Gå til innhold

OnlyFans

Harry Hole

Anbefalte innlegg

Hvis du virkelig tror at vips overføring er godt nok bevis for domfellelse, er du virkelig naiv.

• Like 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
2 timer siden, Daskeladden skrev:

Hvis du virkelig tror at vips overføring er godt nok bevis for domfellelse, er du virkelig naiv.

Åja, det var det jeg skrev? Skjønte ikke det jeg

Hvis du leser artikkelen så innrømmer hun å ha mottatt vipps for eskortetjenester.

Endret av Harry Hole
Lenke til kommentar
4 timer siden, Harry Hole skrev:

Åja, det var det jeg skrev? Skjønte ikke det jeg

Hvis du leser artikkelen så innrømmer hun å ha mottatt vipps for eskortetjenester.

Hun kan innrømme hva hun vil, betyr ikke at det leder til en domfellelse for de som kjøpte og vipset. I alle slike saker kan ikke politiet bevise at sex salg har forekommet med mindre kunden som kjøpte innrømmer det selv. I dette tilfelle har hun sikkert ikke solgt sex men bilder/videor og sier det for å unngå å betale mer skatt etc. 

Endret av Daskeladden
Lenke til kommentar

Synes det er rart hun slipper unna med samfunnsstraff, mens typen må i buret for det samme(omsorgsunndragelse). Slipper vel straffeskatt på OF-inntekten også. 

Lenke til kommentar

Det er klart du kan hevde at du har kjøpt 5 bh bilder til 25000 pr stk sikkert ikke lett å bevise noe annet.  Burde vel hjelpe at bærta sier hun har tatt betalt for sex. 

Uansett,  har ikke noe greie på det

Fikk hun kun samfunnsstraff?????? For onlyfans svindelen?

Lenke til kommentar