Gå til innhold

Utvist i fra Norge???


Gjest kanon

Anbefalte innlegg

Til dere som vet mer enn meg om lover og regler, for jeg regner med at det er noen slike her. Har fått er lite spørsmål om importkjærring og skilsmisse.

Jeg vet at det var 3 år i Norge for å kunne søke permanent oppholdstillatelse. Er det forandret?

Så er det ei i fra et Eu land som er skilt, bor i Norge, har fått politiet på døra for hun spedde på inntektene med å sprike med beina. Nå hadde hun mottatt et utvisningsvedtak i fra UDI der det var en masse bla bla om uønskt livsstil og allmennpreventivere hensyn o.s.v. Altså utvist i 5 år.

Eneste tilfelle jeg kan tenke meg er at hun er tatt for noe annet eller er i fra Baltikum med Russisk pass. Ellers så trodde jeg du kunne bli her så sant du hadde arbeid og et D nr noe som hun må ha om hun ikke har permanent oppholdstillatelse. Damen har vært i Norge i 10 år, giftet inn etter det jeg skjønte.

Er det noen som kan bringe dette videre til de som lovet å se i nåde på jenter som måtte selge sex for å overleve?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...