TomX Skrevet April 3 Share Skrevet April 3 Som tannlegeklinik på hjul kanskje det kunne hjulpet meg med og få en massarsje naken i tannlegestolen. Eller kan noen jenter lage en mobil klinik med ekte tannlege utstyr Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet April 3 Share Skrevet April 3 21 minutter siden, TomX skrev: på hjul Husker bare reportasje i Vi Menn om ei viss "flaggermus" som reiste rundt med bobil for å betjene vanlige horekunder rundt om i landet. I Hordaland ble flere tannklinikker erstattet med mobilt tannlegekontor, men tror ikke tilbudet om nye tenner kan erstattes med en kjapp ronk i stolen. Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet April 3 Forfatter Share Skrevet April 3 1 time siden, nelson2 skrev: Husker bare reportasje i Vi Menn om ei viss "flaggermus" som reiste rundt med bobil for å betjene vanlige horekunder rundt om i landet. I Hordaland ble flere tannklinikker erstattet med mobilt tannlegekontor, men tror ikke tilbudet om nye tenner kan erstattes med en kjapp ronk i stolen. Kan du fikse noen jenter som kan hjelpe meg Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet April 4 Share Skrevet April 4 22 timer siden, nelson2 skrev: Husker bare reportasje i Vi Menn om ei viss "flaggermus" som reiste rundt med bobil for å betjene vanlige horekunder rundt om i landet. I Hordaland ble flere tannklinikker erstattet med mobilt tannlegekontor, men tror ikke tilbudet om nye tenner kan erstattes med en kjapp ronk i stolen. For en del år siden så var det en del som reiste rundt i campingbil. Det skal en del kapital til for å kjøpe en slik bli og så var det dette med sertifikat. 1 Siter Lenke til kommentar
oaskb Skrevet April 4 Share Skrevet April 4 På 3.4.2025 den 13.51, TomX skrev: Kan du fikse noen jenter som kan hjelpe meg Kan ikke du bare kjøpe deg ei gummidukke og øve på? Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet April 4 Share Skrevet April 4 20 minutter siden, oaskb skrev: Kan ikke du bare kjøpe deg ei gummidukke og øve på Han er lat, ingen gummidukker som ronker deg. 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet April 4 Forfatter Share Skrevet April 4 4 timer siden, oaskb skrev: Kan ikke du bare kjøpe deg ei gummidukke og øve på? Blir ikke levende. kanskje jeg få meg human droid robot 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg