Joshua Skrevet Desember 26, 2016 Share Skrevet Desember 26, 2016 Noen som har vært her: Mina ? Siter Lenke til kommentar
Carsten Skrevet Desember 26, 2016 Share Skrevet Desember 26, 2016 Jeg vurderer seriøst å kontakte henne i morgen. Jeg har null erfaring med noen av de norske, men dette er en jente som ikke ser like vulgær ut som de fleste av de som jeg har sett og hørt om. Hvis du kommer fram før meg, så gleder jeg meg til å høre hvordan hun har det. Noen som vet om hun har en egen side/blogg? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 26, 2016 Share Skrevet Desember 26, 2016 1 time siden, Texpert skrev: Pen jente .. Hvis hun virkelig er norske blir vel ikke så vanskelig å igjennkjenner henne igjen...(når hun viser ansikt sitt) ... Kjenner vel ikke alle 21 år gamle jenter i Oslo heller da.. og den som eventuelt gjenkjenner henne er jo uansett da innom nettsiden så diskrésjon går nok begge veier om det skulle være tilfellet. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 26, 2016 Share Skrevet Desember 26, 2016 Men alle jenter på 21 ser jo slik ut når det gjelder norske; jeg har en uendelighet av gode opplevelser med norske. Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Desember 26, 2016 Share Skrevet Desember 26, 2016 Hun ser steinbra ut! Hun her vil jeg veldig gjerne pule!!! Nå må det jobbes overtid så det holder, så jeg kan få råd til en deilig, god, lang økt hos henne.............. Mhmmmmmm Siter Lenke til kommentar
Se7en Skrevet Desember 27, 2016 Share Skrevet Desember 27, 2016 Skal ikke anklage henne for flaks bildebruk eller noe sånt, men den lysbryteren (ser bare halvparten helt til høyre) som er på det ene bildet har jeg aldri sett i Norge før. Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Desember 27, 2016 Share Skrevet Desember 27, 2016 De har vel mye snålt ute på Frogner, men nå er det ikke helt ulovlig å ta sine modellbilder I utlandet heller, da.... Plis plis plis si at min nye drømmedame og (kuse-)muse ikke er en feik!! Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Desember 28, 2016 Share Skrevet Desember 28, 2016 Hun kan se engelsk, fransk eller belgisk ut, for den saks skyld, men som sagt, de har mange fiffige løsninger på ting ute på Frogner...... Siter Lenke til kommentar
MOslo Skrevet Desember 28, 2016 Share Skrevet Desember 28, 2016 Bare for å dra litt mer på det med lysbryteren så kan det være et antenneuttak på et hotell kanskje. Offtopic Siter Lenke til kommentar
spenning1 Skrevet Januar 1, 2017 Share Skrevet Januar 1, 2017 (endret) På 27.12.2016 den 4.16, Se7en skrev: Skal ikke anklage henne for flaks bildebruk eller noe sånt, men den lysbryteren (ser bare halvparten helt til høyre) som er på det ene bildet har jeg aldri sett i Norge før. Jeg har en helt spesiell forkjærlighet for ELKO-materiell ! Endret Januar 1, 2017 av spenning1 Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Januar 2, 2017 Share Skrevet Januar 2, 2017 Har noen vært og prøvd henne ennå... ?? Hun ser jo mye bedre ut enn norske Line (mye finere/større pupper og brystvorter, f.eks, og fantastisk kuse + anal) og er mye billigere enn denne var da hun jobbet som hardest. Ikke superbillig, men 2500 for en time med ei norsk, ung studine som ser så heit og lekker ut er IKKE å forakte...... Har noen fått tak i henne? Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet Januar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2017 Har ringt og sendt SMS, men får ikke svar dessverre. Dersom hun er reell, går hun glipp av gode penger Siter Lenke til kommentar
goldenk Skrevet Januar 11, 2017 Share Skrevet Januar 11, 2017 Tviler sterkt på at dette er noe ekte... Jeg har sendt henne en meget hyggelig og ordentlig SMS, ringt henne noen ganger med flere dager opphold i mellom. Også prøvd å sende SMS på nytt... Ikke noe svar overhode... Det er helt dødt... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg