Gjest firefighter Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 Hallo buksvogere, er det noen som vet om noen utesteder hvor det vanker noen Thaidamer? Kunne tenkt meg ut og ta en øl i kveld, og hadde ikke vært ueffent å få med ei lita snelle hjem. Siter Lenke til kommentar
cradle0209 Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 det høres veldig interessant ut ja jeg tenkte å prøve lykken i morgen kveld Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 Varierende antall thaidamer på Bør Børsen. De kommer dog sent, etter 22.30. Ikke alle er tilgjengelige, så vær diskret. Siter Lenke til kommentar
halibut Skrevet Desember 10, 2016 Share Skrevet Desember 10, 2016 Jeg var på Destiny for ett par uker siden. Fikk med meg ei thaisnelle hjem og hu overnatta hos meg. Har også vært på Scotsman og møtt damer der. Men når jeg er på byn betaler jeg aldri, har det som prinsipp. Syns det rett og slett blir feil setting for det. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 10, 2016 Share Skrevet Desember 10, 2016 Jeg har vært hos Destiny mange ganger, men aldri sett noe interessant der. Er det sent om kvelden det skjer? Siter Lenke til kommentar
Gjest firefighter Skrevet Desember 10, 2016 Share Skrevet Desember 10, 2016 Svingte en tur innom Bør og Børsen, var veldig stille bare et par stykker som ikke var der med følge.....hu bak disken er veldig søt da.....men det kjenner jeg blir litt vanskelig...... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 10, 2016 Share Skrevet Desember 10, 2016 Bør Børsen er stille på hverdager. Men sent om kvelden i helgene er det ofte mange som går ned i kjelleren for karaoke. Ingen grunn til å komme før 22.30. Siter Lenke til kommentar
halibut Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Smileclub er også bra Siter Lenke til kommentar
ukjent Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Vel, Bør Børsen er i 1. etasjen i trondheimsveien mens Smileclub er thai-karaoken i kjelleren på Bør Børsen ifølge facebooksiden. Men det står også Rådhusgaten 4 der.. Siter Lenke til kommentar
Pubgjest Skrevet Juli 4, 2019 Share Skrevet Juli 4, 2019 Er det noen nyheter her? Smilclub er vel stengt? Må vel være et sted som det er mulig å treffe noen?? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 5, 2019 Share Skrevet Juli 5, 2019 Smileclub er strengt. Dynasty er stengt. Herr Nilsen er det noe muligheter. Siter Lenke til kommentar
Pubgjest Skrevet Juli 5, 2019 Share Skrevet Juli 5, 2019 Ok, takk , og det er eneste i oslo?? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 6, 2019 Share Skrevet Juli 6, 2019 Sikkert ikke, men mitt erfaringsgrunnlag er begrenset siden jeg er ganske monogam når det gjelder øl og utesteder. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg