Gå til innhold

Norges mest perfekte eskorte.


Idaws

Anbefalte innlegg

Elsker at hun rakker ned/snakker ned om andre jenter i annonsen sin. :shock:

Tror jeg ville spart meg for den altså. Vi alle er heldigvis forskjellige.

Og om du har allverdenes visuelle attributter, 8+ i alle fag, kan sexen være ellendig; noen må vel hoste opp pengene og prøve?

Lenke til kommentar
Elsker at hun rakker ned/snakker ned om andre jenter i annonsen sin. :shock:

Tror jeg ville spart meg for den altså. Vi alle er heldigvis forskjellige.

Og om du har allverdenes visuelle attributter, 8+ i alle fag, kan sexen være ellendig; noen må vel hoste opp pengene og prøve?

Kan være så fin man bare vil, det betyr ikke at man kan pule selvom!

Eller suge pikk for den saks skyld.

Veldig spent på om noen faktisk prøver :D

Lenke til kommentar
OG! For bare 300 000 kan du ha henne som kjæreste i et helt år! Gå på bowling 26 ganger og kino 26 ganger! Løp og kjøp!!! :lol:

Fan da røyk den dealen siden jeg synes bowling er ganske kjedelig.

Gjest

Lenke til kommentar

1200 for et kvarter er vel ikke så ille, sammenlignet med mye annet. Men utfra ortografien synes jeg ikke at hun fortjener 5 eller 6 i norsk. Men........er det 1 som er best nå ? Hakke gått på skolen siden forrige årtusen.

(Liker du ikke bowlinggrepet heller ??)

Lenke til kommentar
Jeg er bittelitt feit, bittelitt over 40 og liker store kjønnslepper, så det er ikke for meg dette her.
Nioen idioter er det vel som betaler alt for å få seg et nypp. Slik har det alltid vært og alltid vil være

Men så fint - da får jeg kanskje ha henne for meg selv. Bedre for meg. :D

Cash is king :lol:

Lenke til kommentar

Jeg har også møtt henne! Ble imidlertid kun en kaffe-date, eller en kakao date, Hehe. Dette på grunn av at jeg først og fremst ville sjekke om denne jenta var ekte og om kjemien stemte. Og for å si det sånn, jeg vil garantert treffe hun igjen. Hun er jo kjempe søt! Lett å snakke med og i tillegg har hun en veldig sexy kropp. Men Gud så ung hun så ut..

Skjønner godt at hun stiller litt krav, tipper hun kan velge og vrake i hvem som helst og hvorfor ikke da velge noen hun selv synes er attraktiv. Når det gjelder prisene, så er det vel egentlig bra at hun setter prisene litt i øverste hylle, for da slipper hun jo å få alt for mange henvendelser. Og da kan jo vi som har nok av penger få ha hun litt for oss selv.

Ellers er jeg enig i at hun burde ha skrevet annonsen litt annerledes, for hennes egen del, men egentlig så har det ikke så stor betydning.

Lenke til kommentar

Ikke tilfeldig nei. Jeg snakker med hun på e-post og hun sa at hvis jeg ville så kunne jeg registrere meg på denne siden fordi hun hadde nettopp fått vite om denne siden fra en hun sa hun hadde møtt, som hadde sagt at noen hadde snakket om henne her inne og hvis jeg ville så kunne jeg fortelle at hun var ekte og da gjorde jeg det. Jeg har nå gitt hun beskjed om at jeg har skrevet her. Og sagt til henne at hun kanskje bør forandre litt på annonsen. Jeg har aldri vært på denne siden tidligere nei.

Ellers er det noen andre eskorte jenter dere kan anbefale? I Oslo område?

Lenke til kommentar
Norskeruben med sitt første innlegg, tilfeldig?

Om det er tilfeldig eller ikke vet jeg ikke, men hans IP-adresse har ikke vært brukt av andre eksisterende brukere.

Jeg syns egentlig ikke man bør kommentere på denne måten overfor nye brukere. Det er greit nok å være skeptisk, men man bør vel ha noe å fare med før man gir uttrykk for det.

Vi bør heller ønske nye medlemmer velkommen!

Velkommen, Ruben!

Lenke til kommentar
Norskeruben med sitt første innlegg, tilfeldig?

Om det er tilfeldig eller ikke vet jeg ikke, men hans IP-adresse har ikke vært brukt av andre eksisterende brukere.

Jeg syns egentlig ikke man bør kommentere på denne måten overfor nye brukere. Det er greit nok å være skeptisk, men man bør vel ha noe å fare med før man gir uttrykk for det.

Vi bør heller ønske nye medlemmer velkommen!

Velkommen, Ruben!

Takk admin.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...