Gå til innhold

Falske annonser eller feile annonser.


Gjest kanon

Anbefalte innlegg

Må si at et hjertesukk i fra en kunde som ikke fikk det som han betalte for, selv om hun annonserte og lovet og tok seg betalt, så ble det ikke slik, sklir ut alle veier..

HVEM HUN snakker du OM ???

Vær KLAR når du skriver her inne...ikke skaffe uro og misforståelsen... VÆR ÅPEN.

Det tror jeg er skrevet om i det vide og det breie. Hun har farge svart. Har ikke annonse nå, leit på stjerneportalen og her. Men hun er ikke aleine for her er mange, også jeg selv om det er lenge siden nå, som har høstet samme erfaring. Russerdamer og av farge svart, de er de værste.

Jeg gikk på en smell der for mange år siden, det var to russerdamer. Den siste som rapporterte om dette var i sommer, flere omreisende damer av farget opprinnelse. De drar jo gjerne i flokk. Har kun et råd, hold deg unna. Skal se om jeg finner noe.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Må si at et hjertesukk i fra en kunde som ikke fikk det som han betalte for, selv om hun annonserte og lovet og tok seg betalt, så ble det ikke slik, sklir ut alle veier..

HVEM HUN snakker du OM ???

Vær KLAR når du skriver her inne...ikke skaffe uro og misforståelsen... VÆR ÅPEN.

Også synes jeg at hvis man er misfornøyd med noen av jentene her inne, så burde man tar direkt kontakt og fortelle dem om det ? istedfor skaffe misforståelse ...?? Jeg regner med at alle jenter her inne IKKE er interessert i å lurer noe av kundene sine...

..også regner jeg med at de LOVER bare det DE KAN GI :?: ..om du/eller noen føler seg lurte av noen av de eskorte jenter som er her inne, så burde man tar kontakt direkt og si ifra og krever pengene sine tilbake. Slik oppførsel (lover mere enn det man kan gi) er uakseptabel. Det er ikke bra for miljø bla. oss andre seriøse jenter som gi bare det vi lover på telefon.

Tja, om du leser. - Med negerhalliken på badet og politiet i gata -. Du har tapt. Du får ikke penger tilbake det kan jeg garantere.

Lenke til kommentar

Texpert, hør nå her. Søk på eskortejenter og klikk på stjerneportalen. LES, Jenter skifter annonser, deaktiverer og oppretter nye. jenter skiftes ut, vinter og vår. Henger du bjelle på ei jente så forsvinner hennes annonse to dager etterpå, hun dukker da opp med nytt tlf, nr og ny annonse. Her på Noresk er det også mange anmeldelser men når noen legger en dårlig anmeldelse på RE så slettes den av admin eller du sperres ute.

Det er i mengder beskrivelser av menn som har svidd sine penger, ikke bare på tid men også på tjenester. Her er også beskrivelser der jenter har ringt politiet. Hallik har dukket opp eller venninner i samme leilighet, hus eller i fra badet.

Derfor har vi disse sidene har og opplysninger er ferskvare.

Men noe går igjen. Svindlet av negerjenter og russerjenter. Hvorfor tror du at russerjentene annonserer med SPANSK.

Lenke til kommentar

Jeg kan si at den jente som lurte meg har sluttet å selge sex i Norge for 8 år siden, kondomen i munnen, sugde den på. Russisk sådan. Men her er flere. Les, ikke kveruler, les. Jenter kommer og jenter går. Opplysninger her er ferskvare. Han som ble lurt i sommer finnes her på eskortjenter .- stjerneportalen, jenta med hallik på badet er ikke i Norge lengre. Men det som går igjen - russiske og neger. De reiser i folk, gjerne to og to på romet eller fire - fem i leiligheter.

Lenke til kommentar
Jeg kan si at den jente som lurte meg har sluttet å selge sex i Norge for 8 år siden, kondomen i munnen, sugde den på. Russisk sådan. Leit i Moskva! Men her er flere. Les, ikke kveruler, les. Jenter kommer og jenter går. Opplysninger her er ferskvare. Han som ble lurt i sommer finnes her på eskortjenter .- stjerneportalen, jenta med hallik på badet er ikke i Norge lengre. Men det som går igjen - russiske og neger. De reiser i folk, gjerne to og to på romet eller fire - fem i leiligheter.
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...