Gå til innhold

Wild Angel - Verste på lenge..

markeeny

Anbefalte innlegg

Har bare et uttrykk etter å ha besøkt her: WTF !!!

Leste et par vurderinger på RE og trodde det var en safe bet det her, men den gang ei.. Kan starte med det positive..

Grei sted/lokasjon-Virket i utgangspunktet hyggelig-Prisene er greie nok, (men ikke gitt det jeg fikk)

Vel, jeg går dit og ser for meg en kroppsmassasje med varm olje, og utført med glede. Bestiller time, og hun avlyste 2 ganger med at hun var booket osv. Kom til slutt til henne, og alt var bra frem til da. Rask dusj og så i madrassen på gulvet.

Dama begynner å "stryke" meg på ryggen med hendene - ingen massasje - hun bare stryker meg soft og det kjennes som hun virkelig ikke liker det hun gjør der og da og gjør det med "avstand". Etter å ha brukt 10 min på å stryke meg i ryggen, så bruker hun noe olje - KALD OLJE VEL Å MERKE - og skuffelsen fortsetter. Merket da jeg bare ble mer og mer irritert sår hun hadde brukt 20+ minutter på bare det.. og følte rett og slett for å bare stå opp og gå.. men gjorde ikke det for pengene ville jeg ikke fått uansett, så tenkte hun får hvertfall "jobbe" ferdig for det.

Hele seansen fortsatte i samme stil.. uinteressert, uengasjert massasje som ege. bare irriterte meg mer og mer .. og faktisk ble jeg irritert på de to tullingene som skrev review på henne og priset henne opp i skyene. Vet ikke hva det er med en del menn her/ og ellers som skal rose damene opp til skyene for ege. standard service.. jeg mener.. kan jo nesten virke som det ikke skal så mye til før man begynner å bruke ord som "gudinne" for ege. helt standard greier.. Uansett.. stor skuffelse det her.

Verste var at hun ikke greide engang å gi en ordentlig handjob -- helt seriøst .. dama kunne ikke gi en handjob -- og det endte med at hun sa til meg "you must come, the time is soon over" hehe lol.. Da sa jeg bare.. No, its OK. I want to go now... Yes??!! you are sure ??!! lol .. fy f*** for en dame .. Etter det her merket hun jeg ikke var helt fornøyd med hennes prestasjon og ble ganske avvisende i kroppspråket.. det ble skikkelig ubehagelig stemning og jeg var glad når jeg gikk ut døren, men veldig irritert etter å ha kastet 1450 kr. (tipsa 50 kr.. bet. før det hele startet vel og merke).

Og nei, her funker ikke unnskyldningen med kjemi osv. Jeg gikk for en tantrisk massasje, som hun annonserer for og sa seg enig i å gi det. Om det muligens var noe personlig vet jeg ikke, men jeg kom ganske pent kledt, hadde dusjet hjemme like før, og dusjet der igjen, er høflig (selv på slutten når jeg var veldig irritert), så dama kan ikke komme med noen unnskyldninger her. OG dersom hun av en eller annen grunn ikke følte seg komfortabel med noe, så burde hun ha sagt fra når jeg kom og jeg ville pent bare gått til noe annet.

Vil derfor absolutt ikke anbefale denne damen, og håper hun er litt mer bevisst hva hun lover og gir av service. For 1500 er fortsatt 1500 og ikke bare kunne hun ikke massere eller gi en handjob, men hun var indirekte frekk mot slutten når hun heller burde forstått hun ikke hadde gitt noe bra service i det hele tatt.. for kanskje det hadde vært litt plaster på såret.

og hele greia var bare en veldig skuffende greie.

Lenke til kommentar

Takk, jeg holdt på å reise dit, men nå gjør jeg ikke det. Jeg har også det inntrykket at det er "noen" som roser damer opp i skyene bare fordi de kler av seg eller ser pene ut. Og særlig hvis det vanker sex. Men det er kanskje jeg som har for høye krav?

Lenke til kommentar

Bra. Utseendesmessig ser hun fin ut.. men der stopper det. Synes vi heller skal premiere de jentene med fin attitude.. foretrekker heller å gå til en med bra holdning selv om hun er mindre fin :D

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Jeg vet ikke hva som skjedde med deg hos denne jenta, markeeny, men du må ha vært veldig uheldig. Jeg hadde 1700,- jeg måtte bli kvitt, og lot meg friste av bildene hennes og den gode samtalen jeg hadde med henne på telefonen sist hun var her. Så selv om jeg visste om den dårlige opplevelsen din, avtalte jeg 90 min med henne. Det ble en virkelig god opplevelse.

Fin og trivelig leilighet med mange levende lys, fin dempet musikk, en tsjekkisk jente med perfekt kropp og en behagelig væremåte. God start.

Etter en kort og vennlig prat bar det i dursjen før behandlingen begynte. En sensuell/seksuell opplevelse jeg sjelden har opplevd sålenge vi ikke snakker om ren sex. Det virket som hver berøring hadde en hensikt. Passe kombinasjon av massasje med temperert olje, b2b og berøring av junior til at trykket bygde seg opp til uvanlige høyder. Deilig når hun trykket det friserte kjønnet sitt mot rumpeballene mine mens hun masserte ryggen min, og når hun gjorde det samme mot junior mens hun brukte de oljeinnsmurte brystene sine på brystkassen min. Lenge siden sist jeg har kjent kjønnshår kile mot pikken. Å vite at jeg ikke skulle knulle henne (spurte forresten ikke) var virkelig med på å bygge opp trykket. Hun tok seg god tid med å oljemassere pikken før det selvfølgelig endte med at spruten "stod i taket". Avsluttet seansen med at hun lå tett inntil meg mens jeg fikk stryke og kjæle med den perfekte kroppen hennes. 

Dersom du er litt lei ren puling, er dette en fin avveksling. Jeg skal garantert tilbake.

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...