Einarelg Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 8 timer siden, Mann45 skrev: Jeg har møtt henne. anine.sexy96 på instagram. Hvis det er henne det er snakk om. møtt hun flere ganger. Er ekte og veldig hyggelig jente. de som skriver at hun er fake etc her inne, er det noen som kan bevise dette? Eller er det bare meningene deres? ingen vits å sverte noen uten grunn. hun har iallfall ikke lurt meg, og møtt meg flere ganger. har god kontakt med henne, snapper daglig med hun. det hun la ut i dag at hun trengte penger, det skjedde noe.. skal selvsagt ikke brette privatlivet hennes ut av respekt. Men du kan lese om det på VG faktisk… derfor trengte hun penger… Ja du også er positiv til veldig mange svindelannonser ser jeg på historikken din….. Siter Lenke til kommentar
Harry Hole Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 Hvis det er en sak om henne i VG så må det være mulig å dele det i det minste. Men det er kanskje også ulovlig? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg