Gå til innhold

15 minutters erfaring?

Gentlemannen

Anbefalte innlegg

Hei,

Ser at flere av disse eskortene tilbyr 15 min med gøy og til en snau 1000-1200kr. For min del som aldri i livet holder ut i en time eller får så mye ut av 60 minutter, tenker jeg å ta en runk før jeg drar, så dukke opp for 15 minutters aktivitet.

Men så er spørsmålet mitt om dere har erfaring med 15 minutter, er det liksom bare sug i entreen og på vei ut, eller er det 15 minutter med frie tøyler?

si gjerne hvem dere har opplevd 15 minutter med også, hjelper kanskje å velge hvem jeg drar til eventuelt 

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg har aldri forsøkt 15 minutter, men ser poenget ditt. Det korteste jeg har testet det er én gang med Rux. Alle andre ganger (100 ganger på 3 år) har jeg vært i aksjon 1-4 timer. Med et godt forspill der jeg varmer opp henne, hun meg, aksjon etc og litt hygge til slutt så går tiden...

• Like 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Gentlemannen skrev:

Hei,

Ser at flere av disse eskortene tilbyr 15 min med gøy og til en snau 1000-1200kr. For min del som aldri i livet holder ut i en time eller får så mye ut av 60 minutter, tenker jeg å ta en runk før jeg drar, så dukke opp for 15 minutters aktivitet.

Men så er spørsmålet mitt om dere har erfaring med 15 minutter, er det liksom bare sug i entreen og på vei ut, eller er det 15 minutter med frie tøyler?

si gjerne hvem dere har opplevd 15 minutter med også, hjelper kanskje å velge hvem jeg drar til eventuelt 

Du rekker å kle av deg og på deg igjen

• Haha 5
Lenke til kommentar
17 minutter siden, Tukleren skrev:

Det blir vel fort at en del tjenester ikke er tilgjengelige når tiden er så kort

Jeg har vekslet mellom 30 min og en time, og jeg har oftere en bedre opplevelse på timesmøtene, de har bedre tid, lengre BJ, kanskje massasje først etc. Har opplevd på et 30 min møte at toppen er beholdt på 

• Like 4
Lenke til kommentar
7 minutter siden, jegern skrev:

Jeg har vekslet mellom 30 min og en time, og jeg har oftere en bedre opplevelse på timesmøtene, de har bedre tid, lengre BJ, kanskje massasje først etc. Har opplevd på et 30 min møte at toppen er beholdt på 

Jeg har alltid hatt en time, noen få ganger to timer. Prøvde 30 min for ei stund tilbake og opplevde at jeg ble stresset selv om dama tok det rolig. Så 30 min passer ikke meg.

• Like 3
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Langbein skrev:

Jeg har alltid hatt en time, noen få ganger to timer. Prøvde 30 min for ei stund tilbake og opplevde at jeg ble stresset selv om dama tok det rolig. Så 30 min passer ikke meg.

Jeg pleier også å ta en time. Spørsmålet til dere andre som også tar en time, hva gjør dere de resterende 52 minuttene? :-D 

Jeg har vurdert å prøve 30 min, mulig ved neste anledning. Men jeg tar som regel massasje, da ønsker man jo lenger tid. 

Dette med tøm og røm, antar at det ikke er noe tid til dusjing. Blir vel mye wet wipes i forkant. 

• Like 5
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Chen skrev:

Spørsmålet til dere andre som også tar en time, hva gjør dere de resterende 52 minuttene? :-D 

Neida, men det er mange ting man kan gjøre på en time. Prøve ut forskjellige stillinger, lengre blowjob, blowjob i forskjellige stillinger (undervurdert), slikking eller 69. Ta en kopp te, drikke vin som @JoeRoganJosh donerte tidligere på dagen. Men å komme to ganger er ikke for meg, er litt for gammel til det.

• Like 3
Lenke til kommentar

[BOOKING AV TIME - HVA PASSER BEST FOR DEG?]

