Gå til innhold

Fillene skal jammen fyke i Oslo 13-16 mars 🔥

Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Da er det avgjort! Jeg sjekker inn i Airbnb leiligheten Onsdag kveld og er klar for kunder fra Torsdag, Fredag og Lørdag mellom 11 og 20, muligens noe lengre og på Søndag bare 11- 14.

Ser frem til å serve alle dere som har ventet siden i fjor høst 😘

leiligheten ligger mellom Carl Berner og Tøyenbadet som sist 🫦🫦IMG_5841.thumb.png.117e28d9060ff2da3bbd13312f2b30de.png

• Like 7
Lenke til kommentar
57 minutter siden, Chen skrev:

Nå må du ta deg sammen og slutte å ta bilder hvor du står på hodet! 🤣😝

Eller bare ta frem barnet i meg å bli inspirert IMG_2308.thumb.jpeg.78fe6b65f439b37e754800fa744ae7ca.jpeg😉

52 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Hahaha, Tid for gymnastikk.

Sengegymnastikk er digg 🫦 men kanskje ikke for mye knulling mens jeg står på hodet 😅

• Haha 6
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

men kanskje ikke for mye knulling mens jeg står på hodet 😅

Dette høres ut som en utfordring! 😜

• Haha 5
Lenke til kommentar
1 time siden, Tid for Nytelse skrev:

Eller bare ta frem barnet i meg å bli inspirert IMG_2308.thumb.jpeg.78fe6b65f439b37e754800fa744ae7ca.jpeg😉

Sengegymnastikk er digg 🫦 men kanskje ikke for mye knulling mens jeg står på hodet 😅

Det er et par stillinger i kama sutra hvor kvinnen er i den stillingen, nesten så jeg bestiller en time.
Garanterer deilige, lange orgasmer.

• Like 4
Lenke til kommentar

15 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Det er et par stillinger i kama sutra hvor kvinnen er i den stillingen, nesten så jeg bestiller en time.
Garanterer deilige, lange orgasmer.

Hehe, jeg er fleksibel, på mer enn en måte 😉 og jeg er så heldig at jeg kommer lett, og gjerne som perler på en snor 🫦 (og ja, beviset på at jeg ikke spiller er ei saftig og våt mus 💦

• Like 5
  • Thanks 2
Lenke til kommentar