Otono Skrevet Mars 27 Share Skrevet Mars 27 (endret) Hva forventer dere rundt avtalt tid, alarmer, "klokkekikking", det hele? Når dere booker 1 time, forventer dere mer enn 1 time? Jeg opplevde en gang en ny kunde som var totalt opphengt i "klokkekikking". Han spurte via WhatsApp om jeg var en klokkekikker, og med en gang han kom inn døren ble jeg spurt 3-4 ganger om jeg var en klokkekikker. Nei, sa jeg. Han fikk god tid på badet, noe å drikke, samt en hyggelig samtale før vi begynte og alarmen ble satt på 60 minutter. Dette er en stille alarm som kun vibrerer svakt når tiden er ute. Likevel ble jeg møtt med et blikk som om jeg hadde forrådt ham da jeg fortalte at det var på tide å avslutte. Jeg mener at når en eskorte forteller deg tiden er over, så bør du vise høflighet og selv ta initiativ til å kle på deg/gå på badet og avslutte besøket. Så mange ganger har jeg blitt møtt med et tomt blikk og "Ok" når jeg sier tiden er over, og forsøk på å bli lenger enn avtalt. Selv om du "bare" vil snakke og ikke forventer mer intimitet, så er det verdifull tid du stjeler. Det er lite hyggelig å måtte fortelle noen "Nå må du dra hjem" fordi de nekter å ta hintet. En annen ting å huske på: Om du insisterer (selv etter hinting) på å bruke veldig lang tid på forspill og å tilfredsstille eskorten, må du forstå at du får mindre tid til deg selv. Endret Mars 27 av Otono 5 1 1 Siter Lenke til kommentar
nappe nappe Skrevet Mars 27 Share Skrevet Mars 27 Respekt for tiden bør gå begge veier. Det er helt sikkert mange kunder som prøver å dra ut tiden, og mange eskorter som prøver det motsatte. Ingen av delene er greit. Det er helt innafor å sette på en alarm som sier fra når tiden er ute, eller litt før, så man kan forberede seg på å avslutte. En time er en time både for kjøper og selger. 6 2 Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Mars 27 Forfatter Share Skrevet Mars 27 9 minutter siden, nappe nappe skrev: Respekt for tiden bør gå begge veier. Det er helt sikkert mange kunder som prøver å dra ut tiden, og mange eskorter som prøver det motsatte. Ingen av delene er greit. Det er helt innafor å sette på en alarm som sier fra når tiden er ute, eller litt før, så man kan forberede seg på å avslutte. En time er en time både for kjøper og selger. Jeg forstår godt at noen som har 30/60 minutters avtale setter alarm 5-10 minutter før. Kunder liker ofte å holde seg så lenge som mulig, og risikerer å ikke rekke det de kom for... så da må man si ifra. 1 2 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Mars 27 Share Skrevet Mars 27 Jig kan huske at der ute i din annonce står at kunden har tid til at gå i bad før og efter service!! betyder det 70 min? et brusebad 5 min før starttidspunktet og 5 min efter sluttidspunktet. Hvis din kunde betaler for 60 minutter, bør servicen ikke være på 50 minutter. Hvordan fungerer det hjemme hos dig? Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 27 Share Skrevet Mars 27 Problemet er alle "rushere" som vil bare se deg ut av døra og få deg ferdig så fort som mulig. Det ødelegger stemningen, og man har da to grunner til å stikke tidligere. Er ikke ofte jeg "henger rundt" og prater etter jeg er ferdig, har andre ting å gjøre. Blir jeg ikke ferdig etter tilmålt tid så går jeg, eller betaler for mer tid hvis det er mulig. Forstår ikke hvorfor noen skal bli mer enn tiden de har betalt for, det blir som å stjele i butikken. Men du er jo også i det øvre segmentet @Otono, så kanskje noen forventer mer av "alt", inkl. tid? Jeg forventer at eskorten starter klokka når jeg kommer, er heller ikke sur hvis jeg er forsinket og klokken startet ved avtalt tid. Forventer også at moroa er over 5 minutter før avtalt tid så jeg har tid til en rask dusj og kle på meg. 6 Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Mars 27 Forfatter Share Skrevet Mars 27 Akkurat nå, Amir30 skrev: Jig kan huske at der ute i din annonce står at kunden har tid til at gå i bad før og efter service!! betyder det 70 min? et brusebad 5 min før starttidspunktet og 5 min efter sluttidspunktet. Hvis din kunde betaler for 60 minutter, bør servicen ikke være på 50 minutter. Hvordan fungerer det hjemme hos dig? Det er ekstra tid på badet, jeg stresser ikke med det, noen kunder er jo litt søte når de leker spa og begynner å vaske håret og synge i dusjen og alt mulig. Det er fint å ha litt alenetid på badet så de rekker å bli komfortable med stedet og fordøye alt av inntrykk. Tar det over 15-20 minutter spør jeg om det går bra der inne som et lite hint. 1 3 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Mars 27 Share Skrevet Mars 27 (endret) 15 minutter siden, Otono skrev: Det er ekstra tid på badet, jeg stresser ikke med det, noen kunder er jo litt søte når de leker spa og begynner å vaske håret og synge i dusjen og alt mulig. Det er fint å ha litt alenetid på badet så de rekker å bli komfortable med stedet og fordøye alt av inntrykk. Tar det over 15-20 minutter spør jeg om det går bra der inne som et lite hint. Så meget tid i badet hos en eskortepige spild af tid öch penge!! 60min är 60min at synge är det dummeste jig nogensinde har hørt -[mindre bullshit og mere sex]- Du har dine kunder forelskede det är ikke godt!!! Hvornår inviterer du mig? Jig har ikke set dig siden august ^^ ^^ Jig minder dig om at du efterlod mig på gaden to gange!!! Endret Mars 27 av Amir30 I dæg? Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Mars 27 Forfatter Share Skrevet Mars 27 22 minutter siden, Amir30 skrev: Så meget tid i badet hos en eskortepige spild af tid öch penge!! 60min är 60min at synge är det dummeste jig nogensinde har hørt -[mindre bullshit og mere sex]- Du har dine kunder forelskede det är ikke godt!!! Hvornår inviterer du mig? Jig har ikke set dig siden august ^^ ^^ Jig minder dig om at du efterlod mig på gaden to gange!!! Du har ikke råd, og jeg har aldri møtt deg. 1 7 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 27 Share Skrevet Mars 27 Diskre tidtaking er å foretrekke. Jeg synes også at det er helt greit at eskorten sier i fra at "timen" er over ca 10 min før. Det er ikke alltid jeg dusjer på slutten, foretrekker å gjøre det hjemme, og da er jeg ute av døra 5-10 min før tida er omme. Det er også helt greit. Det som ikke er greit, er at eskorten til stadig titter på mobilen for å sjekke tida. Det er distraherende. 5 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 27 Share Skrevet Mars 27 1 time siden, Chen skrev: Det som ikke er greit, er at eskorten til stadig titter på mobilen for å sjekke tida. Det er distraherende. Eller å svare på WA. Var med ei dame som måtte unnskylde seg pga "moren" ringte, det er ikke helt greit. 2 4 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Søndag klokken 17:25 Share Skrevet Søndag klokken 17:25 På 27.3.2025 den 14.18, Otono skrev: Du har ikke råd, og jeg har aldri møtt deg. jig har råd til det !!!! Du arbejdede kun i weekenden på hotellet mens du ledte efter en lejlighed at flytte ind i byen ^^ ^^ NB [Jig kan fortsætte] Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Mandag klokken 22:43 Share Skrevet Mandag klokken 22:43 Tid ja 😂😂 åååh for et abstrakt begrep 😅 Noen overstiger alltid tiden, mens andre er godt innafor. Selv opererer jeg i 2 ulike moduser for tiden. Likt for begge er at de betaler for tiden min, ikke for det vi gjør. Dermed holder vi også kunden på riktig side av loven også. Men én regel viker jeg aldri fra. Bookes jeg for mindre enn én time, går det aldri over tiden. Reserveres jeg for en time eller mer, er jeg vesentlig mer raus. Her jeg bor nå, tar jeg kun én kunde per dag, og såfremt kunden ikke booker meg rett før en forhånds gjort privat avtale, kan vi hvert fall ta oss god tid. Opptil 20/30 min ekstra fra han kommer til han drar. Enkelte stamkunder har jo en tendens å strekke tiden veeeldig 😅 og spesielt en (en av de som har hengt på diden jeg startet) må jeg faktisk be om å gå i blant. (Kanskje ikke så lenge før jeg mister ham når jeg tenker meg om.., for det er jo det som skjer når de faller for oss..) når jeg er i Oslo derimot, kan jeg ha et relativt tettpakket program. Det er litt morsomt det å 🫦 Jeg bruker å sette av minimum 30 min mellom hver kunde til å rekke å dusje og nullstille meg mellom hver, så da må jeg være mer rigid. men «stoppeklokke» har jeg kun hatt på når en kunde «presser» seg mellom et litt for lite vindu mellom 2 treff. Så ja.., tid er veldig abstrakt 😅 6 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Tirsdag klokken 12:09 Share Skrevet Tirsdag klokken 12:09 13 timer siden, Tid for Nytelse skrev: Tid ja 😂😂 åååh for et abstrakt begrep 😅 Noen overstiger alltid tiden, mens andre er godt innafor. Selv opererer jeg i 2 ulike moduser for tiden. Likt for begge er at de betaler for tiden min, ikke for det vi gjør. Dermed holder vi også kunden på riktig side av loven også. Men én regel viker jeg aldri fra. Bookes jeg for mindre enn én time, går det aldri over tiden. Reserveres jeg for en time eller mer, er jeg vesentlig mer raus. Her jeg bor nå, tar jeg kun én kunde per dag, og såfremt kunden ikke booker meg rett før en forhånds gjort privat avtale, kan vi hvert fall ta oss god tid. Opptil 20/30 min ekstra fra han kommer til han drar. Enkelte stamkunder har jo en tendens å strekke tiden veeeldig 😅 og spesielt en (en av de som har hengt på diden jeg startet) må jeg faktisk be om å gå i blant. (Kanskje ikke så lenge før jeg mister ham når jeg tenker meg om.., for det er jo det som skjer når de faller for oss..) når jeg er i Oslo derimot, kan jeg ha et relativt tettpakket program. Det er litt morsomt det å 🫦 Jeg bruker å sette av minimum 30 min mellom hver kunde til å rekke å dusje og nullstille meg mellom hver, så da må jeg være mer rigid. men «stoppeklokke» har jeg kun hatt på når en kunde «presser» seg mellom et litt for lite vindu mellom 2 treff. Så ja.., tid er veldig abstrakt 😅 Hos dig 60 minutter betyder: [[[60 minutter]]] --Mødet varer normalt 70 minutter-- Dette værdsættes 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg