Gå til innhold

Mangler innlevelse.


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg leser ofte anmeldelser som sier "mangler innlevelse"

Hva betyr det?

Dårlig skuespiller?

Ikke kåt?

Framstår som hun hater dette?

Flere forslag eller bare noe som kan ligne på en logisk forklaring

(mangler innlevelse fra en sex arbeider for meg fremstår som en person som ikke ønsker sex med kunden, med bruk av dette ordvalget, og derfor spør jeg)

Lenke til kommentar
Jeg leser ofte anmeldelser som sier "mangler innlevelse"

Hva betyr det?

Dårlig skuespiller?

Ikke kåt?

Framstår som hun hater dette?

Flere forslag eller bare noe som kan ligne på en logisk forklaring

(mangler innlevelse fra en sex arbeider for meg fremstår som en person som ikke ønsker sex med kunden, med bruk av dette ordvalget, og derfor spør jeg)

Dette er jo noe en opplever noen ganger, men det er jo en subjektiv opplevelse.

Ting oppleves som mekanisk, bli nå ferdig type holdning.

Noen kan rett og slett bli for proff; dette gjør de x-ganger om dagen og det skal en uendelighet av skuespillertalent å skjule det.

Det er kanskje i typisk GFE, kyssing etc. situasjoner der man tydeligst avdekker "manglende innlevelse".

Det kan jo hende kjemien ikke stemmer; det funker rett og slett ikke, og det som ikke oppleves som "manglende opplevelse" for en er en innertier for en annen.

Derfor er jeg forsiktig med å legge ut slike ting hverken her eller der.

Lenke til kommentar

Og så vil jeg tro at opplevelsene vil være subjektive. Uansett er vi alle mennesker, og vi vet alle at vi synes forskjellig om ulike mennesker. Dette dreier seg om kjemi, estetikk, smak etc. Jeg tar det som en selvfølge at også de jentene vi snakker om her påvirkes av slikt. Jeg kan rett og slett ikke forstå at man kan være så "profesjonell" at man ikke lar seg påvirke av oppførsel, utseende, kjemi, kroppsfasong, fremferd, smak og lukt hos den man får besøk hos.

Lenke til kommentar
Og så vil jeg tro at opplevelsene vil være subjektive. Uansett er vi alle mennesker, og vi vet alle at vi synes forskjellig om ulike mennesker. Dette dreier seg om kjemi, estetikk, smak etc. Jeg tar det som en selvfølge at også de jentene vi snakker om her påvirkes av slikt. Jeg kan rett og slett ikke forstå at man kan være så "profesjonell" at man ikke lar seg påvirke av oppførsel, utseende, kjemi, kroppsfasong, fremferd, smak og lukt hos den man får besøk hos.

Kunne neppe sagt det bedre selv!

Kammeratens erfaring er at de beste opplevelsene han har hatt i forbindelse med denne aktiviteten er møte med jenter som ikke har holdt på så lenge, ikke har altfor mange kunder (da setter de mer pris på de relativt få som kommer på besøk) og som (framdeles) har en relativt ekte nytelse og liker jobben. Risikoen er nok større for å få en "passelig bra" eller dårlig oppelvelse med dem som har veldig stor pågang, og som har veldig mange positive omtaler på f.eks RE. Da blir det fort stor slitasje og samlebånd... (selv om det her absolutt er noen unntak, f.eks "evighetsmaskinene" Johanna og April?)

De "sikre" kortene? Kanskje det er dem som er litt bortgjemte? Nybegynnerne? De som har få, men gode og troverdige omtaler? Kammeraten traff eksempelvis et par norske som annonserte på Eskortejenter som var veldig bra, som drev helt i det små og som hadde få kunder. De har dessverre sluttet nå.

Men for en selv og sannsynlighet for å unngå dårlig innlevelse hos eskorten - god oppførsel og god hygiene er aldri feil m.h.t. å øke sannsynligheten for en god opplevelse!

Lenke til kommentar

Det jeg lurte på, var egentlig dette:

Endrer jentenes service/innlevelse seg, avhengig av hvor "kjekke" og hyggelige kundene er? Har utseende og kjemi noe å si, tross alt? Da snakker jeg ikke om ekstremtilfellene, men de nyansene som gjør at vi ellers i livet liker noen, eller ikke synes noe om dem.

Lenke til kommentar
Det jeg lurte på, var egentlig dette:

Endrer jentenes service/innlevelse seg, avhengig av hvor "kjekke" og hyggelige kundene er? Har utseende og kjemi noe å si, tross alt? Da snakker jeg ikke om ekstremtilfellene, men de nyansene som gjør at vi ellers i livet liker noen, eller ikke synes noe om dem.

Jeg tror ikke det finnes noen fasit på pørsmålet ditt "Gjest". Selvsagt finnes det proffe nok damer som ikke lar seg til kjenne at de rett å slett ikke utstår en person. For de fleste vil nok et greit utseende pluss litt gentle oppførsel gi større avkastning.

Det finnes helt klart mange "betal damer" som nyter sex sammen med en de liker. (Har selv kontakt med flere slike for tiden :P )

For disse vil service/innlevelse klart variere avhengig av personen de møter.

Lenke til kommentar

Jeg har mange gode opplevelser og mange opplevelser jeg kunne vært foruten. Jeg er stort sett den jeg er og objektivt sett er jeg godt innenfor det "aksepatble", jeg er ren og "pen" og jeg oppfører meg ordentlig.

For meg er det slik at noen få ganger klaffer det med damen og da svinger det skikkelig, de fleste gangene er det imidlertid helt greit.

Mitt inntrykk er at det som i alle andre tilfeller er personavhengeig, men det skal nok mye til at en eskorte som ikke liker jobben får det superbra selv med meg :-)

Lenke til kommentar

Husk bare at utseende/kropp betyr nada. Det viktigste vil alltid være å være hyggelig og ha respekt for eskorten - samt å sette seg godt inn i teksten i annonsen - som igrunn viser respekt i seg selv. Gi riktig beløp uoppfordret, ikke begynn å putt fingre inn i oss med en gang du kommer inn døren og ta imot tilbudet om dusj selv om du dusjet da du dro hjemmefra for 8 timer siden ;) I det hele tatt, sett dere inn i reglene til eskorten, så øker sjansen for å treffe en jente med god innlevelse. Selvfølgelig er det forskjell på jentene, men gjør man sin del så kommer man langt :)

Lenke til kommentar

Jeg har ingen illusjoner om at horer skal like at jeg har sex med dem.

Men når jeg betaler dem i dyre dommer så forventer jeg at de i det minste later som om de har det ok.

Noen driver med fake-stønning. De blir pent bedt om roe seg litt ned. Less is more.

Andre er ivrige og tar på deg og er generelt med på sexen. Dette liker jeg. Omtrent som om du sjekker ei dame på byen og ender opp i senga.

Mens noen er totalt uinteresserte. Disse liker overhodet ikke hva de driver med. Og kan derfor finne seg en annen jobb.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Husk bare at utseende/kropp betyr nada. Det viktigste vil alltid være å være hyggelig og ha respekt for eskorten - samt å sette seg godt inn i teksten i annonsen - som igrunn viser respekt i seg selv. Gi riktig beløp uoppfordret, ikke begynn å putt fingre inn i oss med en gang du kommer inn døren og ta imot tilbudet om dusj selv om du dusjet da du dro hjemmefra for 8 timer siden ;) I det hele tatt, sett dere inn i reglene til eskorten, så øker sjansen for å treffe en jente med god innlevelse. Selvfølgelig er det forskjell på jentene, men gjør man sin del så kommer man langt :)

Jeg må si meg enig med Christabella, jeg har mange fantastiske opplevelser med jenter sikkert fordi jeg møter dem med respekt, og stapper ikke fingrene inn her eller der, men småprater og koser først. Det kan lønne seg å sette sine egne lyster til side en stund for å få opp dampen hos begge, det gir erfaringsmessig større avkastning; gjerne kalt innlevelse.

Lenke til kommentar

Liten innlevelse kan vel være så mangt, og helt klart subjektivt. jeg var nettop sammen med ei som Sasha. Anmeldelsene om henne går ofte på at hun er passiv og har liten innlevelse. Hun var langt fra noen PSE, men jeg fikk den ømmeste gfe jeg har hatt i hele mitt liv. I min verden var hun ikke passiv, jeg måtte bare lese henne rett. Det er også en av grunnen til at ytterst sjelden tar 30 min treff. Av et treff på en time bruker jeg 20-30 av de på å få dama kåt, og som andre her har skrevet så blir man i 99% av tilfellene rikelig belønnet for det. Det med hygiene burde egentlig ikke vært noe tema. Skal man ha sex med ei som er fremmed er det jo en selfølge at man stiller nydusjet og med blanke tenner. En annen ting er respekt og høflighet. Betaler også bestandig uopfordret. Det gjør jeg med en gang jeg kommer inn døra. Komplimentene sitter også løst hvis de fortjener det. For å være helt ærlig flørter jeg faktisk helt hemningsløst fra jeg kommer inn døra til jeg drar. Dette har funket bra for meg og jeg går ytterst sjelden på en smell. Gjør god research og vær en gentleman.

Gjest

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...