Gjest kanon Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 På 14.12.2016 den 19.17, Gjest skrev: Jeg bare lurer på hvorfor prisene på de norske på RE generelt ligger veldig mye høyere enn de utenlandske? Leverer de kvalitet på et helt annet nivå som skulle tilsi denne forskjellen? Eller er det mer eksklusivt? Har aldri tatt meg råd til noen norske, så jeg har ikke funnet ut av det enda. Er det noen som har innspill på om det er noen grunn til å blakke seg enda mer ved å velge en norsk Fikk følgende forklaring av ei thaidame. Jeg bor her, jeg jobber her, jeg har norske utgifter, derfor vil jeg ha 2000 i tillegg til massasjen for å knulle med en kunde. Hun polske tvers over gata hun bor ikke her, hun har ikke mine utgifter, hun kommer og er her 3 måneder og kan da knulle for 700 for et kjapt nummer og en 1000 for halvtimen. Jeg argumenterte da at du får jo ikke kunder når de kan gå over gaten å få for 700 det du skal ha 2000 for. Får da følgende - Jo en og annen tosk gjør det! Derfor behøver jeg ikke knulle med alle kundene jeg masserer! Hun har rett i det, en tosk blant tre kunder var nok. Siter Lenke til kommentar
Gjest kanon Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 1 minutt siden, Texpert skrev: ... ... ... dette var morsomt kanon ... Tror nok at vi ( dere som enda kjøper ) kan se dere i speilet og spørre. Er jeg en slik forbannade TOSK ? Blir svaret ja så gå over gata til hun polske til 700. Det er nok kjøperne som legger prisgrunnlaget. Hvor mye er du villig til å gi? Jeg kunne få for 3000 uten gummi, det ble nei takk. Det var jeg ikke villig til. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 1 time siden, kanon skrev: Tror nok at vi ( dere som enda kjøper ) kan se dere i speilet og spørre. Er jeg en slik forbannade TOSK ? Blir svaret ja så gå over gata til hun polske til 700. Det er nok kjøperne som legger prisgrunnlaget. Hvor mye er du villig til å gi? Jeg kunne få for 3000 uten gummi, det ble nei takk. Det var jeg ikke villig til. Dette handler for de fleste mer enn å få seg en kjapp en. De som vil det kan jo kjøpe seg diverse hjelpemidler i butikker som driver med denslags. dette er også litt av forskjellen mellom norske og utlendinger, man opplever en annen form for intimitet; hos dem som er villig til det vel og merke, og kan kommunisere ganske rett fram om det meste. utlendinger er mer rett inn og ut igjen; unntak finnes, men er vanskelig å finne. jeg vil tro at norske jenter ønsker seg faste kunder, som kommer hver uke f.eks., det gjør ting mer forutsigbart. 3000 er i den sammenheng muligens på grensen, ihvertfall om klokken er flittig brukt, noe jeg ikke har opplevd Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 Dette er vel ganske enkel økonomi? Jentene kan ta den prisen markedet er villig til å betale. Noen synes åpenbart det er ok å betale 3500-3000 for norske jenter, andre mener 800 til ØE jenter er maks. Dette er er helt uregulert marked med fri konkurranse. Dermed blir prisen det kunde og leverandør blir enige om. Om den ene bor i Norge eller den andre er gjestearbeider, har egentlig lite med saken å gjøre. Det hjelper jo lite for norske jenter å kreve det dobbelt av andre, hvis kundene ikke er villige til å betale... Siter Lenke til kommentar
Kalle Klovn Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 Priser og priser... Etter min mening så har dere litt rett alle sammen, men folk er forskjellige og setter forskjellige krav, det gjør jeg og. Noen har pris som den avgjørende faktor og noen har kommunikasjon, andre har service, osv. derfor er det kanskje marked for alle jentene enten dem har pris som lokker, språk, service osv. Personlig så har jeg ikke tafset på så mange norske, mulig jeg har vært litt uheldig på de få norske jeg har valgt, og ja jeg er kanskje litt i overkant kresen, men som jeg før har sagt, kun ei norsk får terningkast 6 av meg og det er selvfølgelig Angel78. Finner jeg ei norsk ei som tiltaler meg og hun har for høy pris, ja da må jeg respektere det og søke videre da uten å sitte å surmule og glefse over at hun er overpriset osv. Dette er selvfølgelig bare min mening og respekterer de som har andre meninger enn meg. For øvrig godt nytt år til dere alle sammen. 2 Siter Lenke til kommentar
Moderator Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 Enig i dette. Det er neppe en eneste norsk eskorte jeg kunne tenke meg å betale "norsk" pris for - bortsett fra nettopp Angel78, som leverte topp score på absolutt alle områder, UTEN å koste skjorta. Men igjen Kalle, det er selvfølgelig også et spørsmål om personlige preferanser. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 For det første er det etter min mening langt flere bra utenlandske damer en norske. Prisnivået er stort sett også høyere på de norske. Angående språk så er det helt uvesentlig for meg om dama snakker norsk eller bra engelsk, men kommunikasjon er viktig. På et halvtimes besøk for en rask elskov betyr også språk mindre bare en unngår missforståelser. Noen av de beste jentene brum treffer er av utenlandsk opprinnelse, men bor enten fast i Norge eller er her i lengre perioder. Siter Lenke til kommentar
footman Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 20 minutter siden, Texpert skrev: .Tror nesten at dét går ikke ann diskutere priser om Norske jenter..... .. hallo, du har nå nesten alene klart å fylle 3 sider om dette emnet bare i denne tråden på få dager, så du er iallefall kapabel til å diskutere priser om Norske jenter Siter Lenke til kommentar
footman Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 jeg har nesten ikke penger lenger så for meg er denne tråden nesten bare ren underholdning Siter Lenke til kommentar
ottar1 Skrevet Januar 5, 2017 Share Skrevet Januar 5, 2017 Jeg skjønner at dere som bor i Oslo/Østlandet og har god tilgang til markedet der er veldig opptatt av priser. For meg som er i Oslo og har muligheten til å teste damemarkedet der 1-2 ganger i året blir det litt annerledes. Jeg velger den dama jeg vil ha, og er ikke så opptatt av en prisforskjell på noen hundrelapper. Siter Lenke til kommentar
Gjest Utromann Skrevet Januar 6, 2017 Share Skrevet Januar 6, 2017 (endret) På 12/29/2016 den 5.30, Gjest skrev: Ja, det var bedre utvalg av norske og mindre prisforskjell mellom norske og utenlandske før loven kom. Men det var ikke nødvendigvis så rimelig da heller. Traff en dame fast i flere år (selvsagt ikke etter loven kom :-), og hun tok 1500. Polsk dame, men bosatt og gift i Norge. Aldri noe tull, og god fantasi. Besøkte en del andre norske inninmellom også, og prisnivået var stort sett det samme. Relativt til den generelle prisstigningen er jeg ikke overbevist om at de norske har blitt noe særlig dyrere enn den gang. Men relativt til min inntekt er det dyrere nå. På 12/29/2016 den 5.30, Gjest skrev: Det blei en markant forandring når den Nye loven kom.... Til da var det mange flotte Norske som hadde same priser som utlandske, og hyggelige og flotte var de, og ikke minst var en time 60 min. Men så gikk månedene etter ny lov (Kan bare være tilfeldighet at datoer er sammenfallende...) de Norske begynnte å drifte fra de utlandske I pris.... Mange av de veldig trivlige Norske jente I 30 årene har desverre blitt borte etterhvert..... En av årsakene til at de I det hele tatt får kunder til sine drømmepriser, er vel det simple fakta at det er veldig få Norske jenter I markedet for tiden.... Det skal jo også lissom være tryggere da, å treffe ei norsk ei kontra ei utlandsk, myndighetene skal lissom fokusere mest på de yngste utlandske - sier man ..... sikkert noen med god økonomi som faller for den.... Så er det selvsagt hyggelig å kunne ha same språk, derfor ville mange foretrukket Norske om prisen var samme, men ikke for dobbel pris..... 2000 eller mer for en såkalt time er jo bare tull, det er dagslønna til mange av kundene..... henger ikke på greip.... I sin tid var profilene til de Norske I snitt ofte mer korrekte en de utlandske som ofter er full av løgn og falske bilder..... MAO kundene viste mer om hva de gikk til, når man ser på reisetid og pris så bør man hvita hva som en har i vente....det økte jo interessen for de Norske betraktlig. Når man leser profilen til noen avde Norske så har noen av dem begynt å få en meget selvdiggende profil og opphøyd profil med stor tro på sin egen fortrefflighet, noen er også frekke nokk til å be om gaver I tilegg til skyhøy pris..... herremin.... Endret Januar 6, 2017 av Utromann gal quoting Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 Denne prispolitikken til noen av de norske jentene forstår jeg lite av. Jeg skal ta for meg Hedmark/Oppland og de norske som holder til her. Eskortemalen: Norsk jente på Hamar. 26 år gammel. Egen leilighet. Flott jente. Utrolig hyggelig. Suger deg uten og har du flaks tar hun det i munnen også. 2200kr for en time. Har besøkt henne noen ganger og føler meg velkommen hver eneste gang. Omtrent som å komme hjem til en kjæreste som har savnet deg. Kliner og kysser. Og hun er åpen for å diskutere spesielle ønsker. Norske Amalie: Norsk jente på Hamar. 27 år gammel. Veldig pen. Veldig hyggelig. Har vært hos henne flere ganger. Erfaren jente som vet hva hun driver med. 2000kr for en time. Modne Merete. 47 år gammel. Veldig hyggelig dame. Gir av seg selv og vil at du skal ha det godt. 2000kr for en time. Disse 3 jentene kan gi deg det meste du ønsker uten at du må ringe Santander for å oppjustere kredittkortet! Norske Elissa. 27 år gammel. Kun outcall. 3500kr. Har kun ett bilde på annonsen sin. Og det er dårlig. Opplyser heller ikke om tjenester. Har ikke besøkt henne. Men har vært i kontakt med henne. Og det var litt turn-off. Sexy Norsk Milf: 42 år gammel. 3000kr for en time. 2000kr for 30 min. Opererte med 3500kr tidligere. Bytter ofte bilder på annonsen sin. Som er positivt. Liten men ok meny. Har besøkt henne. Hyggelig dame. Men til 3000kr forventet jeg litt mere. Til slutt finnes det to damer som er godt over 40-50, og godt over 100kg. Personlig blir jeg kvalm bare av bildene! Men jeg vet at noen liker dette. Begge opererer med priser på 3-3500kr. Jeg har ikke vært hos noen av dem. Det ville blitt som å pule eks-kona! Og det sluttet jeg med 2 år før vi skilte oss. Så hva er forskjellen på disse damene? Personlig kan jeg ikke se at de 3 nevnte til 2-2200kr ikke klarer å levere noe som de til 3-3500 leverer. Så hvorfor de mener at de er verdt 1500kr mere aner jeg ikke. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 Jeg er enig med Idaws; logikken bak prisingen har jeg aldri forstått og kommer sikkert heller aldri til å forstå. Jentene kan jo ta akkurat den prisen de vil og effekten viser seg etter hvert; enten er de fornøyd eller så er de det ikke. Vi som kunder kan jo gjøre akkurat hva vi vil, men det er et paradoks at de absolutt beste opplevelsene jeg har hatt er med norske til 2000. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 På 7.1.2017 den 14.14, Gjest skrev: Jeg er enig med Idaws; logikken bak prisingen har jeg aldri forstått og kommer sikkert heller aldri til å forstå. Jentene kan jo ta akkurat den prisen de vil og effekten viser seg etter hvert; enten er de fornøyd eller så er de det ikke. Vi som kunder kan jo gjøre akkurat hva vi vil, men det er et paradoks at de absolutt beste opplevelsene jeg har hatt er med norske til 2000. Har samme opplevelsen jeg også, beste stunder har vært med norske gledespiker. Har sikkert med kommunikasjon å gjøre, noe som jeg setter høyt Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 (endret) Og så var det dette med nytt år og nye priser - Norske Emma Lauren (profilnavn "Mitsuko_1" her inne) bidrar kraftig til inflasjon i det nye året, prisen hennes for en times hygge er økt med 20% til 3000 kroner. Kammeraten var på et tidspunkt fristet av hennes fine annonse og gode omtaler, men med den nye 3K-prisen er hun strøket av lista hans! Heldigvis øker ikke prisene på Polet like mye! Endret Januar 9, 2017 av Steve Pick legger til en setning til Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 (endret) Det var synd:) Jeg jobbet som eskorte et år nå og har kommet til beslutning at jeg er ikke interessert i å møte "en alminnelig mann", både på grunn av diskresjon og på grunn av kvalitet på møter. Siden jeg er ikke desperat til å jobbe døgnet rundt, ønsker jeg helst å møte velstående herrer som synes at det er verdt å møte meg uansett pris. Jeg er såpass vakker, sexy, smart og hyggelig at til og med 3k er fortsatt altfor lav pris å betale for å treffe meg. Endret Januar 9, 2017 av Mitsuko_1 Siter Lenke til kommentar
Rago71 Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 HA HA HA HA Det var et kult tilsvar Respekt Emma!! For å si det slik: Noen kjører Toyota og er fornøyd med det. Andre kjører BMW til tross for pris og (ofte) flere småfeil. La oss nå være fornøyd med at det finnes noe for enhver smak. Dessuten er min erfaring at slike damer som Emma ikke er «clockwachers». Du betaler ofte for ett treff, ikke nødvendigvis for 60 minutter☺ Aner ikke hvordan du er Emma, men er sikker på at du har plenty klienter😘 Siter Lenke til kommentar
NorViking Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 6 minutter siden, Gjestskrev: Det var synd:) Jeg jobbet som eskorte et år nå og har kommet til beslutning at jeg er ikke interessert i å møte "en vanlig man fra gata", både på grunn av diskresjon og på grunn av kvalitet på møter. Siden jeg er ikke desperat til å jobbe døgnet rundt, ønsker jeg helst å møte velstående herrer som synes at det er verdt å møte meg uansett pris. Jeg er såpass vakker, sexy, smart og hyggelig at til og med 3k er fortsatt altfor lav pris å betale for å treffe meg. Det kan jeg skrive under på. Et av de beste treffene jeg har hatt. 3000 er en grei pris i forhold til opplevelsen man får. Som å elske med sin egen kjæreste Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 1 time siden, Gjestskrev: Det var synd:) Jeg jobbet som eskorte et år nå og har kommet til beslutning at jeg er ikke interessert i å møte "en alminnelig mann", både på grunn av diskresjon og på grunn av kvalitet på møter. Siden jeg er ikke desperat til å jobbe døgnet rundt, ønsker jeg helst å møte velstående herrer som synes at det er verdt å møte meg uansett pris. Jeg er såpass vakker, sexy, smart og hyggelig at til og med 3k er fortsatt altfor lav pris å betale for å treffe meg. Stilig svar; det er nesten så jeg må legge inn en Oslo tur jeg betaler gjerne litt mer for å unngå køfølelsen Siter Lenke til kommentar
Moderator Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 Min erfaring er at jo høyere pris de tar jo mer interessert er de i pengene, og tilsvarende mindre interessert i kunden. Hos den siste jeg besøkte, en spansk jente på noen og tjue, fikk jeg behandling som en konge for 1000 norske for en hel time. Hvorfor man skal betale det (tre)dobbelte bare for å få en som snakker norsk, er for meg en gåte. Men at de priser seg helt ut av markedet er mitt minste problem. Jeg har ennå ikke møtt noen jeg ikke kunne snakke med. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 7 minutter siden, Moderator skrev: Min erfaring er at jo høyere pris de tar jo mer interessert er de i pengene, og tilsvarende mindre interessert i kunden. Hos den siste jeg besøkte, en spansk jente på noen og tjue, fikk jeg behandling som en konge for 1000 norske for en hel time. Hvorfor man skal betale det (tre)dobbelte bare for å få en som snakker norsk, er for meg en gåte. Men at de priser seg helt ut av markedet er mitt minste problem. Jeg har ennå ikke møtt noen jeg ikke kunne snakke med. Smak og behag. jeg traff en som bare kunne russisk, med mitt ytterst begrensede ordforråd ; davai davai, pivo og privjet så sier det seg selv. Takket være Onkel Google kunne vi snakke sammen gjennom hennes telefon, som selvfølgelig tok sin tid. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 (endret) Dette er siste kommentar fra meg, da denne diskusjonen er uendelig. Kanskje jeg åpner en hemmelighet, men alle eskorter er interesserte i penger, ikke fordi jenter på 20 og noe savner sex med middelaldrende menn. Min erfaring er at jo mer man henger seg i timepris til en eskorte jo grådigere man er. Ingenting galt med det, men ikke min cup of tea og er definitivt ikke en kunde som jeg ønsker å møte. Endret Januar 9, 2017 av Mitsuko_1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 8 minutter siden, Texpert skrev: Ha ha ha .......... ... Og hva betyr dét ?? .. .. Etter litt kos fant hun frem telefonen, etter litt prøving og feiling fant vi ut hvordan vi kunne si enkle setninger til hverandre. Det gikk litt over stokk&stein, men det gir litt farge til det hele Siter Lenke til kommentar
Moderator Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 10 timer siden, Gjestskrev: Dette er siste kommentar fra meg, da denne diskusjonen er uendelig. Kanskje jeg åpner en hemmelighet, men alle eskorter er interesserte i penger, ikke fordi jenter på 20 og noe savner sex med middelaldrende menn. Min erfaring er at jo mer man henger seg i timepris til en eskorte jo grådigere man er. Ingenting galt med det, men ikke min cup of tea og er definitivt ikke en kunde som jeg ønsker å møte. Jeg sier som reven: Sure er de, og høyt henger de. Skitt au, det finnes andre, søtere bær enn rogn. Siter Lenke til kommentar
Gjest kanon Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 På 5.1.2017 den 19.10, footman skrev: jeg har nesten ikke penger lenger så for meg er denne tråden nesten bare ren underholdning Jeg har masse penger, faktisk flere millioner men har også et par av det slaget i gjeld. Og resten av formuen er låst i fond og pensjonsfond der fruen har den fulle styring med det økonomiske. Det er jo hennes jobb å passe på mine og dine penger og at du betaler din skatt, min regner hun vel vekk det som kan regnes vekk. Dermed er det smulene i fra NAV som jeg må kjøpe diesel sprit og fitte for ( som jeg ikke lengre gjør for prisen er for høy hos de fleste) og bli klødd litt på ryggen av ei hyggelig thaijente. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg