Gå til innhold

Kinesiske Vivian

Doggyman

Anbefalte innlegg

Jeg har både epost og nummer, men har ikke fått svar det siste året faktisk. Hun hadde jo bare studieopphold her og studiene er vel kanskje ferdige nå. Kanskje hun har dratt hjem for godt?

Lenke til kommentar

Hun som jeg har snakket om er iallfall ikke det, men det er fullt mulig at det er flere Vivi(an)er. Hun jeg tenker på hadde en hotmail som begynte med S og så et langt nummer.

Lenke til kommentar
13 timer siden, Moderator skrev:

Hun som jeg har snakket om er iallfall ikke det, men det er fullt mulig at det er flere Vivi(an)er. Hun jeg tenker på hadde en hotmail som begynte med S og så et langt nummer.

Er vel kanskje ikke den samme. Hun jeg tenkte på har et langt nummer før krøllalfa og så qq.com

Har ikke fått kontakt på flere måneder, men tror hun fortsatt er i Oslo

Lenke til kommentar
8 timer siden, pererher skrev:

Gjorde hun cim eller bareback`Husker ikke om jeg møtte henne noen gang

Da har du nok ikke vært hos henne, det ville du husket 😎 Jeg traff henne bare en gang, men hun gjorde det jeg ville. Savner henne 😇

Lenke til kommentar