TomX Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 Det er så mange naken damer der som liker Kommentarer og Kontakter deg på PM og lurer deg trill rundt. Og det kommer plutselig fram at dem er 16 og helt ned i 12 års alder. Jeg blir 🤮🤢 og tenker hvor er foreldrene 😡?. Eller er det KI roboter som er programmert til og lure noen ? Siter Lenke til kommentar
AhriFoxPrincess Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 Det er Bots. fake bilder, fake folk. Alt er scripts. 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Mars 6 Forfatter Share Skrevet Mars 6 3 minutter siden, AhriFoxPrincess skrev: Det er Bots. fake bilder, fake folk. Alt er scripts. Ja men av og til kan det være barn som vil ha det gøy men det er feil plattform og leke på Siter Lenke til kommentar
AhriFoxPrincess Skrevet Mars 7 Share Skrevet Mars 7 12 timer siden, TomX skrev: Ja men av og til kan det være barn som vil ha det gøy men det er feil plattform og leke på Yup. Derfor burde du ikke interakte med said bots/accounts. Det kan føre til ganske ubehagelige ting. Nei jeg har ikke personling erfaring. :3 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Mars 7 Forfatter Share Skrevet Mars 7 3 timer siden, AhriFoxPrincess skrev: Yup. Derfor burde du ikke interakte med said bots/accounts. Det kan føre til ganske ubehagelige ting. Nei jeg har ikke personling erfaring. :3 Er du jente ? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg