Jan Moen Skrevet Mars 16 Share Skrevet Mars 16 (endret) Når journalister er ute etter å skrive om sex og prostitusjon og Fy for Skam så må Onkel blå, eller helst Tante Blå vise at de gjør noe. Da har 5 salonger i Tønsberg fått beskjed om å stenge. Har ikke fått melding om at noen er tatt med kuken i hullet men de saumfarer jo salongene etter tegn på at her selges sex så som kondomer i søpla eller skuffen. For ikke å snakke om Vips bruk og Kortbruk der kunden har betalt 2500 på kort. Når det finnes i regnskapet så blir eier av bygget kontaktet med beskjed om at - hør her din Hallik. Steng den sjappa - . Min Thai venninne der stengte gårdeier døra kl. 18 mitt i den beste tiden. På nærmeste sjappe der var det rett ut. En gårdeier til har nå fått beskjed. Hiv ut rasket eller få en tiltale på hallikvirksomhet. Det tantene i blått ikke tenker på er at nå sendte de 10 - 15 thaidamer rett på NAV. Utdannelsen deres er 0 i Norsk målestokk. Arbeidsgivere vil ikke se de innenfor sine dører. Kanskje en deltids vaskejobb for kommunen som de ikke kan leve av. Og kundene går til damer uansett eller flyr ut av Norge til land med lovlige bordeller. Torp - Amsterdam neste stopp. Har vi det ikke moro i vår sandkasse? Endret Mars 16 av Jan Moen 1 1 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 16 Share Skrevet Mars 16 At sex i bytte for penger skal være så demonisert i dette landet 3 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Mars 17 Forfatter Share Skrevet Mars 17 På 16.3.2025 den 15.12, jegern skrev: At sex i bytte for penger skal være så demonisert i dette landet Kvinner som kalte seg Feminister og Kristne skaffet oss denne loven der vi menn er synderne og kvinnen er et offer. Dette er så galt som det går an. Så har vi den såkalte "Husløsloven" som rammer de som eier bygninger der det pågår prostitusjon som i seg selv er en lovlig virksomhet. Kampen i mot menneskehandel sies det. Det er kun et vikarierende behov for å få stoppet en lovlig virksomhet til den som selger sex tjenester. Loven er skrevet slik at hun må eie sitt egent sted, altså en selveierleilighet. Men du og jeg er like store lovbrytere om vi går inn i hennes selveide leilighet eller hus med penger i handa for å få en time i senga med henne. Da har hun blitt et offer og vi en sexforbryter. 6 Siter Lenke til kommentar
Gutt1975 Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 Hei, kan se ut som det er stille på gledesmarkedet i Grenland også. Plager politiet huseiere her også tro? 1 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Mars 19 Forfatter Share Skrevet Mars 19 23 timer siden, Gutt1975 skrev: Hei, kan se ut som det er stille på gledesmarkedet i Grenland også. Plager politiet huseiere her også tro? Politiet i Grenland er et av Norge sine ivrigste. Her er en mengde omreisende som kommer hjem til deg. Statoil var en god arbeidsgiver bortsett i fra at de satte folk på land når datoen tippet 58 år. En bekjent av meg tok turen til taxisentralen, tok prøven og kjørte siden taxi ved behov for å ha noe å gjøre. Han kjente etter noen år alt med hakk som solgte hullet i hakket. Eller hvem kundene var. Mange kunder fikk damene kjørt hjem til seg og dermed ungår de onkel blå. Når han da forteller adressen damene tok taxi til så var dette ikke der fattig folket bor. Det er oss "fattigfolk" eller gifte som ikke kan hente damene hjem som er utsatt også i salonger om rette damen er der. I dag 19.03 er det vel bare 3 vi kan reise til i Grenland pluss de i salongene. Der kun Miamin passer for meg og hun er for feit. Kåt Dronning har jeg aldri fått noe svar ifra. Hun finske svarer heller ikke. 2 1 Siter Lenke til kommentar
sap Skrevet Mars 20 Share Skrevet Mars 20 På 19.3.2025 den 14.11, Jan Moen skrev: . Der kun Miamin passer for meg og hun er Hva tilbyr hun og til hvilken pris? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg