Gummislave Skrevet Søndag klokken 13:01 Share Skrevet Søndag klokken 13:01 Jeg ser etter en ny fast i Trondheim. Noen som vet om gode kandidater? 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Søndag klokken 14:16 Share Skrevet Søndag klokken 14:16 På 30.3.2025 den 13.01, Gummislave skrev: Jeg ser etter en ny fast i Trondheim. Expand Dette fortoner seg mest som et skudd i mørket. Jeg tror ikke noen gidder å lese igjennom postene dine for å finne ut av hva du liker osv., tror du må være litt mere spesifikk i ønsker, eller hvem du tidligere har datet for å få respons her inne. 1 Siter Lenke til kommentar
Gummislave Skrevet Søndag klokken 16:10 Forfatter Share Skrevet Søndag klokken 16:10 På 30.3.2025 den 14.16, nelson2 skrev: Dette fortoner seg mest som et skudd i mørket. Jeg tror ikke noen gidder å lese igjennom postene dine for å finne ut av hva du liker osv., tror du må være litt mere spesifikk i ønsker, eller hvem du tidligere har datet for å få respons her inne. Expand Godt poeng. Ideelt sett 30-40, normal kropp, gjerne litt kinky. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg