Gå til innhold

Hagel i børsa?

Jan Moen

Anbefalte innlegg

Her om kvelden så jeg en reportasje om "hagel i børsa" eller skudd med bare rødfis. Det har blitt mangelvare på skikkelige hagel ladninger så det ble importert hagel på boks i fra Danmark. Så her er det kommet til verden en del danske  drænge og piger i Norge. Eller de damene drar til Danmark og får satt inn en ladning til stygg pris. Legen på fertilitets klinikken i Porsgrunn etterlyste norsk hagel på boks. Jeg har sett en reportasje der en freelancer tok på seg oppgaven med å levere hagel på boks direkte til hun som etterlyste slikt. Om det ikke finnes en slik organisert freelancer gruppe så er jeg sikker på at det er et behov. Noen som vet om noen som har organisert hagel produksjonen? Om jeg var hun som ønsket seg kul på magen så hadde jeg valgt en freelancer fremfor en dansk masseprodusert. Jeg hadde invitert x antall og brukt naturmetoden enten jeg likte damer best eller ikke. Noen som organiserer slikt i Norge? Selv er jeg ute av det hele, jeg har kun rødfis etter en tur til en med skalpell og tråd. Men jeg er sikker på at her er villige menn som gjerne leverer bare de slipper ei regning delt opp i rater over 18 år. Hvorfor  betale 100 lilla om en fikk den servicen helt gratis?Jeg er sikker på at her er tusenvis av menn som ville trådd til og hjulpet til om helsa var i orden og det i mellom ørene var greit nok. Hva tror du? Hadde du stilt opp om du visste at alt var på stell? For meg er det for seint for jeg har allerede kuttet strengen og har 3 med Universitets utdannelse eller fagbrev der de har norsk aner tilbake til 1500 tallet, sier hun som har gravd seg bakover i kirkebøker. Men jeg hadde villig stilt opp om jeg slapp regninga over 18 år, men ikke hagel levert i en plast kopp.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Jan Moen skrev:

Her om kvelden så jeg en reportasje om "hagel i børsa" eller skudd med bare rødfis. Det har blitt mangelvare på skikkelige hagel ladninger så det ble importert hagel på boks i fra Danmark. Så her er det kommet til verden en del danske  drænge og piger i Norge. Eller de damene drar til Danmark og får satt inn en ladning til stygg pris. Legen på fertilitets klinikken i Porsgrunn etterlyste norsk hagel på boks. Jeg har sett en reportasje der en freelancer tok på seg oppgaven med å levere hagel på boks direkte til hun som etterlyste slikt. Om det ikke finnes en slik organisert freelancer gruppe så er jeg sikker på at det er et behov. Noen som vet om noen som har organisert hagel produksjonen? Om jeg var hun som ønsket seg kul på magen så hadde jeg valgt en freelancer fremfor en dansk masseprodusert. Jeg hadde invitert x antall og brukt naturmetoden enten jeg likte damer best eller ikke. Noen som organiserer slikt i Norge? Selv er jeg ute av det hele, jeg har kun rødfis etter en tur til en med skalpell og tråd. Men jeg er sikker på at her er villige menn som gjerne leverer bare de slipper ei regning delt opp i rater over 18 år. Hvorfor  betale 100 lilla om en fikk den servicen helt gratis?Jeg er sikker på at her er tusenvis av menn som ville trådd til og hjulpet til om helsa var i orden og det i mellom ørene var greit nok. Hva tror du? Hadde du stilt opp om du visste at alt var på stell? For meg er det for seint for jeg har allerede kuttet strengen og har 3 med Universitets utdannelse eller fagbrev der de har norsk aner tilbake til 1500 tallet, sier hun som har gravd seg bakover i kirkebøker. Men jeg hadde villig stilt opp om jeg slapp regninga over 18 år, men ikke hagel levert i en plast kopp.

Ret interessant

Lenke til kommentar
2 timer siden, Jan Moen skrev:

Om jeg var hun som ønsket seg kul på magen så hadde jeg valgt en freelancer fremfor en dansk masseprodusert. Jeg hadde invitert x antall og brukt naturmetoden enten jeg likte damer best eller ikke

Jeg er med på å hjelpe stakkars barnløse med naturmetoden! Trenger bare tid og sted, helst i Oslo området.

Er høy, blå øyne og blondt hår, over gjennomsnittet IQ. PM meg.

Lenke til kommentar

Det er vel lovverket i Norge som gjør at de drar til Danmark, det mangler neppe på frivillige til å praktisere naturmetoden her hjemme.

Forresten er @Jan Moen lik i skrivemåte et gammelt nick fra tidligere av i Drammen. 🙂

Endret av nelson2
  • Like 1
Lenke til kommentar
38 minutter siden, jegern skrev:

Jeg er med på å hjelpe stakkars barnløse med naturmetoden! Trenger bare tid og sted, helst i Oslo området.

Er høy, blå øyne og blondt hår, over gjennomsnittet IQ. PM meg.

Du kan jo organisere slik at de som ønsker seg en arving får et utvalg. I dag studeres det til 25 år og mer. Så skal det finnes en partner som passer. En karriere skal bygges. Plutselig er hun 37 år og eggstokkene gidder ikke mer. Jeg har kjent en kjent gynekolog i Trondheim og han fortvilte. Damene starter for seint og de velger feil  partner. Så har vi damer som liker damer bedre enn menn. Ei dame som jeg kjenner tok saken i egne hender. Hun plukket ut en på byen. De gjorde noe med det hele og de to kjøpte hver sin leilighet noen meter i fra hverandre. De fikk en gutt og de er begge foreldre og de to lever sine egne liv. Men han er jo da forpliktet i 18 år. Når en runker i en boks, guttene fryses ned og blir plassert inne i henne så har han 0 ansvar og 0 kontroll på hvem blir moren. Det er ikke alle kvinner som vil leve i et forhold. Jeg kjenner 3 søstre der hun ene har mann og barn, hun andre vil ikke ha mann og har ikke barn. Hun siste hadde mann og har ei jente med han før hun heiv han ut. Hun uten barn har vurdert, men passerer nå de 45. Hadde tilbudet kommet da hun var 35 så hadde hun sagt ja for da vurderte hun Danmark. Det kokte vekk i kålen for å si det slik. Reportasjen om freelanceren der fortalte han at han hadde levert hagel  i boks til flere men også naturmetoden. Det er vel har at legen i Porsgrunn fortvilte. Vi menn vil ikke levere hagel i en plastboks så de må importere i fra Danmark.

• Like 1
Lenke til kommentar