Gå til innhold

Onkel er på forumet

borgermestern

Anbefalte innlegg

Yo, folkens, bare et heads-up til crewet her – det ser ut som forumet vårt har fått uønsket oppmerksomhet. Har snust litt rundt i loggene, og det er defo noen sniffere som lurer i skyggene. IP-ene som dukker opp i trafikken matcher ikke vanlige user patterns, og det er en del suspekt packet-dumping som peker mot onkel sine noder. Tror de kjører en stille recon med DPI (deep packet inspection) for å kartlegge hvem som er hvem her inne.

Anbefaler alle å skifte til en frisk VPN med killswitch ASAP, dropp TOR om du ikke har obfuscated bridges på plass, og skrubb metadata fra alt du laster opp. Om du fortsatt kjører default configs eller gamle protokoller som PPTP, er du i praksis vidåpen for en MITM (man-in-the-middle). Onkel har ressurser til å korrelere trafikkdata på tvers av AS-nettverk, så ikke undervurder hvor langt de kan grave.

Hold lav profil, skru på 2FA om du ikke allerede har det, og kanskje vurder å rotere keys om du har delt noe sensitivt i det siste. Blir det for varmt, kan vi måtte migrere til en ny plattform med sterkere OPSEC. Stay sharp, peeps – onkel sover aldri.

• Haha 4
Lenke til kommentar

Er du admin, siden du har tilgang til serverlog? Evt kan du legge frem bevis.

VPN er uansett alltid en god ide. Bruker selv NordVPN.

• Like 6
Lenke til kommentar
På 9.3.2025 den 19.32, borgermestern skrev:

Hold lav profil, skru på 2FA om du ikke allerede har det, og kanskje vurder å rotere keys om du har delt noe sensitivt i det siste.

Dummeste jeg har lest på lenge. 
Men du skal ha for forsøket. 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Thanks 2
  • Haha 4
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Dette er utvilsomt en fyr med underlivsproblemer og som ikke får pult. Mulig mikropenis, stinkpenis, ukurerbart infisert og skamfert penis, e.l. 

Behovet for oppmerksomhet og anerkjennelse er i alle fall helt sykelig.

Snakk om å leke important...

• Haha 1
Lenke til kommentar

@Satyr @Idaws Ved face value så slår ikke alt han sier meg som piss.

DPI som NRD løsning virker ganske EKKELT. Slik rekognosering kan føre til nok dataaggregering der de i teorien sitter med en fingeravtrykk på bruksmønster av enhver bruker og som kan assosieres med tidligere internet aktivitet. I praksis så betyr det i verste fall at enhver feltrapport er en delvis tilståelse og tilknytta bilde (skrubbet for EXIF data eller ei) underbyggende. Om VPN i praksis er effektivt mot onkel kan vel diskuteres i så fall...

MEN hva er sannsynligheten for en slik ressursbruk fra onkels side? Borgermesterens forslag til tiltak er OPSEC på ganske hissig nivå og står jo ikke i stil med noe mindre dramatisk en razzia og tiltale mot alle og en hver som har dokumentert å være slem gutt etter at onkel hadde gått intimt inn på alle og enhver som privatperson. Og der kicker vel en god del lover og rettigheter inn ift. å rettferdiggjøre noe slikt.

1. @borgermesternHvordan har du tilgang til logger og pakketrafikk uten admin tilgang og uten å bryte en håndfull ganske alvorlige lover? Har du nettverkstilgang på ISP-nivå, lokalt nivå, eller et eget MitM gående?
2. Og selv med det, så skal vel ikke forum logger kunne bekrefte DPI rekognosering? Dette skjer vel på ISP, IXP og AS -nivå. Så påstår du å ha innsyn på nasjonalt aktørnivå da?
Eller er det mer sannsynlig at det er snakk om rekognosering av mer overfladiske nivåer, bots/scrapers(kan være mye rart), bruteforce/credstuffing. Sistnevne hadde jo vært litt spesielt når hvem som helst kan mekke en gratis konto. Ref. alle våre kjære forum troll.

Skrubbe EXIF data fra bilder burde alle gjøre. Uansett hvor du poster det, IDGAF, bare gjør det med mindre du er profesjonell fotograf. Er super fort gjort.

Tar forbehold om at jeg er ganske dust og kan så vidt skrive hello world i Python og traceroute i cmd... Ergo ikke bastante påstander fra min side på det mest tekniske innen SYSADM og CSEC.

Endret av Stuxnet
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Stuxnet skrev:

Og selv med det, så skal vel ikke forum logger kunne bekrefte DPI rekognosering?

DPS mener du? borgermestern, Amir3, bps, homserr, Villdyret Amir, er tidligere alpdlp som ble doxet her på forumet, siden det har han holdt på sånn.

Endret av jegern
bps
  • Like 2
Lenke til kommentar
12 minutter siden, jegern skrev:

DPS mener du? borgermestern, Amir30, bps, homserr, er tidligere alpdlp som ble doxet her på forumet, siden det har han holdt på sånn.

Sier du at Amir og Borgermesteren er den samme personen altså? I så fall vet jeg ikke om jeg skal være IMPONERT over evnen til godt skuespill eller bekymret for nivået av schizofreni. Hva med villdyret og Ontono? Ser det er så mye back n forth mellom alle de brukerne.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Stuxnet skrev:

Sier du at Amir og Borgermesteren er den samme personen altså? I så fall vet jeg ikke om jeg skal være IMPONERT over evnen til godt skuespill eller bekymret for nivået av schizofreni. Hva med villdyret og Ontono? Ser det er så mye back n forth mellom alle de brukerne.

Otono er Norske Dina. Du vil finne henne på RE av og til. 

• Like 3
Lenke til kommentar

Amir30 er en dansk taxisjåfør som kanskje kjenner trollet vårt godt? Ikke godt å vite, men han er nok ikke Amir3++

• Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, jegern skrev:

Amir30 er en dansk taxisjåfør som kanskje kjenner trollet vårt godt? Ikke godt å vite, men han er nok ikke Amir3++

@jegern Fair. Men etter å ha lest en god del timer her inne for å orientere meg litt på dere og miljøet, så var det liksom en gjenganger at jeg kjente på litt sånn...hjerneråte når visse individer postet. Har ingenting imot sterke meninger som har gode argumenter bak seg, humor, gutta posts, autismeposts med stort nok innslag av humor til å veie opp for autismen. Men de gjentagende resten må nesten gå i søppelkassa skal jeg ikke ende på på DPS selv. Da blir det fort mange nye brukere vettu 🤪💊

42 minutter siden, Chen skrev:

@Stuxnet, vi trenger at du bruker mer tid på damer og rapporterer tilbake istedenfor å bruke krefter på dette :-D 

@Chen Men je har itte no diskret SIM kort ennå! Og da hopper ratt onkel ut fra ei buske og gir deg en håndjager for 25k extra, samtidig som bøllete bakmenn og sure @.Sof doxxer meg grunnet laber feltrapport. Det er litt uheldig. Får sette meg litt mer inn i håndboka og snuse litt på post historikk. Har ikke tid til å snuse på mus da vettu🐶

• Like 3
Lenke til kommentar
47 minutter siden, Stuxnet skrev:

Men de gjentagende resten må nesten gå i søppelkassa skal jeg ikke ende på på DPS selv. Da blir det fort mange nye brukere vettu 🤪💊

Det er mye svada vi lager her, men tenker uansett at det er bedre med for mye enn for lite, det skal være et levende forum. Og så får vi kanskje flere med på å poste anmeldelser?

Med DPS ordspillet mitt så refererte jeg til hvor forumtrollet vårt sikkert befinner seg 🙂

• Haha 2
Lenke til kommentar
14 minutter siden, jegern skrev:

Det er mye svada vi lager her, men tenker uansett at det er bedre med for mye enn for lite, det skal være et levende forum. Og så får vi kanskje flere med på å poste anmeldelser?

Med DPS ordspillet mitt så refererte jeg til hvor forumtrollet vårt sikkert befinner seg 🙂

Mulig jeg gjorde meg misforstått. 90% av menneskene her er pusekatter 😺 Søppelkassa/Ignore var ment for de resterende 10%🗑️

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, jegern skrev:

Dette er korrekt. Jeg er dog ikke alpld. Du pleier å ha god kontroll her inne Jegern.

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, jegern skrev:

DPS mener du? borgermestern, Amir3, bps, homserr, Villdyret Amir, er tidligere alpdlp som ble doxet her på forumet, siden det har han holdt på sånn.

Og hvem var så alpdlp? 

Doxx ham gjerne til meg igjen på PM. Han kom jo med private trusler til meg og jeg er litt feil fyr å true, men folk som ham tenker jo ikke et halvt steg fram, engang..

Lenke til kommentar
2 timer siden, Satyr skrev:

Og hvem var så alpdlp? 

Doxx ham gjerne til meg igjen på PM

han var en helt vanlig bruker her, postet anmeldelser, spurte spørsmål...

så kom han på kant med en eskorte her inne som postet informasjonen hans. Begge har slettet brukerne sine nå.

Tror det er best vi lar det ligge så han ikke spammer forumet til døde igjen.

• Like 2
Lenke til kommentar
50 minutter siden, jegern skrev:

så kom han på kant med en eskorte her inne som postet informasjonen hans. Begge har slettet brukerne sine nå.

Lurt. Jeg har ved hjelp av grokAI fått satt opp en haug med kontoer og botter som kan spamme ned forumet igjen hvis noen skulle dra opp personlig info. 

Sist gang fant dere en løsning som ikke vil virke neste gang.

• Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, jegern skrev:

Da forstår jeg han godt.

• Like 4
Lenke til kommentar