Gå til innhold

Funny Fantasy


hotellgjest

Anbefalte innlegg

Da har sønnen til naboen også vært innom og besøkt Funny Fantasy. Et ufoeglemmelig beaøk sier han. Dama.er smellvakker og utrolig sexy. Litt forsiktig kyssing, men ellers er hun i følge han helt superdeilig i halmen. Førtst dusj så ble det kjærtegn i mange varianter før hun til slutt fistet han inn i den syvende himmel. Ingen titting på klokka og en time varte nesten 90 min. Anbefales på det varmeste. Tid til en god prat til slutt også.

Lenke til kommentar

Må bare slenge meg med på denne, jeg, long time leacher. Beklager det :) Skal forsøke å være litt mer aktiv her inne fremover :)

Vel, en kompis sa at Funny Fantasy var helt rå! Noe av det beste han hadde opplevd, helt på høyde med Johanna. Pen, søt, sexy og kinky. Hva mer kan man forlange?

Så det så. Vær snill mot henne, så kommer hun tilbake

:)

Lenke til kommentar
Gjest paal_erik_68
..... før hun til slutt fistet han inn i den syvende himmel.

Måtte lese det en gang til for å forsikre meg om at jeg leste riktig. Eh..., nei takk :roll:

En finger eller to i bakdøra under en BJ er aldri feil

Lenke til kommentar
..... før hun til slutt fistet han inn i den syvende himmel.

Måtte lese det en gang til for å forsikre meg om at jeg leste riktig. Eh..., nei takk :roll:

Kan forsikre deg om at du leste riktig....Ehhh......Ja takk :D:D:D

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...