Gå til innhold

Facebook sexkjøp


Gjest

Anbefalte innlegg

Celin,...les hva som er skrevet før, ja de fleste som bli stoppet av politiet på vei ut av en prostituerts leilighet vet at bevisbyrden ligger hos politiet og at det er vanskelig for politiet å skaffe bevis, når både kunde og selger ikke vil innrømme noe, MEN pga den belastningen og publisitet o.l det medfører å ta det til retten så tørr de aller fleste ikke gjøre det, og dette vet politiet, og dette utnytter de for det det er verdt, ....for de vet i likhet med personen som er stoppet at det da er 'lettere' for personen å betale 25K og bli ferdig med det enn å måtte møte opp i retten og komme med en god bortforklaring.

Vis gjerne til konkrete saker/tilfeller (hvis du har) der dette ikke stemmer.

Eller kan du legge frem konkrete saker som politiet har fremmet for retten tiltross for at kjøper og selger nekter. Tror ikke du finner den. Horekunder er lettskremte og har dårlig samvittighet. Ikke vanskelig å presse tilståelsen ut av denne gruppen. I det gamle forummet skrev jeg om at jeg ble hekta da jeg kom ut fra en gledespike. De tok meg og de stormet inn til gledespiken. Ingen tilståelse fra meg og heller ikke fra henne til tross for at det åpenbart lå helt klart i lufta at hun drev med sexsalg. De spurte hva jeh hadde gjordt der og fikk til svar at jeg hadde drukket kaffe. Det samme svarte hun. Det er å bemerke at det på hotellrommet sto to tomme kaffkopper. Tro det den som vil, men har ikke hørt noe mer om dfenne saken til tross for at det i lare ordelag ble sagt at saken skulle ende i retten. Tror at de valgte ikke å skrive noe om dette. Hadde de reist sak så ville jeg sikkert ha hørt noe. Ingen bevis = ingen sak. Her gjelder det å nekte.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • spenning1

    10

  • Administrator

    7

  • footman

    7

  • Satyr

    4

Celin,...les hva som er skrevet før, ja de fleste som bli stoppet av politiet på vei ut av en prostituerts leilighet vet at bevisbyrden ligger hos politiet og at det er vanskelig for politiet å skaffe bevis, når både kunde og selger ikke vil innrømme noe, MEN pga den belastningen og publisitet o.l det medfører å ta det til retten så tørr de aller fleste ikke gjøre det, og dette vet politiet, og dette utnytter de for det det er verdt, ....for de vet i likhet med personen som er stoppet at det da er 'lettere' for personen å betale 25K og bli ferdig med det enn å måtte møte opp i retten og komme med en god bortforklaring.

Vis gjerne til konkrete saker/tilfeller (hvis du har) der dette ikke stemmer.

Eller kan du legge frem konkrete saker som politiet har fremmet for retten tiltross for at kjøper og selger nekter. Tror ikke du finner den. Horekunder er lettskremte og har dårlig samvittighet. Ikke vanskelig å presse tilståelsen ut av denne gruppen.

Nei, akkurat ! det er jo det jeg skriver, ingen tørr møte i retten...les før du svarer da Toffe !

Noen ganger tror jeg du har all blodet ditt i kukken din og ikke noe i hodet ;-)

Lenke til kommentar

Nei, akkurat ! det er jo det jeg skriver, ingen tørr møte i retten...les før du svarer da Toffe !

Jo der er avholdt noen få rettsaker. Påtalemyndighetene vant. Den såkalte kunden tapte.

De fleste enten de er skyldig eller ikke legger seg flat for de har mer å tape på en rettssak. Er du enslig, ensom, uten jobb, lever på NAV. Bor et sted ingen bryr seg. Da kan du stritte i mot.

Men mitt råd etter de erfaringer som er høstet er. Skaff deg en advokat før det skjer noe. Ha telefon nr til denne advokaten og når politiet banker på døra. Ikke husk noe men si du må snakke med din advokat først. Politiet hater advokater. Er du ikke tatt med buksa nede så smyger du unna. Advokaten din får innsyn i politiets såkalte beviser og kan bedømme om dette holder i en rett. De som jeg har vært i kontakt med som ordnet seg på den måten gikk fri, politiet hadde ingen sak. Alle de andre måtte betale. Ja det koster men hva er alternativet? Men obs. Du er dermed i søkelyset og de som gikk fri der leitet politiet med lys og lykt for å få noe på de. jeg vet at en av dem måtte inn til flere forhør i andre saker uten at de fikk noe på han. ( tror jeg da ).

Lenke til kommentar

Nei, akkurat ! det er jo det jeg skriver, ingen tørr møte i retten...les før du svarer da Toffe !

Jo der er avholdt noen få rettsaker. Påtalemyndighetene vant. Den såkalte kunden tapte.

De fleste enten de er skyldig eller ikke legger seg flat for de har mer å tape på en rettssak. Er du enslig, ensom, uten jobb, lever på NAV. Bor et sted ingen bryr seg. Da kan du stritte i mot.

Men mitt råd etter de erfaringer som er høstet er. Skaff deg en advokat før det skjer noe. Ha telefon nr til denne advokaten og når politiet banker på døra. Ikke husk noe men si du må snakke med din advokat først. Politiet hater advokater. Er du ikke tatt med buksa nede så smyger du unna. Advokaten din får innsyn i politiets såkalte beviser og kan bedømme om dette holder i en rett. De som jeg har vært i kontakt med som ordnet seg på den måten gikk fri, politiet hadde ingen sak. Alle de andre måtte betale. Ja det koster men hva er alternativet? Men obs. Du er dermed i søkelyset og de som gikk fri der leitet politiet med lys og lykt for å få noe på de. jeg vet at en av dem måtte inn til flere forhør i andre saker uten at de fikk noe på han. ( tror jeg da ).

Det du snakker om Kanon er ikke rene sexkjøp saker. Det er som du selv har skrevet tidliogere i forbindelse med adre straffbare handlinger.

Lenke til kommentar
Celin,...les hva som er skrevet før, ja de fleste som bli stoppet av politiet på vei ut av en prostituerts leilighet vet at bevisbyrden ligger hos politiet og at det er vanskelig for politiet å skaffe bevis, når både kunde og selger ikke vil innrømme noe, MEN pga den belastningen og publisitet o.l det medfører å ta det til retten så tørr de aller fleste ikke gjøre det, og dette vet politiet, og dette utnytter de for det det er verdt, ....for de vet i likhet med personen som er stoppet at det da er 'lettere' for personen å betale 25K og bli ferdig med det enn å måtte møte opp i retten og komme med en god bortforklaring.

Vis gjerne til konkrete saker/tilfeller (hvis du/dere har) der noen som er blitt stoppet på vei utfra en prostituerts leilighet, og politiet ikke har noen håndfaste bevis, og har tatt det til retten og blitt frikjent, eller ikke blitt dømt eller hva det skal kalles, er ikke så inne i de juridiske termer, men du/dere skjønner sikkert hva jeg mener.

Jeg hadde en kunde som fortalte at han hadde blitt stoppet, han nektet og saken kom aldri til rete, manglende bevis.

Så nekter du, så kommer det ikke til retten, de har ikke nok bevis til å kjøre så langt, så vips så er penger spart ;) Bruk heller noen kroner på advokat, om så, men nekt. skal mye til uansett for å bli dømt, og det veit politiet

Lenke til kommentar
........men de kommer til å gjøre alt de kan for å trakassere kunden og ødelegge familien, evt jobb/stillingen hans.

Tror ikke de kan gjøre det. De har tross alt gtaushetsplikt og dersom det er bevist at denne er brutt har de en kjempeutfordring

Lenke til kommentar
De har vel hjemmel for å innhente opplysninger som å hente datautstyr hjemme og på jobb.....sende brev i "firmakonvolutt" osv. Det er vel ille nok for de fleste......

Her blander du kortene. Straffeprosessens regler i. Ransaking/beslag gjelder. Av dette følger ingen brev i postkassa. Dersom vilkårene er tilstede får du besøk på døra.

Lenke til kommentar

Når noen hevder at dette kun er i forbindelse med andre straffbare handlinger så er det beklageligvis feil. For en tid siden, tre - fire år tenker jeg, ble en eldre herre i Vestfold forært 30 lapper i straff for han hadde nektet for å ha kjøpt sex og dermed ble det rettssak. Så kom alle de andre utgiftene på toppen. Politiet vant. Det samme skjedde med en i Oslo som ble spurt om skyss hjem av ei av byens damer. En godt over 80 år gammel mann og kanskje over knulle alder. De to ble stoppet og han nektet for at han hadde til hensikt å kjøpe sex, bare slo ihjel tid med å se på trafikken på strøket. Full pott pluss 5 ekstra pluss omkostningene.

Så var det her i Telemark, utenom andre straffbare handlinger involvert. Et hus i Landgangen der det tidligere bodde en eldre herre ( jeg vet det for jeg har kjørt han i fra sykehuset og hjem i taxi ) ble satt under spaning da der bodde ei jente, omreisende sådan, som solgte sex. Hun ble hanket inn, hadde jo ikke gjort noe ulovlig. Hennes kunder som besøkte henne under spaningsperioden ble oppringt og tatt inn til forhør. De som nektet for å ha kjøpt sex ble satt på "overvåkningslistet" for de skulle bøtelegges. Jenta nektet for å ha solgt sex til noen men de som la seg flat ( trussel og lokkemetoden ) fikk bot. 20000 for å ha innrømt sexkjøp. De som havnet på lista ble ved neste korsvei tatt inn som mistenkt i andre sexkjøp saker og jeg vet et minst 2 av dem ble bøtelagt. Har regelmessig kontakt med en av de to. Så til Maria med sine 16 bøtelagte. Klage i fra nabo til hekkestedet, der det solgt sex. Politiet rigger seg til, fotograferer de som går ut og inn i den gården. Rykker inn og tar beslag i telefonene til Maria. Resultat 16 bøter. Anklage om menneskehandel og hallikvirksomhet ble frafalt i retten. Dette er toppen av isfjellet som jeg vet om. Jeg mener bestemt at ingen av disse var innblandet i Thea saken der politiet fengslet den såkalte psykiske utviklingshemmede jenta med brev og besøksforbud i 7 uker ( har det i fra henne selv ) delvis på glattcelle. Når de så rykker ut i avisen så har menn utnyttet denne utviklingshemmede jenta på 20 år men selv kan de sperre henne inne i 7 uker delvis på glattcelle helt ustraffet. Saken i mot henne ble frafalt av retten. De menn som politiet ikke fikk noe på i Thea saken ble forsøkt og dradd inn i neste sexkjøpssak der ei stoffmissbrukerske ble brakt inn for stoffsalg, da de var på hennes telefon eller venneliste. Pluss at konene deres fikk brev i postkassa med politiets logo og stempel. Men tiden har jo gått og jeg måtte av helsemessige årsaker slutte å kjøre taxi for halvannet år siden. Der forsvant en stor informasjonskilde. Mine bekjente innen etaten er også pensjonister så der er informasjonskanalen vekk. Da er det kun de menn som fremdeles kjøper og som jeg har kontakt med som av og til kommer med opplysninger. Så mye av det jeg vet har nok, eller vil nok, gå ut på dato.

Lenke til kommentar
........men de kommer til å gjøre alt de kan for å trakassere kunden og ødelegge familien, evt jobb/stillingen hans.

Tror ikke de kan gjøre det. De har tross alt gtaushetsplikt og dersom det er bevist at denne er brutt har de en kjempeutfordring

Ja det kan du si til Spenning som fikk postkassa full av brev med politiets stempel og logo når de viste at Herr Spenning jobbet i utlandet i flere uker ad gangen. Er det rart at han i dag er skilt?

Ikke kom å si at politiet er hensynsfull. Jeg har sittet i min taxi å sett på hvordan politiet provoserer fulle ungdommer for å lage bråk så de kan bure dem. Toppen syntes jeg det var da en pensjonert lensmann satte seg inn i forsetet, kona bak, og skulle hjem. - Se på henne der, se på henne. Hun er en skam for etaten. Jeg hadde kjørt de ungene hjem i min tid og levert de til mamma. Nå , bare på full fanskap, provoserer hun til bråk og ødelegger de ungdommenes fremtid. Utestenger de i fra en rekke jobber, se på de nå ! Så måtte vi kjøre mens politiet buret to - tre unge gutter og ei jente i 18 årsalder. Sted. Jernbanegaten. Park. Porsgrunn. Sist i Mai 2015.

Lenke til kommentar
De har vel hjemmel for å innhente opplysninger som å hente datautstyr hjemme og på jobb.....sende brev i "firmakonvolutt" osv. Det er vel ille nok for de fleste......

Her blander du kortene. Straffeprosessens regler i. Ransaking/beslag gjelder. Av dette følger ingen brev i postkassa. Dersom vilkårene er tilstede får du besøk på døra.

......og da vet hele bydelen det.................

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...