Doggyman Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Er det noen som har kontaktdetaljene hennes. Får ikke svar på det nummeret jeg har. Er hun fortsatt i Norge og aktiv? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Jeg har prøvd å ringe henne flere ganger. Ingen svar å få. Siter Lenke til kommentar
Moderator Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Hvis det er Vivi du mener, så mistet jeg kontakten med henne for lenge siden. Har fortsatt det gamle nummeret hennes, men får ikke kontakt. Siter Lenke til kommentar
MOslo Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Svarer ikke på epost heller nå for tiden. Kanskje hun er i Kina for å feire nyttår. Siter Lenke til kommentar
Doggyman Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 Jeg har både epost og nummer, men har ikke fått svar det siste året faktisk. Hun hadde jo bare studieopphold her og studiene er vel kanskje ferdige nå. Kanskje hun har dratt hjem for godt? Siter Lenke til kommentar
Getzen Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 Hun har fått seg fast jobb og flyttet ut av hybelen. Har også sluttet med tidligere aktiviteter. Siter Lenke til kommentar
Moderator Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 Tenkte det ja. Hun snakket jo godt norsk, og jeg hadde inntrykk av at hun helst ville bli her. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 2 timer siden, Getzen skrev: Hun har fått seg fast jobb og flyttet ut av hybelen. Har også sluttet med tidligere aktiviteter. Er dette den samme som også kalte seg for Keelisa? Siter Lenke til kommentar
Moderator Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 Hun som jeg har snakket om er iallfall ikke det, men det er fullt mulig at det er flere Vivi(an)er. Hun jeg tenker på hadde en hotmail som begynte med S og så et langt nummer. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 13 timer siden, Moderator skrev: Hun som jeg har snakket om er iallfall ikke det, men det er fullt mulig at det er flere Vivi(an)er. Hun jeg tenker på hadde en hotmail som begynte med S og så et langt nummer. Er vel kanskje ikke den samme. Hun jeg tenkte på har et langt nummer før krøllalfa og så qq.com Har ikke fått kontakt på flere måneder, men tror hun fortsatt er i Oslo Siter Lenke til kommentar
pererher Skrevet Januar 12, 2017 Share Skrevet Januar 12, 2017 Gjorde hun cim eller bareback`Husker ikke om jeg møtte henne noen gang Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 12, 2017 Share Skrevet Januar 12, 2017 8 timer siden, pererher skrev: Gjorde hun cim eller bareback`Husker ikke om jeg møtte henne noen gang Da har du nok ikke vært hos henne, det ville du husket 😎 Jeg traff henne bare en gang, men hun gjorde det jeg ville. Savner henne 😇 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg