferdig la hun seg intil meg og vi lå og pratet om alt mulig rart. 

Kan så absolutt anbefales

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg synes hun var skuffende. Forventet en *norsk* jente, da det tydelig er det hun utgir seg for å være. Når du kommer ditt kan hun norsk, men er av utenlandsk opprinnelse (russisk) kanskje(?) og snakker litt gebrokent norsk. Var rush og følte hun bare at jeg skulle komme så fort som mulig egentlig. 

Endret av goldenk
  • Like 1
Lenke til kommentar

Virker som man kan bli både heldiggrisen og snurten her. Hun er jo meget aktiv på RE med blogginnlegg, endring på profiltekst osv. Så det kan hende hun tar litt for mange treff til dagen og at man da kan være uheldig. Bare en teori...

Mener å ha lest at hun er halvt italiensk. 

Lenke til kommentar
39 minutter siden, goldenk skrev:

Jeg synes hun var skuffende. Forventet en *norsk* jente, da det tydelig er det hun utgir seg for å være. Når du kommer ditt kan hun norsk, men er av utenlandsk opprinnelse (russisk) kanskje(?) og snakker litt gebrokent norsk. Var rush og følte hun bare at jeg skulle komme så fort som mulig egentlig. 

Eller handlet det mer om at dere fikk dårlig kjemi?

Lenke til kommentar

Det er ikke vanskelig å høre at denne dama ikke er norsk. Det er jo bare å ringe henne.

Og hvis hun er halvt italiensk så er vel hun som gikk under navnet frøkenfryd elns også det. Samme dame?

Lenke til kommentar

Jeg snakket med henne i september og jeg fikk et veldig bra inntrykk av henne på telefon, men norsk var hun ikke. 

Valgte tilslutt Maja som heller ikke er helt norsk og at hun var 500 kroner billigere. Ingenting å angre på med det valget :-)

Lenke til kommentar
15 timer siden, Doggyman skrev:

Jeg snakket med henne i september og jeg fikk et veldig bra inntrykk av henne på telefon, men norsk var hun ikke. 

Valgte tilslutt Maja som heller ikke er helt norsk og at hun var 500 kroner billigere. Ingenting å angre på med det valget :-)

The Thief på deg også da eller? ;)

Lenke til kommentar
  • 8 years later...