Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden dere er så flinke å svare på spørsmål, dere som har vert hos Tanja måtte jeg ta meg en tur selv for å sjekke henne ut.

Hun er ingen ungdom, men hun har en fin kropp, er god til å gi massasje, er morsom, prater mye er lett å få kontakt med, prater veldig godt og klart svensk, ja et hyggelig menneske vil jeg si.

Når det kom til avslutningen kledde hun av seg å der fikk jeg se og føle på en veldig fin kropp ed tildels faste bryster, selvsakt var di fylt opp med silikon, ikke så mye at de var harde.

Hun koset litt med lille taloong til han reiste seg i giv akt å tredde på en kondom med munnen, berette satte hun seg ned på den, å hun var uventet trang det var skikkelig press på karen, faktisk mye mer en hva som er normalt etter min mening.

Det var ikke mekanisk slik jeg opplevde det, men med god kjemi slik som jeg følte det å det var veldig godt, ble tilbudt om å ta henne i andre stillinger, men jeg avslo, jeg liker best å bli ridd.

En fin stund som jeg blir å ta en annen gang også når jeg/hun er i nærheten av hverandre.  

• Like 1
  • Thanks 5
Lenke til kommentar