Tid for Nytelse Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 Da er det avgjort! Jeg sjekker inn i Airbnb leiligheten Onsdag kveld og er klar for kunder fra Torsdag, Fredag og Lørdag mellom 11 og 20, muligens noe lengre og på Søndag bare 11- 14. Ser frem til å serve alle dere som har ventet siden i fjor høst 😘 leiligheten ligger mellom Carl Berner og Tøyenbadet som sist 🫦🫦 7 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 Nå må du ta deg sammen og slutte å ta bilder hvor du står på hodet! 🤣😝 6 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 6 minutter siden, Chen skrev: Nå må du ta deg sammen og slutte å ta bilder hvor du står på hodet! 🤣😝 Hahaha, Tid for gymnastikk. 3 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Mars 8 Forfatter Share Skrevet Mars 8 57 minutter siden, Chen skrev: Nå må du ta deg sammen og slutte å ta bilder hvor du står på hodet! 🤣😝 Eller bare ta frem barnet i meg å bli inspirert 😉 52 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Hahaha, Tid for gymnastikk. Sengegymnastikk er digg 🫦 men kanskje ikke for mye knulling mens jeg står på hodet 😅 6 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 29 minutter siden, Tid for Nytelse skrev: men kanskje ikke for mye knulling mens jeg står på hodet 😅 Dette høres ut som en utfordring! 😜 5 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 1 time siden, Tid for Nytelse skrev: Eller bare ta frem barnet i meg å bli inspirert 😉 Sengegymnastikk er digg 🫦 men kanskje ikke for mye knulling mens jeg står på hodet 😅 Det er et par stillinger i kama sutra hvor kvinnen er i den stillingen, nesten så jeg bestiller en time. Garanterer deilige, lange orgasmer. 4 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Mars 8 Forfatter Share Skrevet Mars 8 15 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Det er et par stillinger i kama sutra hvor kvinnen er i den stillingen, nesten så jeg bestiller en time. Garanterer deilige, lange orgasmer. Hehe, jeg er fleksibel, på mer enn en måte 😉 og jeg er så heldig at jeg kommer lett, og gjerne som perler på en snor 🫦 (og ja, beviset på at jeg ikke spiller er ei saftig og våt mus 💦 5 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg