Gå til innhold

Falske annonser eller feile annonser.


Gjest kanon

Anbefalte innlegg

Selv om jeg har gått ut på dato mer eller mindre så får jeg enda info i fra likesinnede menn pluss at jeg sjekker litt selv.

Siste var ønske om det som omtales som CIM der hun gjerne setter kr xxx for den tjenesten. Så kontaktes hun og en spør og får - drit og dra - Det samme med crempie. Når en såør om - knuller du uten med skudd inn så er svaret - aldri i livet uten kondom.

Jeg tror at jeg skal være så stygg at hun vet dette og hun har dette på menyen med viten og vilje for at du skal komme og betale. At diu ikke får det du betalte for det driter de i.

Du kan bare prøve selv. Lykke til.

Lenke til kommentar
Selv om jeg har gått ut på dato mer eller mindre så får jeg enda info i fra likesinnede menn pluss at jeg sjekker litt selv.

Siste var ønske om det som omtales som CIM der hun gjerne setter kr xxx for den tjenesten. Så kontaktes hun og en spør og får - drit og dra - Det samme med crempie. Når en såør om - knuller du uten med skudd inn så er svaret - aldri i livet uten kondom.

Jeg tror at jeg skal være så stygg at hun vet dette og hun har dette på menyen med viten og vilje for at du skal komme og betale. At diu ikke får det du betalte for det driter de i.

Du kan bare prøve selv. Lykke til.

Eg har en mistanke om at annonseteksten er skrevet av andre personer enn jenten, de har kanskje bare arvet annonsen.

Hva skal de gjøre?

Lenke til kommentar
Selv om jeg har gått ut på dato mer eller mindre så får jeg enda info i fra likesinnede menn pluss at jeg sjekker litt selv.

Siste var ønske om det som omtales som CIM der hun gjerne setter kr xxx for den tjenesten. Så kontaktes hun og en spør og får - drit og dra - Det samme med crempie. Når en såør om - knuller du uten med skudd inn så er svaret - aldri i livet uten kondom.

Jeg tror at jeg skal være så stygg at hun vet dette og hun har dette på menyen med viten og vilje for at du skal komme og betale. At diu ikke får det du betalte for det driter de i.

Du kan bare prøve selv. Lykke til.

Men serøst om ei jente i dette yrket selger sex uten kondom for de som ønsker dette, tror du virkelig at du er den eneste som kjøper uten???

Jeg hadde ALDRI knullet noen som har mange sexpartnere som jeg viste knullet uten kondom.

Det er som å be om sykdommer.

Men noen er fristet på dritt.

Og til slutt, vås om at `"jeg får ikke til å bruke kondom, men jeg kan ha sex med 100 sex arbeidere uten" , kan du ikke bruke kondom bør du ha en fast som du knuller .

JEG ØNSKER IKKE SYKDOMMER FOR AT JEG ER FUCKINGS UHELDIG AT KONDOMEN SPREKKER, DERE HOPPER FRA DAME TIL DAME, FÅ HOLDER SEG TIL EN SEX ARBEIDER.

JEG ØNSKER IKKE HIV ...

sånn da fikk jeg sakt det, dette er jobben min, og jeg krever at det brukes kondom, for jeg ønsker ikke å bli syk.

Så til slutt, jenter som ikke har rett meny som Gjest skriver , de har garantert ikke laget annonsen selv, og kjøper du da kjøper du trafficing offer og det er voldtekt ..

Møkk lei av sutring av idiotiske menn som tror alle er frivillige, og om jeg skriver om ufrivillighet så er jeg sjalu.

Nei jeg er ikke sjalu, jeg har fult opp å gjøre uansett. Jeg krever at menn oppfører seg om de skal treffe meg.

Men la meg slippe på få HIV pga dine duste unnskyldninger.

Lenke til kommentar
Selv om jeg har gått ut på dato mer eller mindre så får jeg enda info i fra likesinnede menn pluss at jeg sjekker litt selv.

Siste var ønske om det som omtales som CIM der hun gjerne setter kr xxx for den tjenesten. Så kontaktes hun og en spør og får - drit og dra - Det samme med crempie. Når en såør om - knuller du uten med skudd inn så er svaret - aldri i livet uten kondom.

Jeg tror at jeg skal være så stygg at hun vet dette og hun har dette på menyen med viten og vilje for at du skal komme og betale. At diu ikke får det du betalte for det driter de i.

Du kan bare prøve selv. Lykke til.

Lokke først - så forskyde.

Fra Peer Gynt

Lenke til kommentar

Det hender de skriver annonsene selv, men endrer mening etter at den er skrevet, eller ut fra hvem de treffer. Jeg vet om én som hadde analt ved et treff, men som senere ikke kjørte analt, selv om det ble stående på lista.

Lenke til kommentar

Så til slutt, jenter som ikke har rett meny som Gjest skriver , de har garantert ikke laget annonsen selv, og kjøper du da kjøper du trafficing offer og det er voldtekt ..

Møkk lei av sutring av idiotiske menn som tror alle er frivillige, og om jeg skriver om ufrivillighet så er jeg sjalu.

Nei jeg er ikke sjalu, jeg har fult opp å gjøre uansett. Jeg krever at menn oppfører seg om de skal treffe meg.

Men la meg slippe på få HIV pga dine duste unnskyldninger.

Dette stemmer ikke helt Celin. Kan sikkert stemme for noen jenter, men tviler på at det er gjengs. Kjenner flere jenter som skriver tjenester på menyen som de ikke utfører på alle. Noen skriver det som ren lokkemat, men når det kommer til stykket så utfører de ikke tjenestene alikevel. De gjør det av akkurat samme grunn som de bruker falske bilder, falsk tekst og alt annet som ofte pleier å være falskt ved slike annonser. Ren markedsføring uten innhold med andre ord.

Som sagt tidligere i andre tråder anngående kondombruk. Skal man holde seg unna alle jenter som ikke av og til knuller uten så blir utvalget veldig skrint. Men er jo litt deilig å se dobbeltmoralen blomstre.

Gjest

Lenke til kommentar

Så til slutt, jenter som ikke har rett meny som Gjest skriver , de har garantert ikke laget annonsen selv, og kjøper du da kjøper du trafficing offer og det er voldtekt ..

Skråsikkerhet kler ingen. Skråsikkerhet er første steget mot fornektelse. Du er veldig ofte skråsikker i dine utalelser Celin.

http://forskning.no/2015/07/skrasikre-tar-oftere-feil

Gjest

Ja, en større grad av ydmykhet gjør seg ofte, dette er jo bokstavelig talt "50 shades of grey" og ikke svart -hvit.

Det finnes sikkert ymse grunner til at annonsene inneholder "feil", enten det er løgn, markedsføring eller andre grunner.

Mange ganger har jeg blitt forundret over jenter som ikke kan et ord engelsk greier å havne i Bergen.

Det er helt klart organisert av "noen", men jeg vil ikke våge å påstå at de er traficking ofre.

Lenke til kommentar

Så til slutt, jenter som ikke har rett meny som Gjest skriver , de har garantert ikke laget annonsen selv, og kjøper du da kjøper du trafficing offer og det er voldtekt ..

Skråsikkerhet kler ingen. Skråsikkerhet er første steget mot fornektelse. Du er veldig ofte skråsikker i dine utalelser Celin.

Gjest

Janteloven ...

Jeg liker ikke den loven.

Hadde du kjent meg hadde du vist at jeg faktisk kan si "sorry jeg tok feil" og at jeg faktisk har mye kunnskap selv om jeg jobber som "hore".

Jeg har jobbet med dette i 3år, jeg er snart 40 år. Så 37 år med livserfaring som du eller ingen andre her inne kjenner til, og jeg er SKRÅSIKKER på at jeg har mer kunnskap enn en del av dere her inne mener jeg har.

sånn til info til dere som leser, jeg er verdens mest nysgjerrig person, og spør og lærer uansett hvem jeg møter. Jeg elsker å lære noe nytt, en dag uten ny kunnskap er ikke en dag jeg klarer å overleve ;)

Lenke til kommentar
Janteloven ...

Jeg liker ikke den loven.

Nei, den beskriver jo slik som vi nordmenn ER, ikke som vi burde være.

Beste er at Celin er ikke som nordmenn flest, hun er skapt for sex arbeider yrket , og har tatt fram selvflølgelig mye i den jeg egentlig er, men også våger jeg å dritte i janteloven som Celin. Men private meg etter Celin kom inn har blitt mye mer rolig og ydmyk og mye mer janteloven .

Og jeg dritter i dere her inne om dere mener jeg er ikke kler janteloven, Celin er den hun er, stolt og sterk yrkes kvinne uten lover,regler enn annet en de jeg selv lager i min egen bedrift ;)

Lenke til kommentar

Nei, den beskriver jo slik som vi nordmenn ER, ikke som vi burde være.

Beste er at Celin er ikke som nordmenn flest, hun er skapt for sex arbeider yrket , og har tatt fram selvflølgelig mye i den jeg egentlig er, men også våger jeg å dritte i janteloven som Celin. Men private meg etter Celin kom inn har blitt mye mer rolig og ydmyk og mye mer janteloven .

Og jeg dritter i dere her inne om dere mener jeg er ikke kler janteloven, Celin er den hun er, stolt og sterk yrkes kvinne uten lover,regler enn annet en de jeg selv lager i min egen bedrift ;)

What ?? Don´t understand ... :geek::mrgreen:

-----------------------

... Jeg synes Celin er ganske interessant....

Da hun også sier ifra nettopp dét hun mener...(selv om jeg ikke alltid er enig i alt hun sier/skriver... :D )

Eg tror vi kan konkluderer med at vi skal være glad for at vi er forskjellige og at det er helt greit å være uenige.

Noe annet hadde vært ganske kjedelig.

Lenke til kommentar

Du kan bare prøve selv. Lykke til.

Eg har en mistanke om at annonseteksten er skrevet av andre personer enn jenten, de har kanskje bare arvet annonsen.

Hva skal de gjøre?

En av mine kontakter ringte og avtalte både pris og vilkår som sto i annonsen. Når han kom så var det ikke slik selv om hun hadde tatt pengene. Med halliken på badet og politiet i gata så er det lite du har å stille opp med om du er blitt svindlet. Skal nevne at hun hadde en annen farve enn hvit.

Vet om flere som har opplevd det samme. Særlig BB der de tar pengene, gjemmer kondomen i kjeften for så å suge den på. Dette gjør både de av en annen farge enn hvit og russerjenter. Det eneste vi (dere ) kan gjøre er å informere her og på stjerneportalen.

Lenke til kommentar

Og til Norske Celine - du må bare bruke kondom. Helt greit for meg og for mange andre. Det var ikke det som var tema her at du ikke ville få sur fitte eller noe annet snadder. Men at mange jenter BEVIST annonserer at her får du - så får du ikke sug uten eller BB.

I dag 01.12.2016 er det 18 x 35 annonser i fra damer som annonserer med Oralsex uten kondom. Vil du si at alle disse 630 ( minus dobbelte annonser og falske annonser ) ikke viste hva de gjorde? Eller var så tom i hodet at de ikke skjønte? Så dum er ikke disse jentene. Så overkjørt og under en hallik sin pisk er ikke disse jentene.

Så er her 32 annonser for sex uten kondom, det er ikke 30 jenter men 28 for der er noen som har flere annonser. Vil du ha BB så kan den som vil ringe disse og sier hun ok det er greit så er ikke vedkommende så tett i pappen at han tror han er den eneste som betaler 500 ekstra for å slippe gummi. Her er også noen som ikke annonserer gummifritt men gjør det. Og de fleste av disse jentene er godt voksne, over 40 år, de kommer til Norge gang etter gang i fra andre EU land for å tjene penger. For her får de 1000 + 500 for en halvtime mens hjemme tjener de 20€ - .

Lenke til kommentar
Og jeg dritter i dere her inne om dere mener jeg er ikke kler janteloven, Celin er den hun er, stolt og sterk yrkes kvinne uten lover,regler enn annet en de jeg selv lager i min egen bedrift ;)

Du har åpenbart ikke den minste anelse om hva janteloven er. Slå det opp. Les og lær.

Lenke til kommentar

Pleier vanligvis ikke p blande meg inn i disse diskusjonene, men synes det er morsomt at det blir et skrikekor hver gang dette temaet kommer opp.

Kompisen min som har vært i dette gamet en stund har fortalt at det er flere "respektable" damer (både norske og utenlandske) som kjører uten. De reklamerer ikke for det. Men spør du, får du.

Lenke til kommentar
Og jeg dritter i dere her inne om dere mener jeg er ikke kler janteloven, Celin er den hun er, stolt og sterk yrkes kvinne uten lover,regler enn annet en de jeg selv lager i min egen bedrift ;)

Du har åpenbart ikke den minste anelse om hva janteloven er. Slå det opp. Les og lær.

kan du forklare ADMIM...

æ forstår ikke... :roll:

Jeg sier det samme til deg. Slå det opp. Les og lær. Men jeg kan si såpass: Janteloven bør være en påminnelse om hva man IKKE skal tenke eller gjøre.

Lenke til kommentar
Og jeg dritter i dere her inne om dere mener jeg er ikke kler janteloven, Celin er den hun er, stolt og sterk yrkes kvinne uten lover,regler enn annet en de jeg selv lager i min egen bedrift ;)

Du har åpenbart ikke den minste anelse om hva janteloven er. Slå det opp. Les og lær.

Jeg kjenner til janteloven, lest den noen ganger .

Lenke til kommentar
Og til Norske Celine - du må bare bruke kondom. Helt greit for meg og for mange andre. Det var ikke det som var tema her at du ikke ville få sur fitte eller noe annet snadder. Men at mange jenter BEVIST annonserer at her får du - så får du ikke sug uten eller BB.

I dag 01.12.2016 er det 18 x 35 annonser i fra damer som annonserer med Oralsex uten kondom. Vil du si at alle disse 630 ( minus dobbelte annonser og falske annonser ) ikke viste hva de gjorde? Eller var så tom i hodet at de ikke skjønte? Så dum er ikke disse jentene. Så overkjørt og under en hallik sin pisk er ikke disse jentene.

Så er her 32 annonser for sex uten kondom, det er ikke 30 jenter men 28 for der er noen som har flere annonser. Vil du ha BB så kan den som vil ringe disse og sier hun ok det er greit så er ikke vedkommende så tett i pappen at han tror han er den eneste som betaler 500 ekstra for å slippe gummi. Her er også noen som ikke annonserer gummifritt men gjør det. Og de fleste av disse jentene er godt voksne, over 40 år, de kommer til Norge gang etter gang i fra andre EU land for å tjene penger. For her får de 1000 + 500 for en halvtime mens hjemme tjener de 20€ - .

Jeg tok en gang et valg om jeg utfører OWO, jeg tar ALDRI spruten i munnen, og om en mann "sikler" mye suger jeg ikke i meg vesken.

Hva andre gjør og ikke får de stå for.

Lenke til kommentar
Du har åpenbart ikke den minste anelse om hva janteloven er. Slå det opp. Les og lær.

Jeg kjenner til janteloven, lest den noen ganger .

Javel, men forstår du den?

1 , jeg tror ikke jeg er noe, jeg veit jeg er noe

2. Selvfølelig kan jeg mere enn de fleste

3 . jeg er klokere enn de fleste , jeg elsker kunnskap

4. Jeg innbiller meg ingen ting, jeg veit ;)

5. jeg tror ikke, forsatt veit jeg at jeg kan bedre

6. selvfølgelig er jeg mer enn de fleste, jeg veit hvor mange som elsker meg ;)

7. Selvfølgelig duger jeg, alle sier jeg er best i jobben min

8. selvfølgelig ler jeg av dere, dere som betaler for sex, jeg får betalt for det.

9. Jeg veit folk byr seg om meg, og de forteller meg det og viser meg det

10. Selvfølgelig kan jeg lære dere noe, jeg har livserfaring og mener alle kan lære, også meg selv, derfor kan jeg være og leve anti janteloven

Lenke til kommentar

Jeg kjenner til janteloven, lest den noen ganger .

Javel, men forstår du den?

1 , jeg tror ikke jeg er noe, jeg veit jeg er noe

2. Selvfølelig kan jeg mere enn de fleste

3 . jeg er klokere enn de fleste , jeg elsker kunnskap

4. Jeg innbiller meg ingen ting, jeg veit ;)

5. jeg tror ikke, forsatt veit jeg at jeg kan bedre

6. selvfølgelig er jeg mer enn de fleste, jeg veit hvor mange som elsker meg ;)

7. Selvfølgelig duger jeg, alle sier jeg er best i jobben min

8. selvfølgelig ler jeg av dere, dere som betaler for sex, jeg får betalt for det.

9. Jeg veit folk byr seg om meg, og de forteller meg det og viser meg det

10. Selvfølgelig kan jeg lære dere noe, jeg har livserfaring og mener alle kan lære, også meg selv, derfor kan jeg være og leve anti janteloven

Der ser du Admin; svar på tiltale :lol:

Lenke til kommentar
Siden dere snakker så mye om sex,cim, etc...så tenkt jeg svare på noen spsml her... :ugeek:

***********

Jeg har jobbet aktiv (for mange år side!) som *samleie-eskorte*, etc...

Noen som husker meg som en *bombshell* , da jeg begynte med dette for mange år side, da jeg var naiv jente (ikke noe erfaring fra bransje fra før og vær helt LOST)... så gjørt jeg tabbe eskorte jenter ikke skal gjøre. Heldigvis alt gikk bra, og i dag er jeg en dame med erfaring og ikke en "naiv jente" lenge...så disse tabene jeg gjørt før, gjør jeg ikke idag.

ANG. CIM : Jeg tilby ikke CIM til kunder (jeg har gjørt dette kun 1 gang før, med mitt første kunde - og han vet selv hvf han fikk det. Jeg tror aldri jeg gitt meg så mye, som jeg gitt av meg til mitt første kunde. Han var HELT casanova... HA HA ;D

Han fått av meg , som ingen andre har fått...(sier ikke at jeg ikke kan gi så mye av meg selv en ang til en an , men det må være riktig person ... spesielle opplevelser, sparer jeg kun til meg selv og deler kun med de som virkelig kjenner meg godt, og som vet hvordan jeg fungere... Jeg gi meg ikke sånn *grenseløst* til alle folk jeg møte og sånne opplevelser er ikke til å selges (selv om jeg ikke er en gratis dame) men til å leves og settes in memory.

Jeg MÅ bare si at jeg bli ganske lei av *noen* som peker alltid at jeg har gjørt dét og dat...

Man tenker ikke over hvor mange år side er dette ? veeeeellddiggg leeengee siddeee...da jeg starte opp med dette,og da jeg var GRØNN og DUM - fordi jeg hadde ingen erfaring fra bransje før jeg dumma meg... :roll:

Om du bare la det ligge, og ignorer eller svarer de som anklager deg saklig lar de det ligge.

Jeg får titt og ofte pepper, og jeg tar i perioder lengre pauser.

Moro å se hvem som hakker mest og lese kommentarene de legger ut om oss jentene nede på omtale delen :lol::lol:

Da forstår du fort hvem som du skal bry deg om og ikke ;)

Vi ALLE har gjort feil som ferske i vårt yrke, og i ALLE yrker gjør folk feil når de er nye.

Liker den sangen " Når en peppekakebaker baker peppekaker tar vi et kg pepper(ikke 1 ts)" Godt eksempel på noe enn aldri glemmer.

Men for de som aldri glemmer andres feil så hadde vært fint om de hadde feiet for sin egen dør først.

¨Jeg er litt glad i kloke historier, mer enn at jeg er religiøs.

Men Jesus kom over en kvinne en gang som skulle steines. (husker ikke hvorfor i skrivende stund)

Men Jesus sa at den som aldri har gjort noe galt kan kaste første steine, kvinnen ble ikke steinet.

Moralen er ikke tramp på andre før du selv har reint samvittighet

Lenke til kommentar

Må si at et hjertesukk i fra en kunde som ikke fikk det som han betalte for, selv om hun annonserte og lovet og tok seg betalt, så ble det ikke slik, sklir ut alle veier.

Merkelig hvordan noen vrir dette til Janteloven, peker på hiv, sug uten gummi og BB gjør ikke jeg, slikt gjør bare de som ikke skjønner eller blir presset av en pimp, er her for at det er menneskehandlere som står bak, og kommer med sine egne feiltrinn o.s.v. Nei så annonserer du forhåpentlig ikke at du utfører alle mulige tjenester som du ikke har tenkt på å utføre, kun ta betalt for, bare for å si ha det på badet din tosk til kunden din.

Veldig opplysende og artig lesing her som sikker mange setter stor pris på, meg blant annet som veldig mange kommer med her.

De som ikke annonserer med noe annet enn misjonærstilling, tøm og røm, helt greit. Men når de laster inn et passe knippe attraktivt utvalg av tjenester og sier - nei slik noe gjør ikke jeg, det må være en misforståelse, når kunden står der med buksa nede og pengene i handa. Ikke rart at kunden føler seg lurt. Kom jeg til deg Celine så ville jeg ikke følt meg lurt for jeg vet hva du gir og det betaler jeg for. Så leverer du forhåpentlig det jeg betalte for.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...