Gå til innhold

Nahomi

Langbein

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, Langbein skrev:

Hun er i min by nå og det frister absolutt med et besøk.

Det er visst mange som frister @Langbein for tiden. ta deg et wienerbrød og en kopp kaffe og tenk deg godt om.

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
1 time siden, nelson2 skrev:

Det er visst mange som frister @Langbein for tiden. ta deg et wienerbrød og en kopp kaffe og tenk deg godt om.

He he. Jeg har en fridag idag, så planen er faktisk å ta meg en tur ut på cafe snart for en kopp kaffe og et wienerbrød 😀  Men jeg har ingen planer om å tenke meg godt om, det er allerede gjort. Et vanskelig valg å velge ut hvem man skal besøke, siden det er så mange flotte gledespiker i byen min. Men jeg har valgt meg ut å treffe Nahomi. Det var bildene av henne på RE som gjorde utslaget. Så håper man bare at bildene er av henne. Rapport kommer selvsagt etter besøket. Fant ingen anmeldelser av henne noen steder. Jeg får ta en for laget. Ønsk meg lykke til 😀 

Endret av Langbein
  • Like 6
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
8 minutter siden, nelson2 skrev:

Det vises også at figuren hennes er litt pyntet på i noen av bildene.

Å, hvor ser du det? Brystene? Hvilke av bildene ser du det på?

Endret av Langbein
  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde valget mellom Nahomi og Linda Negra som også er i byen min nå. Jeg valgte meg Nahomi istedet for Linda Negra.

Håper jeg har valgt rett 😀 

• Like 3
Lenke til kommentar

Vet ikke om bildene er tatt i Colombia, men tror ikke de har så dårlige fagfolk der. Du ser det i forhold til dørkarmer, lister, fliser på badet,  trekkt litt sammen i midje, laget "finere" buer over hofter osv, her f.eks. se på gulvlista til venstre for midje/hofter

176547_sexy_hot_nahomi_402e5efc_ededda6b.jpg

• Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

Å, hvor ser du det?

Btw, når du først spør, så er dette det værste av fotoshop jeg har sett, ikke gjort forsøk på å "glatte det til" heller, og alle kommentarene berømmet riktigheten av bildene, 

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
43 minutter siden, nelson2 skrev:

Vet ikke om bildene er tatt i Colombia, men tror ikke de har så dårlige fagfolk der. Du ser det i forhold til dørkarmer, lister, fliser på badet,  trekkt litt sammen i midje, laget "finere" buer over hofter osv, her f.eks. se på gulvlista til venstre for midje/hofter

176547_sexy_hot_nahomi_402e5efc_ededda6b.jpg

Betaler mænd virkelig för det?

Lenke til kommentar

Til de som lurer. Det ble ikke besøk hos Nahomi likevel. Jeg valgte i siste liten heller å treffe  Linda Negra. Besøket avlagt idag. Rapport kommer senere.

• Like 1
  • Thanks 5
Lenke til kommentar