Gå til innhold

Sissel

djengis

Anbefalte innlegg

Fant en lapp på bakken hvor det var beskrevet et intimt møte med Sissel. Jeg har mistet lappen, men dette er det jeg husker.

Har siklet på Sissel lenge og endelig kom hun til Oslo.

Hun stod å ventet utenfor avtalt adresse. Klassisk nabojente utseende. Kledd i allværsjakke.

Fulgte henne opp i leiligheten i apartementet. Virket som en ganske sikker plass.

Full klining, med en gang.

Dusjet.

Hun kledde av seg og viste en fin kropp. Litt mage, men bare sjarmerende. Har en del scarifications på armene. Store naturlige pupper.

Satte igang med sugingen uten kondom. Ingen stor tekniker, men tok det igjen på innsatsen. Veldig utholdende og fikk lov å face-fucke henne ganske hardt. Holdt hendene på hodet, og kjørte sGjest, så langt inn den kom. Hun var like glad. Det vil si ganske uttrykksløs og lite initiativrik.

Blåste satsen utover fjeset, puppene og i munnen. Hun svelgte og tørket seg. Ingen problem.

Litt småprat. Hun er den stille typen, men svarer på alle spørsmål.

Mer suging og så over til min favoritt - rimming. Sleiket villig rassen. Holdt på til jeg ba henne om 69, mer suging og facefuck.

Knullet i forskjellige stillinger. Passe trang. Ikke våt.

Fin GFE. God rimming og DT. Litt lite initiativrik for min smak. Men tenkte jeg skulle tilbake å prøve analen. Fikk en følelse av at hun kunne bli med på både ATM og rass-mus-rass-knulling.

Lenke til kommentar