Gå til innhold

Pris på morroa??


Gjest kanon

Anbefalte innlegg

Hvert år dukker det opp klage på prisen, særlig norske damer synes mange er overpriset. Jeg også. Som parkert hjemme så satt jeg nå å laget en liten pris statistikk for prisen har ikke bare gått opp. Her er det jeg fant. Under 500 kommer du ikke, det er det minste hun vil ha av deg for tøm og røm.16 jenter, alle i Oslo lar deg få gjøre så i følge deres annonser. Neste trinn er i mellom 500 og 800 med tøm og røm, 63 var villige til det. 131 kunne la deg få kose deg med henne for 1000 lappen en halvtimes tid mens 63 ville ha over 1000 for det samme, Etter 1500 for en halvtime der dukker de norske opp.13 ville ha inntil 2000 for denne halvtimen. Og jammen var det ikke 29 som ville ha mer enn 2000 men da fikk du en time ( om du er heldig). 33 annonserer også at du får uten gummi. Men mange oppgir ikke pris eller enkelte tjenester, i stede blir de forbannet når noen spør? Merkelig forretnings taktikk. Det meste dreier seg om Oslo, der er de fleste, der er de billigste og der ser det ut som at du får best service for dine penger. I grunnen litt rart for Oslo er jo også det dyreste stedet å oppholde seg. 

Har også snakket med en som er bedre kjent i Oslos sexsalgverden enn meg. Han sier at mange damer nå sliter med husleia og de selger sex utenfor annonsemarkedet. Da går det på at jeg kjenner deg og du kjenner henne og hun ønsker økonomisk bistand. Der var det andre priser både opp og ned. 

Lenke til kommentar

Fikk høre om 3 pengelense damer. Ei norsk, vanlig butikkansatt og ingen eksklusive menn. Der måtte en kjenne henne eller bli anbefalt av en som kjente henne. Ikke aktuelle for meg for hun brukte kondom på alle, ikke for at hun var redd for å bli syk men gravid. Den neste, skilt utenlandsk som ikke fikk endene til å møtes, lavinntektsgruppe og ikke noen eksklusive menn der heller. Så ei som har "gått under jorden" da det var et utvisningsvedtak på henne. Hun kunne med andre ord kun leve på svarte penger. Det samme her, en kom ikke i kontakt med henne annet enn via bekjente. Det finnes altså et marked utenom RE som få vet om men noen vet og noen bruker det markedet. 

Lenke til kommentar
2 timer siden, Texpert skrev:

 

Liksom, noen menn sier de kjøper sex, for spennings skyld....
dét betyr ikke at kvinner skal vaere annerledes..? mange damer som også synes dét er interessante med å bli litt rampete også , av og til....
Dét er SEX for penge som gi en "quick" , som er interessant ...;-) ...

Det er nok mange grunner til det kjøpes og selges sex; penger er nok den mest dominerende årsaken for jenter, men spenningen er nok et viktig element også.

noen er jo dessuten veldig glad i sex også:D

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...