Gå til innhold

Tror jeg er blitt forelsket :-o


spenning1

Anbefalte innlegg

Kjærlighet - varmeste ord på jord

Kjærlighet - når det slår rot og gror

Spres det lys midt i et mørke som

inn til vår verden kom

og skapte hat og grenser

Kjærlighet - uten de store ord

setter de dype, sterke spor

Varsom hånd over et smilløst kinn

Baner kjærlig vei, inn til et frossent sinn

ref.:

Ingen kan kreve

men alle kan gi

Ingen kan leve

foruten fordi

Kjærlighet skaper

nytt liv og nytt håp

Der hvor

hatet råder

Lenke til kommentar
Kjærlighet - varmeste ord på jord

Kjærlighet - når det slår rot og gror

Spres det lys midt i et mørke som

inn til vår verden kom

og skapte hat og grenser

Kjærlighet - uten de store ord

setter de dype, sterke spor

Varsom hånd over et smilløst kinn

Baner kjærlig vei, inn til et frossent sinn

ref.:

Ingen kan kreve

men alle kan gi

Ingen kan leve

foruten fordi

Kjærlighet skaper

nytt liv og nytt håp

Der hvor

hatet råder

Amen

Lenke til kommentar
Jeg trykket nok litt uforvarende på de rette knappene, for hun åpnet seg sånn til meg! Det var rett og slett fullklaff. Det var som en usedvanlig vellykket date med drømmedama! :)

Uforvarende?

Bullshit.

Du har vært med lenge nok til vite akkurat hvilke knapper du skal trykke på.

Jeg gjorde akkurat det samme med ei hore engang. Selv om jeg visste at jeg skulle holdt både kjeften, tungen, hendene og pikken langt unna.

Det endte selvfølgelig ikke særlig godt for noen av oss.

Hold deg unna damen. Følelsene forsvinner. Du lurer kun deg selv.

Og lær til neste gang. Betal, pul og reis hjem.

Lenke til kommentar
Jeg trykket nok litt uforvarende på de rette knappene, for hun åpnet seg sånn til meg! Det var rett og slett fullklaff. Det var som en usedvanlig vellykket date med drømmedama! :)

Uforvarende?

Bullshit.

Du har vært med lenge nok til vite akkurat hvilke knapper du skal trykke på.

Jeg gjorde akkurat det samme med ei hore engang. Selv om jeg visste at jeg skulle holdt både kjeften, tungen, hendene og pikken langt unna.

Det endte selvfølgelig ikke særlig godt for noen av oss.

Hold deg unna damen. Følelsene forsvinner. Du lurer kun deg selv.

Og lær til neste gang. Betal, pul og reis hjem.

Ærlig talt, hva er så galt med litt følelser? Er det noe som er bedre enn det?

Men om du blir forelsket i en eskorte, så må du tross alt være forberedt på at du bare er et nummer i rekken. Hvis du tror at følelsene blir gjengjeldt kan du bli skuffet, men det er også en del av livets lærdom. Du skal iallfall ikke legge henne for hat for at hun gjør en god jobb.

Lenke til kommentar

Så trist Idaws ....

aldri opplevd kjærlighet(følelser) før....

Hvordan i all verden klarte du å få dette til å bli at jeg aldri har opplevd kjærlighet eller følelser før?

Jeg kan trygt si at hverken du eller admin skjønte ingenting av det jeg skrev.

Om det er dårlig formulert eller vrang vilje er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
Etter 15 år med denne leken har jeg blitt kynisk. Sex med eskorter er en tjeneste som leveres for at jeg skal ha et gøy, og etter ca 200 jenter har jeg ikke følt stort mer enn om jeg hadde tatt en ekstra digg runk.

Ja, det er blitt noen vennskap. To av jentene har jeg hatt litt sporadisk kontakt med på epost, for jeg har møtt dem mange ganger, men jeg merker jo at det ikke går noe lenger enn at jeg er en kunde de gjerne holder en god tone med. Recurring business osv. Ei norsk jente har jeg også blitt venn med, og etter hvert som vennskapet utviklet seg sluttet vi å ha sex. Nå møtes vi av og til for å drikke vin og prate tull. Søt jente som jeg bryr meg om, men det er jo ikke noe mer enn vennskap.

Men her forleden møtte jeg ei norsk jente. På det første møtet kastet hun seg over meg og ga meg veldig digg sex. Vi meldte litt frem og tilbake etter møtet, og jeg avtalte å hjelpe henne med litt håndtverksarbeid. Så jeg tok med meg batteridrillen og noen bits, og dro på besøk. Etter at jeg var ferdig med det hun trengte hjelp med tenkte vi å ta en rask kjappis.

...men det utviklet seg til en to timers freebee, med veldig mye kos, klining og klemming. Jeg trykket nok litt uforvarende på de rette knappene, for hun åpnet seg sånn til meg! Det var rett og slett fullklaff. Det var som en usedvanlig vellykket date med drømmedama! :)

For hun er utrolig nydelig. Og nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på henne. Jeg ble jammen meg betatt av henne. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det, for det var absolutt ikke en del av planen. Det passer ikke så godt inn i hverdagen min heller. Men alt jeg tenker på er at jeg har lyst til å kysse henne.

Noe slikt har jeg ikke opplevd før.

Hvis du virkelig er forelsket er det jo bare å stå på. Sjansen for å bli skuffet er jo der, men ingen grunn til å svartmale heller. Bare husk på ikke å bruke fortiden mot hverandre.

Lenke til kommentar
Jeg kan trygt si at hverken du eller admin skjønte ingenting av det jeg skrev.

Nei. Ikke nå heller. Altså, skjønte vi ikke ingenting, eller skjønte vi ikke noe? :)

Og ikke minst, hva var det egentlig du mente? :)

Lenke til kommentar

Når en går den veien å anta at det må gjøre " noe" med følelseslivet til eskorten, så må det vel da være likelydende å anta at det må gjøre " noe" med følelseslivet og sexlivet til kjøperen?

Jeg føler ikke det er slik for meg. eskortejentene er vel like forskjellige representert som kundekretsen. Så kan være det er sånn for noen, og ikke for andre. :)

Lenke til kommentar
.......og jeg måtte spørre henne hvordan hun føler det når hun møter en mann hun liker å være med, hvor sexen er bra og alt det der, men hvor hun rasjonelt skjønner at det ikke kan bli noe mer enn et godt kundeforhold.

Høres litt "usikker" ut...

Om en jente jobber med dette og "faller" for deg / får følelser for deg og du er SIKKER på det, så tror jeg ikke at du skulle bekymre deg om hvordan hun har det med andre hun møte igjennom jobb ?? Eskorte jenter er veldig flinke til å holder (følelser) avstand til kunder (menn de møter igjennom denne jobb).

Om jenta sier/bevise hun liker deg er fordi hun liker deg.og da trenger man ikke bli sjalu.

Uansett, så tror jeg en slik relasjon er veldig vanskelig.

spesielt om følelser er der...det er vanskelig å kontrolere det man føler :roll: ...

Nei selvfølgelig, jeg blir ikke sjalu. Det er ikke derfor jeg spurte om det. Jeg spurte fordi jeg lurer på hvordan det er for henne.

Det er egentlig et spørsmål for alle som selger sex: hvordan føles det å bli forelsket i en kunde? Interessant spørsmål. :)

Jeg har fulgt med i denne diskusjonen en stund fordi jeg opplevde noe i denne gaten selv. Jeg var ikke direkte forelsket, men jeg var glad i henne.

I utgangspunktet er det ingenting som forhindrer at man blir gjensidig glad i hverandre og at dette skal fungere.

Problemene oppstår i mellom ørene på dem det gjelder, også dem som har uttalt seg her inne. At ting er vanskelig er ikke noe argument, det er mange ting i livet som kan være mye vanskeligere enn dette.

Motargumentene bære mer preg av at aktørene er "stuck in the mud" ; dvs. henger fast i det samme moralistiske klisteret som vi beskylde resten av befolkningen å gjøre i sexkjøpsdebatten.

Det handler om å se muligheter der andre ser problemer, tenke ut av boksen om du vil.

Jenten jeg ble kjent med sluttet for et år siden og siden har vi hatt sporadisk kontakt. Hun har nå fått seg kjæreste, men veien dit var kronglete, og synliggjør litt av utfordringen jenter kan ha med koble over til et vanlig liv.

Lenke til kommentar

Det handler om å knytte nære bånd. Ekte tilknytning til hverandre. Det skjer bare med få personer. Er ikke mulig å knytte ekte nære bånd, til kunder som en bare tilbringer begrenset tid med. en god nær og trygg tilknytning, er psykologisk sett bare mulig med begrenset, få, mennesker. Forskning dokumenterer dette. At det er varme følelser inni bildet behøver ikke bety at en har en nær og ekte tilhørighet /tilknytning til hverandre. Man kan være glad i mange mennesker, men den nære ekte tilknytningen er sterkt begrenset til fåtall mennesker. Og det er vel dette som forveksles. Forelskelse kommer og går, betatthet, en får tilfredsstillt noen grunnleggende behov. Det går derfor helt fint å ha varme gode følelser for sine kunder, uten at det blir et stort problem.

Lenke til kommentar
Det handler om å knytte nære bånd. Ekte tilknytning til hverandre. Det skjer bare med få personer. Er ikke mulig å knytte ekte nære bånd, til kunder som en bare tilbringer begrenset tid med. en god nær og trygg tilknytning, er psykologisk sett bare mulig med begrenset, få, mennesker. Forskning dokumenterer dette. At det er varme følelser inni bildet behøver ikke bety at en har en nær og ekte tilhørighet /tilknytning til hverandre. Man kan være glad i mange mennesker, men den nære ekte tilknytningen er sterkt begrenset til fåtall mennesker. Og det er vel dette som forveksles. Forelskelse kommer og går, betatthet, en får tilfredsstillt noen grunnleggende behov. Det går derfor helt fint å ha varme gode følelser for sine kunder, uten at det blir et stort problem.

Dette begynner å bli spennende...

Kan man virkelig ha slike følelser som kommer og går uten å havne i en eller annen kategori som kvalifiserer til innleggelse på lukket eller åpen avdeling?

I moderne psykologi snakker man om priming av hjernen, du blir på en måte den du ønsker å være eller hvordan du "programmerer" deg til å håndtere ting.

Dvs at om du holder kundene på en armlengdes avstand så er det sånn du blir, og ikke bare mot kunder, men mot andre også.

Å tro at dette er en svart hvit grenseoppgangen er å tro på nissen.

Lenke til kommentar
Men å være med mamma og pappa og vite at du er en vel bevandret " horekunde" ( beklager måtte bare sette det litt på spissen), det går bra. Så hva eller hvor ligger EGENTLIG forskjellen?

LIKER LIKER... :D:D:D:D

Lenke til kommentar

Det er fult mulig å forelske seg.

Sjansen for å finne kjæreste på jobber jo over 50% så hvorfor ikke for sexarbeidere. Jeg tror min sjanse er størst på jobb, jeg disanserer meg for menn på privaten, ser for mye rare menn på jobb.

Tror at om jeg finner en åpen mann på jobb så veit jeg han har kjøpt og da kan enn snakke om det, og ser jo så mange menn som ikke snakker med fruen om sex og er utro så. Ærlighet kan enn få av dette, tror jeg

Lenke til kommentar
Det er fult mulig å forelske seg.

Sjansen for å finne kjæreste på jobber jo over 50% så hvorfor ikke for sexarbeidere. Jeg tror min sjanse er størst på jobb, jeg disanserer meg for menn på privaten, ser for mye rare menn på jobb.

Tror at om jeg finner en åpen mann på jobb så veit jeg han har kjøpt og da kan enn snakke om det, og ser jo så mange menn som ikke snakker med fruen om sex og er utro så. Ærlighet kan enn få av dette, tror jeg

Du har et godt poeng der, jenter som finner en mann som ikke vet kan få dette midt i tryne en vakker dag; hva gjør man da?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...