Gå til innhold

Hvor mye pruter du?

AlexanderLarsen

Anbefalte innlegg

De fleste eskorter setter pris på kunder som pruter! Dette viser at kunden har økonomisk sans. Noe en kvinne liker. Om møte skulle utvikle seg til ett kjærlighetsforhold og gratis sex treff er det greit at mannen er god med penger. En solid approach er å starte med å diskuter ratene på RE før du engang starter med «hei»

IMHO bør ett møte ligge på 1000 for 60 min uten kondom! Hvor lavt er innafor å kontre med ? Halv pris, 500? Dette bør få de fleste eskorter dryppende våte! 

• Thanks 1
  • Haha 6
Lenke til kommentar
1 time siden, AlexanderLarsen skrev:

bør ett møte ligge på 1000 for 60 min uten kondom!

Nu drømmer du. Jeg tror du bør velge en annen inngangsbillett.

• Thanks 2
Lenke til kommentar
1 time siden, AlexanderLarsen skrev:

De fleste eskorter setter pris på kunder som pruter! Dette viser at kunden har økonomisk sans. Noe en kvinne liker. Om møte skulle utvikle seg til ett kjærlighetsforhold og gratis sex treff er det greit at mannen er god med penger. En solid approach er å starte med å diskuter ratene på RE før du engang starter med «hei»

IMHO bør ett møte ligge på 1000 for 60 min uten kondom! Hvor lavt er innafor å kontre med ? Halv pris, 500? Dette bør få de fleste eskorter dryppende våte! 

Tipper du blir blokkert ganske ofte. Bortsett fra det oser innlegget av bullshit.

• Like 1
  • Thanks 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Trikset er å vente med prutingen til du er der, bli raskt irritert, sint og slå i bordet og vær høylytt. Lat som du skal gå om dere ikke blir enige, Stopp ved døren og øk budet med 50 kr.

• Haha 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Chen skrev:

Jeg må lese dine gamle kommentarer med nye briller nå, siden det viser at du er en komiker 😂

Trodde det var Tototre med nytt nick 😄

• Haha 4
Lenke til kommentar

Viktig å bruke "Tror du vaginaen din er laget av diamanter?" som åpningsreplikk. Da halverer hun prisen umiddelbart.

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 6
Lenke til kommentar
3 timer siden, jegern skrev:

Trodde det var Tototre med nytt nick 😄

Må innrømme at jeg savner Tototre.

• Like 6
Lenke til kommentar
5 timer siden, Langbein skrev:

Må innrømme at jeg savner Tototre.

Pappaen din kommer ikke tilbake jævla idiot. Spytter på graven hans. 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, borgermestern skrev:

Borger 💟Behöver du en taxi nu?

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, borgermestern skrev:

Det jeg hørte var at #tototre fortsatt er i livet, og at han kom på moren til borgermesteren i går.
Når han var ferdig kastet han en krøllet 50lapp på henne, og ba henne ta seg en vask.

Høres ut som stefaren din er tilbake...

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, borgermestern skrev:

Og der kom du øverst på min ignore  liste 😀 

• Like 4
Lenke til kommentar
10 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Ironien gikk over hodet på noen her ser jeg!!

Du var ikke ekstrem nok

Lenke til kommentar