Gå til innhold

Squirters


tjukken

Anbefalte innlegg

Forskningen som det refereres til er interessant lesning. Men utvalget av kvinner til denne studien er alt for smalt til at man kan generalisere til populasjonen av kvinner som har evne til ejakulasjon. Bare 7 kvinner er undersøkt. Men metoden og resultatet er interessant. Men det vil kreve betydelig flere liknende studier før man kan si at hypotesen om at squirt=urin er bekreftet. Nå virker det ikke som at det er noe spesielt fokus på dette fra forskningen, og jeg tror nok at temaet uansett til være kontroversielt i overskuelig framtid. Jeg er enig i kommentaren om at det meste vi ser på film er juks.

Lenke til kommentar

For en del år siden surret jeg med ei dame på privaten, Hun var litt over 30 da......i ferd med å skilles.

Etter noen treff så fikk jeg en varm sprut i ansiktet mens jeg slikket henne.

Hun hevdet å aldri ha hatt orgasme før. Hun syntes det var flaut og ekkelt at hun hadde sprutet på meg.

Jeg synes det var dritkult, dritdigg, dritspennende og uansett om det var pisss eller noe annet så var det dritdeilig :lol:

Lenke til kommentar
Nei.

Det kommer ikke fra vagina.

Forskere har sett på tusenvis av kvinner som kan dette.

Du er derfor ikke noe unikum med særegen anatomi.

Når du spruter kommer det fra urinrøret som hos alle andre.

Jeg kan sende deg en mail, så kan jeg lære deg opp, spå finner du en kvinne som tenner på jobben sin, gjør som du er fortalt, så kan vi diskutere.

si fra om du ønsker dette ...

Gidder ikke å diskutere med amatører.

Lenke til kommentar
Væsken kommer ikke fra vagina, men dels fra kjertler inne i urinrøret og dels fra kjertler som ligger plassert mellom urinrøret og vagina. Hovedtyngden av væsken kommer imidlertid fra urinrørets kjertler, men er altså ikke urin. Urinens opprinnelsessted er blæren mens opprinnelsesstedet til den kvinnelige orgasmens væske er kjertler som ikke har med urin å gjøre.

Som kommer ut i vagina, og ikke ut urinrøret ...

måtte bare utfylle deg,uten at jeg er 100% sikker på det du skriver, men det høres rett ut ...

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...