Harry Hole Skrevet Mars 11 Share Skrevet Mars 11 Vil tru hu bærta her sliter litt, hvem det nå er, blir nok minst ett år i kasjotten her. https://www.nrk.no/buskerud/kvinne-tiltalt-for-grovt-skattesvik-etter-onlyfans-jobbing-1.17193902 Kanskje svetter horekundene som har vippset også? To be continued 2 Siter Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet Mars 12 Share Skrevet Mars 12 Hvis du virkelig tror at vips overføring er godt nok bevis for domfellelse, er du virkelig naiv. 2 Siter Lenke til kommentar
Harry Hole Skrevet Mars 12 Forfatter Share Skrevet Mars 12 (endret) 2 timer siden, Daskeladden skrev: Hvis du virkelig tror at vips overføring er godt nok bevis for domfellelse, er du virkelig naiv. Åja, det var det jeg skrev? Skjønte ikke det jeg Hvis du leser artikkelen så innrømmer hun å ha mottatt vipps for eskortetjenester. Endret Mars 12 av Harry Hole Siter Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet Mars 12 Share Skrevet Mars 12 (endret) 4 timer siden, Harry Hole skrev: Åja, det var det jeg skrev? Skjønte ikke det jeg Hvis du leser artikkelen så innrømmer hun å ha mottatt vipps for eskortetjenester. Hun kan innrømme hva hun vil, betyr ikke at det leder til en domfellelse for de som kjøpte og vipset. I alle slike saker kan ikke politiet bevise at sex salg har forekommet med mindre kunden som kjøpte innrømmer det selv. I dette tilfelle har hun sikkert ikke solgt sex men bilder/videor og sier det for å unngå å betale mer skatt etc. Endret Mars 12 av Daskeladden Siter Lenke til kommentar
oaskb Skrevet Mars 12 Share Skrevet Mars 12 Synes det er rart hun slipper unna med samfunnsstraff, mens typen må i buret for det samme(omsorgsunndragelse). Slipper vel straffeskatt på OF-inntekten også. Siter Lenke til kommentar
Harry Hole Skrevet Mars 13 Forfatter Share Skrevet Mars 13 Det er klart du kan hevde at du har kjøpt 5 bh bilder til 25000 pr stk sikkert ikke lett å bevise noe annet. Burde vel hjelpe at bærta sier hun har tatt betalt for sex. Uansett, har ikke noe greie på det Fikk hun kun samfunnsstraff?????? For onlyfans svindelen? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg