Gå til innhold

Uten kondom i Oslo.

halibut

Anbefalte innlegg

nelson2 skrev:
Venerisk eller ei; det er mange som haker av for absolutt alle tjenester på re uten virkelig å tilby dette.

Noen haker av alt - det kan være flere grunner til det, men den vanligste er kanskje at de ikke forstår språket.

Hvis den ene part ønsker å bruke kondom så må det respekteres uten diskusjon, selv om det står i annonsen at det tilbys BB.

Husk at kondomet beskytter begge parter, så det bør være i begges interesse.

For de få som ikke kan bruke kondom betyr det nok en begrensning, men den som krever kondombruk er i sin fulle rett og må respekteres.

Å kreve samleie uten kondom med en som ikke ønsker det, kan sidestilles med voldtekt.

Jenter: Stå fast på ditt. Aksepter ingenting som du ikke selv vil.

Lenke til kommentar

Det lønner seg vel å ringe først. Ring å spør, si at hun annonserer gummifritt, spør om hun virkelig gjør det. Flere som annonserer BB gjør det ikke. Sier hun ja så avtal pris. Disse østeuropeiske tar stort sett 500 ekstra. Negerjenter vil ha en eller to store lapper og norske gjerne fem. Vil du "kaste vekk" så mye penger så er det jo opp til deg.

Det er også damer som ikke annonserer med BB som sier ja til uten. De vil gjerne se deg først.

Det er mye vanskeligere på thaistedene for der annonseres ingen tjenester. Ringer du så kan du få oppfordring om å spørre hun som masserer, eller du får, nei slik gjør vi ikke. Bare massasje med hånd ( handjager med olje ) eller kun med kondom om du spør om gummifritt.

Har du kun fått oppfordring til å spørre så får du gjerne fem fingre opp når hun har massert deg rundt pinnen. Da er det tid for forhandlinger. Det kan bli ingenting eller full pott har jeg hørt. Du kan få gummifritt etter forhandlinger men hun ber deg holde kjeft for dette skal ikke de andre jentene vite. Hun som knuller uten i dag behøver ikke gjøre det i morgen. På Thaisteder så kan det også være snakk om å opparbeide tillit før hun tar av seg trusa. Slikt kan koste deg ganske mye penger. Om du skulle være så heldig å finne ei som virkelig tar hånd om deg, ikke la hun glemme at du eksisterer men gå tilbake til henne neste gang.

Lenke til kommentar
  • 6 months later...

Flere som puler uten ja. På langt nær alle annonserer dette. Til og med flere som i annonsen skriver totalforbud gjør det.

Ofte lettest å få til avtale med de Norske. De vet vel at sjansen for å få noe styggedom er relativt liten, men er sikker på at de velger ut de de selv vil slippe til :) 

Lenke til kommentar

Min erfaring og tips...

Det er min erfaring at det er flere jenter som er villig til å ta det uten hvis man gjør ting riktig både før, under, og etter treffet.

Viktig at førsteinntrykket er bra, gjelder både kommunikasjon på forhånd, og når man først kommer til stedet. De vil selvsagt se deg først og danne seg et inntrykk, og da har det mye å si hvordan man er kledt, oppfører seg og går frem.. så ja, pass på hvordan man henvender seg (sms, samtale) og kle deg business casual, skader heller ikke med en nice aftershave.

I stedet for å "forhandle" seg frem til sex uten og selvsagt måtte bet. for det, så er et bedre alternativ å få henne til å nyte, og bli såpass kåt på deg at hun selv 

vil ønske det, og vil rett og slett la deg gå frem og gjøre det ** ( les litt lenger nede for tips).. når man ser at hun er klar så er det viktig her at man ikke spør.. kan vi ta det uten?? !! .. det vil fort få den "logiske" delen av hjernen (hennes selvsagt) til å begynne å tvile siden "det er ikke riktig å gjøre det !!! " ... så bare gå frem like naturlig som du ville gjort det med en partner der det er normalt/forventet man gjør det uten.... SELVSAGT .. hvis hun sier nei, så er det viktig å respektere det!!!

** litt usikker på hva andre gjør her som får damene ordentlig kåte, men for min del så funker det som oftest å gi en erotisk oljemassasje..ta seg tid til å få

henne til å slappe av, føle at du tar deg tid til henne, og at hun der og da kan glemme at "hun er på jobb" -- btw.. hvis hun begynner å snakke og spørre, be henne høfligt om å heller lukke øynene og nyte seansen.. ellers vil det ødelegge målet med å få henne kåt nok. 

Kom litt forberedt.. kjøp en sånn baby olje flaske, be henne sette den i varmt vann mens du dusjer - litt varm olje er mer avslappende.. kanskje noen jenter foretrekker kald, men har aldri møtt en. Ta med noen sånne telys, sett på noe avslappende, sensuell musikk på mobilen... få henne til å føle at du er litt "proff" på det her, en som liker å se en dame nyte, og ikke bare få seg et kjapt ligg.... om du ikke er noe flink i det hele tatt så sjekk noen videoer på forhånd på youtube, søk for eks. på tantrisk massasje online, og du vil kunne få noen ideer... gi henne en deilig, sensuell massasje, tease henne .. gjerne en 20-30 min.. og avslutt med å gi henne like erotisk, sensuell oralsex... nå vil hun være så kåt, og føle seg såpass "spesiell" at hun vil ønske å gi deg noe tilbake... gå frem da som du ellers ville gjort med en date... og bare gå frem (uten å spørre) og ta det uten .... igjen.. hvis hun absolutt ikke vil, så vil hun si det ganske klart og da respekterer man det selvdagt...

Det er min erfaring at jenta da gir så mye mer av seg selv både ift. tid, kvalitet og tjenester, og vil huske deg... og du slipper selvsagt å betale for det. Jeg har truffet en del jenter, ikke alle jeg har hatt lyst å gjøre det uten med, men totalt har jeg møtt 6-7 som har blitt med på det.

Så ja, bare et tips som kanskje kan virke for andre her. 

Lenke til kommentar
  På 4.6.2017 den 18.25, markeeny skrev:

I stedet for å "forhandle" seg frem til sex uten og selvsagt måtte bet. for det, så er et bedre alternativ å få henne til å nyte, og bli såpass kåt på deg at hun selv 

vil ønske det, og vil rett og slett la deg gå frem og gjøre det

Expand  

Nei du sier ikke det du. Jeg som trodde de gjorde det for å tjene raske penger så var det for at de ventet på mr hunk him sjøl. Så feil tok jeg altså. 

Selv ikke Ari Behn sin proklamasjon av lysfontenedikt til Martha kan toppe våset over. 

Lenke til kommentar
  På 7.6.2017 den 11.30, draugen skrev:

Nei du sier ikke det du. Jeg som trodde de gjorde det for å tjene raske penger så var det for at de ventet på mr hunk him sjøl. Så feil tok jeg altså. 

Selv ikke Ari Behn sin proklamasjon av lysfontenedikt til Martha kan toppe våset over. 

Expand  

Du må ikke tro at du får noe ekstra uten å betale for det om du kommer med skitne negler, bæsj i trusa, møkkete sko eller snørr i nesa. Har selv opplevd flere ganger å ikke betale ekstra. Da helst hos jenter som ikke annonserer uten. 

Tror nok du draugen har litt å lære. Vil egentlig tro at du aldri kommer helt frem.

Lenke til kommentar

En bekjent av meg kom i kontakt med en norsk-afrikansk jente på 18 år gjennom eskortejenter.net Da han fikk vite at hun kjørte gummifritt, mistet han dog interessen. Hun annonserer ikke nå, men han har kik adressen hennes.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

@draugen Nei, jeg er ikke noe "hunk" fysisk, sånn ellers med damene bare gjennomsnittlig... men det jeg kan si er at det jeg skrev ovenfor har virket for meg. Har til og med vært på ferie i Spania tidligere med en fin ungarsk jente som har vært her et par ganger og bet. ikke annet enn flybilletten. Så nei, om det jeg skrev høres "umulig" ut for deg så må/kan du skifte ditt mindsett, for jeg tror jeg er ganske average ånn sett.. MEN går frem på den måten jeg skrev ovenfor. Jeg tenker noe viktig å være klar over er at mange av disse jentene enten liker ikke jobben så godt, møter mange duster som ikke tar så mye hensyn, er slitne både mentalt/fysisk av jobben, og vil se på deg som annerledes dersom du genuint viser at du trives med å gi henne oppmerksomhet og nice behandling.. tror du kommer ganske langt.

Har for eks. møtt jenter der jeg i utgangspunktet sier jeg vil treffe dem for halvtime bare for å gi henne en massasje.... og ja, du gir henne en deilig massasje, du har vært så oppmerksom at du selv tar med noe rolig musikk, tenner noen stearinglys for stemningen ... 80% av gangene så har jeg fått blitt 1 time, hatt heftig sex, og noen ganger uten .. uten å spørre om det. Så prøv det du også så ser jeg ikke hvorfor det ikke skulle virke for deg eller andre her.

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  På 14.11.2016 den 12.17, Administrator skrev:

Noen haker av alt - det kan være flere grunner til det, men den vanligste er kanskje at de ikke forstår språket.

Hvis den ene part ønsker å bruke kondom så må det respekteres uten diskusjon, selv om det står i annonsen at det tilbys BB.

Husk at kondomet beskytter begge parter, så det bør være i begges interesse.

For de få som ikke kan bruke kondom betyr det nok en begrensning, men den som krever kondombruk er i sin fulle rett og må respekteres.

Å kreve samleie uten kondom med en som ikke ønsker det, kan sidestilles med voldtekt.

Jenter: Stå fast på ditt. Aksepter ingenting som du ikke selv vil.

Expand  

Lenke til kommentar

For alle der som kaller advarsler mot kondom for moralisering så får jeg håpe ingen av dere er av den gifte typen som det florerer av her på forumet. Ville vært sykt kjedelig i et ellers så kjedelig sexliv på hjemmefronten og smitte kona med noe.

Selv bruker jeg kondom også på oral sex....... Ja jeg vet smittefaren er usedvanlig liten vet OWO men jeg er av nevnte type som var innom ei dame og hun gjorde OWO. Leit å forklare den klamydian for kona jeg fortelle dere..........

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  På 25.7.2017 den 10.58, thorm skrev:

For alle der som kaller advarsler mot kondom for moralisering så får jeg håpe ingen av dere er av den gifte typen som det florerer av her på forumet. Ville vært sykt kjedelig i et ellers så kjedelig sexliv på hjemmefronten og smitte kona med noe.

Selv bruker jeg kondom også på oral sex....... Ja jeg vet smittefaren er usedvanlig liten vet OWO men jeg er av nevnte type som var innom ei dame og hun gjorde OWO. Leit å forklare den klamydian for kona jeg fortelle dere..........

Expand  

...men det er jo veldig deilig uten da!!! Varmt, vått og godt! 

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  På 7.11.2017 den 6.44, thorm skrev:

Det er vel alle enige i men det blir ikke nødvendigvis så deilig en stund senere

Expand  

De fleste gifte menn knuller kun 1-2 ganger pr 6 måned! Man kjenner raskt om man har blitt smittet ved bareback sex med prostituerte og da er det Volvat next. 

Putter man våt pikk rett i kona er det high risk. De fleste gifte menn jeg kjenner knuller aldri på hjemmefronten. 

Lenke til kommentar
  • 1 month later...