betalerfor6 Skrevet Mandag klokken 00:10 Share Skrevet Mandag klokken 00:10 Ransforsøk og ran Den hendelsen jeg ble utsatt for skjedde i Buskerud fylke. Likevel legger jeg den i flere fylker siden jeg mener den er relevant overalt. Jeg kommuniserte med sanne18plus på snap. Hun sa at hun tok 5000kr for et treff. Jeg vet av erfaring at det er mange falske profiler på snap. Jeg ba henne verifisere at hun er ekte og hun sendte meg en lydmelding der hun sa «Hei Einar 30 mars. Jeg heter ikke Einar, men det er det brukernavnet jeg har på sosiale medier. På den måten bygget hun? opp en form for tillit. Jeg reiste til Hønefoss der hun sa at hun holdt til. Når jeg var i hennes område beskrev «hun» hvordan jeg skulle gå videre. Hun ba meg passere en tunnel. På veien gjennom tunnelen ble jeg møtt av to menn som prøvde å rane meg. De brukte pistol, men selv om jeg var dobbelt så gammel som dem startet jeg jeg å slåss tilbake samtidig som jeg begynte å skrike for å vekke oppmerksomhet. Taperne ga opp og stakk av. Mao det er mennesker som er villig til å rane en person som har «usle 5000 kroner i kontanter» gjennom å forsøke å utøve ran. Jeg ber ikke om sympati. Jeg skriver denne meldingen for å advare andre medlemmer på forumet. Samtidig vet jeg at dersom jeg anmelder dette vil saken sannsynligvis bli henlagt med det utfall at jeg blir bøtelagt for forsøk på kjøp av seksuelle tjenester. Ransforsøket var mislykket. Men etter hendelsen som jeg selv følte at jeg tok med fatning dro jeg til Hønefoss sentrum for å ta noen øl på pubene. De prisene som de opererte med er hinsides enhver fornuft. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg