Gå til innhold

Hoteller i Oslo


Pikachu

Anbefalte innlegg

Det var en post her for et par måneder siden som etterlyste tips om gode/egnede hoteller i Oslo, men vedkommende hadde ikke fått noen respons (heller ikke på PM). Jeg skulle selv gjerne visst om noen hoteller som ikke har nøkkelkort i heisen og som er relativt diskret mtp. resepjon slik at det er enkelt for jentene å komme på besøk til meg. Tips på PM vil bli mottatt med stor takk.

Lenke til kommentar
Det var en post her for et par måneder siden som etterlyste tips om gode/egnede hoteller i Oslo, men vedkommende hadde ikke fått noen respons (heller ikke på PM). Jeg skulle selv gjerne visst om noen hoteller som ikke har nøkkelkort i heisen og som er relativt diskret mtp. resepjon slik at det er enkelt for jentene å komme på besøk til meg. Tips på PM vil bli mottatt med stor takk.

Du der registrert her den 29.8.16 og sier at du for et par måneder siden osv.? Merkelig eller har du hatt et annet nick. - Eller er du en som tilhører "onkel Blå"? Har navn på hotell du etterlyser, men svar først på ovenstående.

Lenke til kommentar

Er relativ ny på forumet ja, men har lest gamle poster. Siden jeg så at det allerede fantes en post om hoteller i Oslo tok jeg kontakt med han som hadde postet den først (for å høre om han hadde fått noen respons) før jeg lagde en ny post om samme emne. Han sa at han ikke hadde fått noen respons på den gamle posten og oppfordret meg til å spørre på nytt. Er absolutt ikke Onkel Blå.. ;)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...