Gå til innhold

Gjett hvem jeg så på the well i dag!!

Daggaboy

Anbefalte innlegg

Insta jenta anine.sexy96

trodde hu var fake jeg..

Fulgt hu en stund. 
plutselig så jeg hu med en dude på the well i dag… fikk sjokk

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, Daggaboy skrev:

Insta jenta anine.sexy96

trodde hu var fake jeg..

Fulgt hu en stund. 

Alle her vet at du står bak mange falske annonser på RE. Merkelig at disse annonsene blir sletta etter noen dager. Har lagt merke til at du alltid snakker positivt om disse annonsene og er veldig negativ mot denne Stig6 som avslører disse hele tiden. 

• Like 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Daggaboy skrev:

Fulgt hu en stund. 

Det er ingen horekunder som får sjokk av å se ei dame man gjenkjenner sammen med en annen horebukk.

Lenke til kommentar
4 timer siden, Einarelg skrev:

Alle her vet at du står bak mange falske annonser på RE. Merkelig at disse annonsene blir sletta etter noen dager. Har lagt merke til at du alltid snakker positivt om disse annonsene og er veldig negativ mot denne Stig6 som avslører disse hele tiden. 

Jeg står ikke bak noen annonser, har en årslønn på 2.5mill og en høyt stående stilling. Har ingen behov for å lage hore annonser. 

stig6 og visse andre menn som det har kommet ut info om som driver med voldtekt og det som er verre er jeg selvsagt ute etter…. 

det er mange fine gode jenter i denne bransjen, og ingen burde ha eller være i risk for å måtte oppleve voldtekt. Selv om de er i denne bransjen… 

Lenke til kommentar
3 timer siden, nelson2 skrev:

Det er ingen horekunder som får sjokk av å se ei dame man gjenkjenner sammen med en annen horebukk.

Sjokket var vel at hun fantes, har kjøpt av 5 jenter på insta/snap tidligere. Alle har lurt meg… sist røyk det 15 laken på ei.. som forsvant

Lenke til kommentar
12 timer siden, Daggaboy skrev:

Insta jenta anine.sexy96

trodde hu var fake jeg..

Fulgt hu en stund. 

I denne uge havde jig planer om at gå til the well med ei sbabe men jig rev min menisk öch jig kan ikkje bade i lang tid^^^^

Jig kunne godt bruge en pause med sb og eskorte piger!!! :)

den pige har lukket insta!!!!

Endret av Amir30
Lenke til kommentar
8 timer siden, Daggaboy skrev:

Jeg står ikke bak noen annonser, har en årslønn på 2.5mill og en høyt stående stilling. Har ingen behov for å lage hore annonser. 

stig6 og visse andre menn som det har kommet ut info om som driver med voldtekt og det som er verre er jeg selvsagt ute etter…. 

det er mange fine gode jenter i denne bransjen, og ingen burde ha eller være i risk for å måtte oppleve voldtekt. Selv om de er i denne bransjen… 

Hva er en «høyt stående stilling»?🤔😂😂😂

Du har like mye troverdighet som en politiker i et valgår..

• Haha 6
Lenke til kommentar
27 minutter siden, Dag_driver skrev:

Hva er en «høyt stående stilling»?🤔😂😂😂

Du har like mye troverdighet som en politiker i et valgår..

Høytstående stilling gir 2.5 mill i lønn. Høyt stående stilling er f.eks de som vasker vinduer på utsiden av Oslo Plaza 😅

• Thanks 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
9 timer siden, Daggaboy skrev:

De har utvidet nett-tilgangen til "brukerne" også til søndager på Dikemark skjønner jeg

• Haha 2
Lenke til kommentar
19 minutter siden, Chen skrev:

Høytstående stilling gir 2.5 mill i lønn. Høyt stående stilling er f.eks de som vasker vinduer på utsiden av Oslo Plaza 😅

Han har nok ikke en høytstående stilling, når han ikke engang klarer å skrive høytstående stilling.👮‍♂️.

• Like 3
Lenke til kommentar
20 minutter siden, John Galt skrev:

Så anine.sexy96 er ikke ekte?

hun ser hot ud på insta men hun har sin insta lukket.

Hun gav mig sin Snapchat 1gang men hun accepterede aldrig min invitasjon @@@blev ikkje en falsk profil!!!

Lenke til kommentar

En del apekatter her ja😂😂

At det går an å henge seg oppi en skrivefeil… 

hvem bryr seg om rettskriving på et horeforum. Virker som noen gutta her har dette forumet som det største de har i livet sitt😂😂 

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
2 timer siden, John Galt skrev:

Så anine.sexy96 er ikke ekte?

Dama er ekta ja, men kan ikke stå for hva hun leverer eller ikke leverer. Alt jeg sier er at jeg så hu på the well… fine pupper hadde hu iallfall. Det er alt jeg kan gå god for !

men noen som har truffet tiril.lek på insta?? 

første dama jeg ser iallfall har content fra oslo… 

noen erfaringer ?

Endret av Daggaboy
Lenke til kommentar
7 timer siden, Daggaboy skrev:

Dama er ekta ja, men kan ikke stå for hva hun leverer eller ikke leverer. Alt jeg sier er at jeg så hu på the well… fine pupper hadde hu iallfall. Det er alt jeg kan gå god for !

men noen som har truffet tiril.lek på insta?? 

første dama jeg ser iallfall har content fra oslo… 

noen erfaringer ?

Mener du denne tiril?   

https://sugardaters.com/us/profile/b8og92qpzE

Hun var for tyk før, men hun har trænet et stykke tid ^^^ ❤️ ^^^ öch nu er hendes krop bedre!!

Noget af en tøs i sengen. Tar mellom 7k / 10k

-anal sex

-svelging

-creampie

-owo

God oplevelse med hende

Endret av Amir30
Lenke til kommentar

men er det noen som har en link eller en screenshot av hvem denne flotte anine er? Helt meningsløs debatt slik det er nå. Hvem er hun? Hvis hun har insta eller lignede burde det jo være mulig å dele noe

• Like 1
Lenke til kommentar

hun er anine.sexy96 på insta.

Virker jævlig fake. Skal ha forskuddsbetalt med bankoverføring. 3k for en time. Også ville hun ha 9k forskudd for the Well opplevelsen. Nå har hun lagt ut på insta at hun trenger cash, og vil at folk skal sende henne 1-2k.

Lenke til kommentar
13 minutter siden, N1rvana skrev:

hun er anine.sexy96 på insta.

Virker jævlig fake. Skal ha forskuddsbetalt med bankoverføring. 3k for en time. Også ville hun ha 9k forskudd for the Well opplevelsen. Nå har hun lagt ut på insta at hun trenger cash, og vil at folk skal sende henne 1-2k.

Sender folk henne penger sånn uten videre? Hva er det de eventuelt får for 1-2k?

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Harry Hole skrev:

Har ikke insta, kan noen poste en screen?

Det er ikke lov å poste andres bilder som ikke offentlig. Selv da er det vel i gråsonen. 

Og det som postes her blir for alltid. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har møtt henne. 
anine.sexy96 på instagram. Hvis det er henne det er snakk om. 

møtt hun flere ganger. Er ekte og veldig hyggelig jente. 
de som skriver at hun er fake etc her inne, er det noen som kan bevise dette? Eller er det bare meningene deres?

ingen vits å sverte noen uten grunn. 

hun har iallfall ikke lurt meg, og møtt meg flere ganger.  
har god kontakt med henne, snapper daglig med hun. 

det hun la ut i dag at hun trengte penger, det skjedde noe.. skal selvsagt ikke brette privatlivet hennes ut av respekt. Men du kan lese om det på VG faktisk… derfor trengte hun penger… 

Lenke til kommentar

Dette virker bare så idiotisk.  Denne dame gjør liksom titusener på prostitusjon men, er egentlig en tigger. Som vifter litt med sine attributter,  slik at noen idioter av menn kaster tusenlapper etter henner. Hun leker med dere og får dere til å tro at dere er noe. For henner er dere latterlige kåte aper. Som ikke klarer å tenke klart.

• Like 3
Lenke til kommentar