Nå er jeg HELT noob her, men jeg har da dratt på en del damebesøk. Både på korte med trusa revet av innen 6min og over lengre tid.
Så om jeg tenker det + setter av litt tid til ting som betaling, dusj,  bryte isen osv. Da ser jeg for meg at:

-15 min: Virker som veldig tøm og røm!
PROs:
- Billig! Best nut per krone ratio. Budsjettbevisst!
- Forventninga er at en skal bli fort ferdig. For noen karer er det en stressfaktor mindre å forholde seg til.
- Litt quick n' dirty for å få deg i mål i tide (kan jo være litt turn-on det?). 
CONs:
- Litt quick n' dirty for å få deg i mål i tide (for noen er dette bare kjipt og klinisk).
- Du får ikke følt på noe særlig fremtidig kjemi eller effektivt etablert en relasjon.
- Inntrykket av piken kan bli misvisende ift. lengre møter i fremtiden. Hennes mindset er å være Effektiv_Melkemaskin9000™ for å levere i tide. Blir ittno GFE her nei!
- Variabel hygiene. Du hakke tid! Ikke sikkert piken foretrekker det. DU vet du er ren (forhåpentligvis), men for piken kan det være et usikkert moment.
- Kanskje mindre penger ift. innsats for piken. Du er ferdig på 15min, men har du tenkt på pikens arbeid med forberedelse/opprydding før og etter besøk?
Blir litt som: [Tynneste plastposen på markedet] Et praktisk budsjettalternativ som løser et behov der og da. No more, no less. 

-30 min: Sex og kos? Eller tøm og Duracell kanin?
PROs:
- Man har OK tid til sex. Mindre stress, mer avslappende.
- Du rekker å danne deg et bedre bilde av piken ift. fremtidige møter. Fint for å teste terrenget og helhetsinntrykket om dette er hva en vil oppnå.
- Runde nr2? Har snurrebassen en kjapp refraktærperiode og det ikke er max 1 utløsning, kanskje du rekker å lure inn ei runde til?
- Man har tid til å være litt mer til stede, fylle tiden med kos og prat. Bra som et førstevalg om du lukter litt på 60min bestilling senere?
CONs:
- Man har tid til å være litt mer til stede (har man ikke interesse for dette eller sosiale evner, så kan det bli kleint).
- Runde nr2? Om dette er realistisk for deg, så kan det oppfattes av piken at du ikke betalte for hennes selskap, bare musa hennes.
- Er man uheldig med piken, kan timen behandles som en "bli fort ferdig" session.
Blir litt som: [Gaffa-teip] Fleksibel løsning som funker til en god del, men ikke til alt. 

-60min: The World Is Your Oyster
PROs:
- Valuta for pengene! Maks tid per krone! 
- Ting er ikke like presset på tid, så du kan slappe mer av.
- Fleksibilitet i forhold til hva du har lyst til å gjøre. Mer foreplay? sex, kos?, massasje?, mer sex?, mer prat?
- Piken vil sannsynligvis ha flere tjenester på bordet. Kan føles mindre transaksjonelt der og da.
- Ser for meg at runde 2 er mer realistisk og akseptabelt her om det er noe du ønsker.
CONs:
-
Budsjett? Er det sluttsummen på kassalappen som teller, så koster dette naturligvis en god del mer en 15min.
- Ved et første besøk, så kan det hende du hadde fått mer ut av 30min om kjemien ikke helt er der. Det er jo sure penger.
Blir litt som: [Den moderne laptopen med top specs] Et premium-light alternativ som løser de fleste oppgaver. Noen ganger mer enn hva du har behov for.

-90min++
Sorry Mac, jeg investerte ikke i BitCoin i 2011 ei produserer rumpa mi gullbarrer da jeg sitter på toalettskåla! Dette får noen andre reflektere over enn meg. 

Konklusjon: 

Det kjedelige svaret er at her er det ikke noe fasitsvar! Tidsintervallene som er standard på markedet er nok der for en grunn.
Folk er forskjellige og må vurdere oppimot sine egne preferanser og behov. Noen ønsker å utforske fantasier og kinks. Andre vil komme seg igjennom en bucket list med etnisiteter og aldersgrupper. For noen er ønsket om intimitet og dypere kontakt et viktig hovedfokus. Det er også økonomiske rammer det må tas hensyn til, eller en kombinasjon av de nevnte ting. Men man kan jo trekke noen slutninger:

- Er dette din første gang, så kan 30-60min++ være gode tidsvinduer. Avhengig av hva du trenger for å være komfortabel og få en god førstegangs erfaring.
- Er du fersk og vil oppleve mest mulig forskjellige "typer" piker, så kan 15-30min passe godt, avhengig av hva du ønsker å få ut av opplevelsene. Kvalitet vs. kvantitet.
- 15min er nok mer reservert for nisjeformål som:
          -- Rett og slett bare få en god orgasme av et nydelig menneske til en rimelig pris.
          -- Fantasier knyttet til den begrensede tiden som er til disposisjon.
          -- Den sosiale dynamikken som oppstår i kundeforholdet når bare 15min er til rådighet.

Her er det sikkert langt flere relevante momenter. Men dette er de jeg kom på som man kan reflektere litt over når man skal ta seg et hyggelig besøk. Food for thought.

@Gentlemannen Jeg skulle egentlig bare svare deg med et par setninger 😂, men tenkte nykommere i forumet kunne ha godt av en søkbar ressurs på forumet om de reflekterer over dette. Dette var noe som jeg savnet når jeg klødde meg i hodet nå nylig.

• Like 2
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
1 time siden, jegern skrev:

Neida, men det er mange ting man kan gjøre på en time. Prøve ut forskjellige stillinger, lengre blowjob, blowjob i forskjellige stillinger (undervurdert), slikking eller 69. Ta en kopp te, drikke vin som @JoeRoganJosh donerte tidligere på dagen. Men å komme to ganger er ikke for meg, er litt for gammel til det.

Du blander meg med Karsten, av meg får dem kun hard pikk og tyggis.

• Haha 4
Lenke til kommentar
5 timer siden, jegern skrev:

Mye er undervurdert av flere sider her ift tid.

15 min: Stresset kan enten gjøre det vanskelig å komme, eller lettere.

Bj i forskjellige stillinger: Jeg har tidligere ligget avslappet på sengen full av sildenafil. Sist med Rux var jeg stående med buksa på lårene, og Rux stod på knærne i truse og tskjorte og nærmest munnknulla seg selv ved å dra meg hardt mot seg. Ingen dum ting. Det tok ikke lang tid før frøken Rux fikk full munn. Tok 30 min, hadde hatt nok med 15.

2 t ++ Jeg har ved et par SD treff møtt en dame som spruta myyye. Moro det, og da går det fort et par timer eller mer.

I Køben møtte jeg en vill eskortedame for et par år siden. Hun kom til hotellet. Der gikk det 4 timer og flere orgasmer.

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøper primært 15 min av eskorter, selv de som ikke tilbyr det, er åpne for det om du spør og gir rabatt. Årsak? Noen ganger går det lang tid mellom jeg har sex, da gidder jeg ikke betale for 1 time når jeg holder ut 3 min max.  Også foretrekker jeg tøm og røm treff, spesielt hos pene damer som ikke gir gfe. Da er det bare å gønne på i doggy.  Jeg har også erfart at man ofte får 30 min selvom man betaler for 15, de fleste ser ikke på tiden.

Endret av Daskeladden
  • Like 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Daskeladden skrev:

gidder jeg ikke betale for 1 time når jeg holder ut 3 min max.

For noen er kosen etterpå forbeholdt privaten, deilig å dra på seg buksa etterpå og ikke ha noen flere forpliktelser.

• Like 4
Lenke til kommentar

Har brukt 15 min en gang. Tok en rask dusj, fikk kort bj med dong. Pulte i doggy til jeg kom, ny rask dusj. Bye Bye love.

Funka egentlig bra, men er sikkert forskjellig fra dame til dame

Skrev en anmeldelse på det besøket her også.

• Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar