Gå til innhold

Norske Mina

Joshua

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer seriøst å kontakte henne i morgen. Jeg har null erfaring med noen av de norske, men dette er en jente som ikke ser like vulgær ut som de fleste av de som jeg har sett og hørt om. Hvis du kommer fram før meg, så gleder jeg meg til å høre hvordan hun har det.
Noen som vet om hun har en egen side/blogg?

Lenke til kommentar
1 time siden, Texpert skrev:

Pen jente ..
Hvis hun virkelig er norske blir vel ikke så vanskelig å igjennkjenner henne igjen...(når hun viser ansikt sitt)  :) ...

Kjenner vel ikke alle 21 år gamle jenter i Oslo heller da.. og den som eventuelt gjenkjenner henne er jo uansett da innom nettsiden så diskrésjon går nok begge veier om det skulle være tilfellet.

Lenke til kommentar
På 27.12.2016 den 4.16, Se7en skrev:

Skal ikke anklage henne for flaks bildebruk eller noe sånt, men den lysbryteren (ser bare halvparten helt til høyre) som er på det ene bildet har jeg aldri sett i Norge før. 

Jeg har en helt spesiell forkjærlighet for ELKO-materiell !

Endret av spenning1
Lenke til kommentar

Har noen vært og prøvd henne ennå... ?? Hun ser jo mye bedre ut enn norske Line (mye finere/større pupper og brystvorter, f.eks, og fantastisk kuse + anal) og er mye billigere enn denne var da hun jobbet som hardest. Ikke superbillig, men 2500 for en time med ei norsk, ung studine som ser så heit og lekker ut er IKKE å forakte......

Har noen fått tak i henne?

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at dette er noe ekte... Jeg har sendt henne en meget hyggelig og ordentlig SMS, ringt henne noen ganger med flere dager opphold i mellom. Også prøvd å sende SMS på nytt... Ikke noe svar overhode... Det er helt dødt...

Lenke til kommentar