bubba Skrevet Fredag klokken 21:56 Share Skrevet Fredag klokken 21:56 Hei! Hvis man skulle prøvd seg på en trekant her i Oslo med to jenter, hvem er å anbefale da? Får veldig få treff på RE. 2 Siter Lenke til kommentar
vikingen Skrevet Lørdag klokken 09:20 Share Skrevet Lørdag klokken 09:20 (endret) Hei. Ble kontaktet på snap og tilbudt trekant med henne og mammaen: k*********d.9* Ble usikker da hun var veldig pågående, og prisene veldig lave, så jeg takket nei 😌😌 Hvis noen har fått klaff her, vennligst gi tilbakemelding 😉 Endret Lørdag klokken 09:57 av vikingen Anonymisert 1 Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Lørdag klokken 12:05 Share Skrevet Lørdag klokken 12:05 2 timer siden, vikingen skrev: Hei. Ble kontaktet på snap og tilbudt trekant med henne og mammaen: k*********d.9* Ble usikker da hun var veldig pågående, og prisene veldig lave, så jeg takket nei 😌😌 Hvis noen har fått klaff her, vennligst gi tilbakemelding 😉 Jeg gir opp. Tror du virkelig...? Tror du??? 4 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Lørdag klokken 12:12 Share Skrevet Lørdag klokken 12:12 6 minutter siden, Otono skrev: Jeg gir opp. Tror du virkelig...? Tror du??? Kåte mannfolk er ekstremt lettlurte 😄 5 Siter Lenke til kommentar
vikingen Skrevet Lørdag klokken 12:39 Share Skrevet Lørdag klokken 12:39 Scam? Ja😌 3 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Søndag klokken 14:22 Share Skrevet Søndag klokken 14:22 På 29.3.2025 den 10.20, vikingen skrev: Hei. Ble kontaktet på snap og tilbudt trekant med henne og mammaen: k*********d.9* Ble usikker da hun var veldig pågående, og prisene veldig lave, så jeg takket nei 😌😌 Hvis noen har fått klaff her, vennligst gi tilbakemelding 😉 Svig Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet 17 timer siden Share Skrevet 17 timer siden Jeg kunne tenkt meg mer enn trekant. Har fått 2 damer samtidig et par ganger. Liker faktisk bare ei av gangen. Det var ikke så spesielt å pule med A for så å skifte til B. Så var det ei Thai som bommet på avtale. Da sto en i døra, en sto i dusjen, han var ferdig, jeg sto i gangen og en lå på hullet. Den der kunne jeg tenkt meg en gang til. Knulle i serie, ikke GB der vi står og ser på at han første får tømt seg inne i henne. Men en lå på hullet og vi andre satt i stua. En etter en aleine med dama. Når A var ferdig så kunne B komme og når B var tom så var det C sin tur og til slutt D. Trekk lodd om rekkefølge og se hvordan det går om en ikke sier - jeg vil være den siste. Men å få til slikt er ikke enkelt å få til selv om hun soper inn en del penger. 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg