Carsten Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Jeg vet at det finnes noen innlegg hvor enkelte jenters bruk av sentralbord er kommentert, men legger likevel ut et spørsmål siden jeg ved to anledninger har snudd i døra basert på "misforståelser" og "kommunikasjonssvikt" kombinert med at hun som jeg hadde avtalt å møte er ute men du kan møte meg i stedet. Er det basert på organisering eller er det sånn at jentene ikke er gode nok i engelsk til at de selv kan gjøre rede for seg og sitt? Siter Lenke til kommentar
baloo77 Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Tipper det er begge deler. Har vært borti jenter Som har hatt 8-9 telefoner liggende på kjøkkenbordet før man gikk inn i rommet til jenta. Tipper noen bruker andre jenter for oversettelse. Og for de fleste er det nok organisert tenker jeg. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Mange jenter er dårlig i engelsk, hvordan de har havnet her på berget er ganske uforståelig, men de reiser gjerne flere ifølge. En av dem blir muligens utnevnt til setralborddame ser det ut som. Siter Lenke til kommentar
VilldyretAmir Skrevet Februar 2 Share Skrevet Februar 2 Ja, deilig bakdel på hun Kate. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg