Gå til innhold

Facebook sexkjøp

Gjest

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• spenning1

10

• Administrator

7

• footman

7

• Satyr

4

Ja du kan bli straffeforfulgt. Det er like straffbart å forsøke og skaffe seg sex mot vederlag som å ha kjøpt, det viser bøter som blant annet er skrevet ut her i Telemark. Det er ikke prøvd for retten for politiet bruker lokke og trusselmetoden ( som de påstår de ikke gjør og er livende redd for å blir fersket på dette med lyd og bilde ). Godtar du vår påstand så skal vi se i nåde til deg men godtar du ikke vår påstand så kommer vi til å lage et lite helvete for deg ..noe i den duren.

Ref:, De som hadde advokat i ryggen med påfølgende intet straffbart påvist, der kom sakspapirene hjem i posten med politiets stempel så kona kunne åpne den.

NB: En av dem skriver av og til her og ble skilt i kjølvannet av det brevet.

Lenke til kommentar

Det er relativt mange jenter som "averterer" sine tjenester på Facebook. Det ha det vært i mange år. Hvor mange som er tatt ? Hvor mange som er truet? Man kan lese om det, men hva er realitetene?

Lenke til kommentar
Det er relativt mange jenter som "averterer" sine tjenester på Facebook. Det ha det vært i mange år. Hvor mange som er tatt ? Hvor mange som er truet? Man kan lese om det, men hva er realitetene?

Mange? 10, 100 ...? Nå er jeg "venn" med ganske mange eskorter pluss noen til på FB. Det er ingen som averterer, noen er det mulig å gjøre avtaler med.

Det finnes en gruppe :" tjenester tilbys", men der skjer det lite eller ingenting.

Det dukker opp annonser fra utenlandske eskorter,men disse forsvinner ganske fort.

Lenke til kommentar
Uansett er det overraskende å se alle karene som har ekte profil og en drøss med gledespiker blant vennene sine. Da er man sårbar om piken er fake eller koko.

Med litt søk her og der så finner du mange - les gjerne "averterer" Det er ikke alle gledespiker som er på RE eller i dette forummet - som enkelte tror.

Lenke til kommentar
Uansett er det overraskende å se alle karene som har ekte profil og en drøss med gledespiker blant vennene sine. Da er man sårbar om piken er fake eller koko.

Dette er en av grunnene til at jeg ikke er på facebook. Der dukket opp allslags "forbindelser" som jeg ikke ønsker å ha assosiert med min profil. Det er tryggest å holde seg unna facebook og lignende "sosiale" media.

Jeg forstår ikke hvordan de finner koblingen, da jeg er svært forsiktig med å spre informasjon om min identitet på nettet. Men om facebook er farlig, så anser jeg BankID til å være farligere. Det går imot alle gode prinsipper om å holde registere fra hverandre. Så jeg oppfordrer alle som har BankID til å slutte å bruke det. Da blir det automatisk fjernet i løpet av et år.

Lenke til kommentar

Dette er en av grunnene til at jeg ikke er på facebook. Der dukket opp allslags "forbindelser" som jeg ikke ønsker å ha assosiert med min profil. Det er tryggest å holde seg unna facebook og lignende "sosiale" media.

Jeg forstår ikke hvordan de finner koblingen, da jeg er svært forsiktig med å spre informasjon om min identitet på nettet. Men om facebook er farlig, så anser jeg BankID til å være farligere. Det går imot alle gode prinsipper om å holde registere fra hverandre. Så jeg oppfordrer alle som har BankID til å slutte å bruke det. Da blir det automatisk fjernet i løpet av et år.

Slapp av FB isolert sett er ikke det verste; det verste er hvordan FB og andre verktøy greier å koble sammen identer på kryss og tvers :shock:

Lenke til kommentar
Jeg tror det er mulig, men risikoen er minimal. Dere har jo ikke avtalt noe og møtet er derfor ikke gjennomført

Dessuten så var det hun som spurte meg om jeg ville betale 1000 kr for et møte med henne.

Ikkesant. Da hadde jeg i hvertfall ikke fryktet noe hvis jeg var deg. Men du bør ta vare på samtalen sånn for sikkerhetsskyld, så har du bevis på at det var hun som spurte deg og at det ikke var omvendt.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er mulig, men risikoen er minimal. Dere har jo ikke avtalt noe og møtet er derfor ikke gjennomført

Dessuten så var det hun som spurte meg om jeg ville betale 1000 kr for et møte med henne.

Ikkesant. Da hadde jeg i hvertfall ikke fryktet noe hvis jeg var deg. Men du bør ta vare på samtalen sånn for sikkerhetsskyld, så har du bevis på at det var hun som spurte deg og at det ikke var omvendt.

Vær så snill; ikke begynn med det derre paranoide babbelet om at noen følger dokker på FB :o ingen gidd å bry seg og ingen gidd å prioritere slikt.

Lenke til kommentar
Gjest paal_erik_68
Der dukket opp allslags "forbindelser" som jeg ikke ønsker å ha assosiert med min profil.

Det er sant, har fått noen aha opplevelser om "venner du muligens kjenner" på FB.

Lenke til kommentar
Vær så snill; ikke begynn med det derre paranoide babbelet om at noen følger dokker på FB :o ingen gidd å bry seg og ingen gidd å prioritere slikt.

Kanskje det kunne vært greit å konferere med Edward Snowdon om sånt.

Lenke til kommentar

Kanskje det kunne vært greit å konferere med Edward Snowdon om sånt.

Man er sikkert tema ved Putins frokostbord, ganske så klart :shock:

Lenke til kommentar
Ja du kan bli straffeforfulgt. Det er like straffbart å forsøke og skaffe seg sex mot vederlag som å ha kjøpt, det viser bøter som blant annet er skrevet ut her i Telemark. Det er ikke prøvd for retten for politiet bruker lokke og trusselmetoden ( som de påstår de ikke gjør og er livende redd for å blir fersket på dette med lyd og bilde ). Godtar du vår påstand så skal vi se i nåde til deg men godtar du ikke vår påstand så kommer vi til å lage et lite helvete for deg ..noe i den duren.

Politiet på Grenland er noe for seg selv, skjønner man - både ut i fra dine beretninger, og litt annet jeg har sett.

Det du skriver er nok ytterst lite relevant for hvordan politiet jobber i de store sexkjøpsbyene: Oslo, Bergen, Stavanger.

Men i småby-Norge finnes det nok flere drittdistrikter a la det du er underlagt.

Lenke til kommentar

Hvordan kom du i kontakt med denne 18-åringen på facebook.. ? Jeg går ut i fra at du ikke er i den aldersgruppen selv (korriger meg om jeg tar feil).

Fant du henne i en slags gruppe, eller var hun en av disse søte ansiktene som sender venneforespørsler på måfå?

(Jeg får opptil flere slike ukentlig, men nesten alle er utenlandske og jeg legger ingen sånne åpenbare falske profiler til.)

Lenke til kommentar

Politiet på Grenland er noe for seg selv, skjønner man - både ut i fra dine beretninger, og litt annet jeg har sett.

Det du skriver er nok ytterst lite relevant for hvordan politiet jobber i de store sexkjøpsbyene: Oslo, Bergen, Stavanger.

Men i småby-Norge finnes det nok flere drittdistrikter a la det du er underlagt.

Skal ikke underslå at de er noe for seg selv men jeg tror Trondheim er like mye plaget. Alt er jo opp til politimester. Den forrige politimeteren her fikk jo sparken, det vil si ny jobb, men hun nye er ikke noe bedre i så måte bortsett i fra at hun blander seg ikke i politiske saker. Da er du ferdig i neste runde. Nå kan ikke jeg plages personlig lengre for. 1: Jeg har ordnet meg med ei fast dame. 2: Jeg kjører ikke taxi lengre så den infokanalen er død. 3: Helsa og bosted låser jeg mer og mer til gård og grund. 4: Mine kontakter innen etaten er alle pensjonerte. Ja selv avdelingslederen jeg kjente på Kripos er pensjonert ( tjukke slekta til fruen ) og en av de dyktigste etterforskerne der er pensjonert, ja selv kona hans er nå pensjonist og flyttet hjem til Grenland. Og det er vel ikke lenge før sjefen sjøl blir pensjonist. ( Vet hvor han bor, kjente foreldra, mor lever, og bror hans. ) Fordelene og bakdelene i å bo i et slikt distrikt med bare 100000 innbyggere er at en kjenner så alt for mange på godt og vondt. Men alle dere andre må bare slite med problemet. Et tips om hvordan systemet virker. Sett deg inn i Amerikansk narkotikapolitikk og fengselsvesen.

Lenke til kommentar

Har noen politi kompiser. jeg spurte de en gang om prioritering når det gjaldt å jakte på horekunder i deres distrikt. Veldig lav prioritet sa de. Kun ved direkte henvendelse fra hotell eller de prostituerte selv. Det gjenspeiler seg også i botstatistikken. Hvert distrikt har vel hver sin måte å håndtere sitt håpløse lovverk på.

Raillhund

Lenke til kommentar
Har noen politi kompiser. jeg spurte de en gang om prioritering når det gjaldt å jakte på horekunder i deres distrikt. Veldig lav prioritet sa de. Kun ved direkte henvendelse fra hotell eller de prostituerte selv. Det gjenspeiler seg også i botstatistikken. Hvert distrikt har vel hver sin måte å håndtere sitt håpløse lovverk på.

Raillhund

Tror dette stemmer ganske bra. En eskorte jeg kjenner ganske godt sier at hun ved et par anledninger i 2 forskjellige byer her nede i sør har blitt oppsøkt av politiet. De har sjekket flybilletter etc, tydelig på jakt etter bakmenn og organisatorer. Var overhodet ikke interessert i kunder. Når de forstod at hun var selvstendig så forsvant de, og hun så ikke mer til dem. Ikke ble hun kastet ut av hotellene heller, selv om politiet tydelig visste at hun hadde hatt kunder der.

Lenke til kommentar
Der dukket opp allslags "forbindelser" som jeg ikke ønsker å ha assosiert med min profil.

Det er sant, har fått noen aha opplevelser om "venner du muligens kjenner" på FB.

Nå var ikke det sitatet hentet fra meg, som det ser ut som, men det er greit :P

Lenke til kommentar
Slapp av FB isolert sett er ikke det verste; det verste er hvordan FB og andre verktøy greier å koble sammen identer på kryss og tvers :shock:

Ja, det er ganske nifst.

Kan være fordi nr og e-post adresser som blir brukt for å opprette Div kontoer, registreres og "kommuniserer" med hverandre når du oppretter en annen brukerprofil, pluss at når du foreksempel bruker Facebook appen så legges automatisk inn de du har som kontakter i telefonen ( ikke at du har de som venner men at du kan legge de til) også har vi det gående Hehe litt rotete skrevet

Lenke til kommentar
Kan være fordi nr og e-post adresser som blir brukt for å opprette Div kontoer, registreres og "kommuniserer" med hverandre når du oppretter en annen brukerprofil, pluss at når du foreksempel bruker Facebook appen så legges automatisk inn de du har som kontakter i telefonen ( ikke at du har de som venner men at du kan legge de til) også har vi det gående Hehe litt rotete skrevet

Det er sikkert riktig, men når man bruker forskjellige navn, epost-adresser og nummer, og det kobles likevel, begynner det å bli skummelt. Profiler man aldri har hatt noe med å gjøre, og ikke engang har felles kjente, dukker opp som "folk du kanskje kjenner", og til og med får venneforespørsler fra. Det er IKKE greit.

Lenke til kommentar